-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу приміщення Коломацького ліцею за адресою: Харківська область, Коломацький район, смт Коломак, в`їзд Свободи, 2, літ "А-III"
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу приміщення Коломацького ліцею за адресою: Харківська область, Коломацький район, смт Коломак, в`їзд Свободи, 2, літ "А-III", з уpaхувaнням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Завершена
860 986.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 304.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 304.93 UAH
Період уточнення:
22.07.2021 16:44 - 28.07.2021 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
47027d1b2b884a7bb6a114c713687f1c
Дата опублікування:
27.07.2021 14:38
Опис:
Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Доброго дня! Вимоги щодо предмету закупівлі, його технічні та якісні характеристики складені відповідно до спеціфіки робіт, які закуповуються. Під час підготовки пропозицій Учасники вивчають Інструкцію та Оголошення та готують свої пропозиції відповідно до умов викладених у цих документах. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
28.07.2021 08:51
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
eae5a6a3d6824c5f81acd5c63a98a109
Дата опублікування:
27.07.2021 14:37
Опис:
В оголошенні наявна вимога "Оригінал Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозволу (для виконання робіт підвищеної небезпеки – ремонт повітропроводів)" що є дискримінаційною, з огляду на технічне завдання, викладене Замовником в закупівлі!
Поясніть та аргументуйте необхідність даної декларації на ремонт повітропроводів??? Даний ремонт не передбачений технічним завданням!!!
Саме таку декларацію має вже обраний Вами переможець????
не дискримінуйте учасників та не порушуйте законодавство!!
В іншому випадку будемо залишати про Вас негативні відгуки на майданчику!
Відповідь:
Доброго дня! Вимоги щодо предмету закупівлі, його технічні та якісні характеристики складені відповідно до спеціфіки робіт, які закуповуються. Під час підготовки пропозицій Учасники вивчають Інструкцію та Оголошення та готують свої пропозиції відповідно до умов викладених у цих документах. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
28.07.2021 08:51
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
b6977354f59849f8b49dd5be8509c833
Дата опублікування:
27.07.2021 14:33
Опис:
Доброго дня, в оголошенні наявна вимога "щодо прибуття учасника на об'єкт для усунення несправностей протягом трьох годин", що є дискримінаційною!
Згідно НАКАЗУ МВС від 30.03.2015 № 349, встановлено наступне "Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів."!
Тому Ваша вимога прямо порушує законодавство!!
Тим більше ліцензія на виконання робіт з протипожежного призначення поширюється на територію всієї країни і не обмежується тільки Харківською областю!! тому вимога щодо реєстрації учасника в Харківській області також є дискримінаційною!
Тому вимагаємо видалити дані вимоги з оголошення, в іншому випадку будемо звертатися в Дозоро та Моніторинг, для визначення Вашої компетентності!
Відповідь:
Доброго дня!
Вимоги щодо предмету закупівлі, його технічні та якісні характеристики складені відповідно до спеціфіки робіт, які закуповуються.
Під час підготовки пропозицій Учасники вивчають Інструкцію та Оголошення та готують свої пропозиції відповідно до умов викладених у цих документах.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
28.07.2021 08:50
Відповідь надана
дискримінаційна вимога про огляд
Номер:
0e1709e8489d44f9be376a45eb5a5cfb
Дата опублікування:
27.07.2021 14:24
Опис:
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Доброго дня!
Замовником проводиться спрощена закупівля, відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Під час підготовки пропозицій Учасники використовують інструкцію до Оголошення, яка містить всі умови та вимоги щодо підготовки пропозицій.
Під час проведення закупівлі Замовником дотрумуються всі вимоги Закону.
Дякуємо за Ваше запитання.
Дата відповіді:
28.07.2021 08:48
Відповідь надана
сертифікат COVID-19
Номер:
46860f6f94ca4b6cbab5231bbbf2bef0
Дата опублікування:
26.07.2021 16:54
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо вказати яким нормативно-правовим актом України затверджена форма сертифікату COVID-19 та передбачено отримання вищевказаного сертифікату. Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня!
Стандарт SIC.COVID-FREE:2020 є міжнародним стандартом, що був розроблений на підставі положень ISО/PAS 45005:2020 технічним комітетом TC/SIC (System of International Certification), та за яким усі підприємства, що діють у відповідності до стандарту, можуть пройти сертифікацію.
Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді:
28.07.2021 08:44