• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації та проведення роз’яснювальної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUКраїна, щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 22.07.2021 12:15 - 16.08.2021 00:00
Відповідь надана

Розповсюдження внутрішньої реклами

Номер: a682da6b5567488a89a95151ceffbbc5
Дата опублікування: 12.08.2021 17:34
Опис: Колеги, доброго дня Питання щодо пп.4, п. 1.3, Додатку №5. 4) створення і розповсюдження носіїв внутрішньої реклами - друкованих постерів формату А0, 4+0, 150 гр. за наданим Замовником сценарієм. Тираж - не менше 2000 примірників. Виконавець має забезпечити передачу тиражів 24-м ОДА для їх подальшого розподілу серед державних і комунальних установ і громадських місць “точок дотику” громадян з метою досягнення не менше 1 % від загальної запланованої кількості охоплення всіма каналами комунікацій в рамках Кампанії (тиражі розподілу між ОДА надаються Замовником додаються в окремому файлі); Уточніть, будь ласка, чи усі 2 тисячі примірників повинні передаємо ОДА, чи лише частину, а іншу частину розміщує агенція на внутрішніх носіях? Яку частину у такому випадку із 2 тисяч примірників потрібно передати для ОДА? Дякую
Відповідь: Відповідь на питання щодо пп. 4 п. 1.3 Додатку #5. Згідно з вимогами пп.4) п. 1.3 Додатку #5, Виконавець має забезпечити передачу всього тиражу постерів 24-м ОДА (не менше 2000 одиниць) і підтвердити факт передачі відповідними актами приймання-передачі згідно з запропонованою Замовником логікою розподілу між кожною з ОДА.
Дата відповіді: 16.08.2021 10:57
Відповідь надана

Розподіл ресурсу у вартісному еквіваленті

Номер: 3c292939839c4473af415ce15086818f
Дата опублікування: 12.08.2021 15:57
Опис: У п. 1.2. Завдання виконавця вказано: "Розподіл ресурсу у вартісному еквіваленті для досягнення необхідної кількості охоплення цільової аудиторії при частоті 1+ в рамках кампанії за кожним з видів каналів комунікацій і форматів має відбуватися у наступній пропорції від загальної вартості кампанії, не більше: - телебачення - 35%; - радіо - 35%; - зовнішня реклама - 19%; - внутрішня реклама - 1%; - мережа Інтернет, зокрема месенджери - 10%." За нашими розрахунками для досягнення вказаних цілей охоплення та кількості носіїв у завданні оптимальним буде інше співввідношення. Що в даному випадку є більш правильним: пропонувати інший розподіл між медіа для достягненна вказаних цілей або вказати KPI, які можуть бути досягнені при заданому співвідношенні?
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Дата відповіді: 16.08.2021 10:44
Відповідь надана

Розділ 3 частина 6

Номер: 8aea490925ff4830abe0ea7d3888b1a1
Дата опублікування: 09.08.2021 11:49
Опис: У частині говориться "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації" У додатку 5 бачимо документ із зазначенням технічної специфікації. Чи вистачить підписати цю технічну специфікацію із зазначенням того, що можемо у повному обсязі виконати всі зазначені послуги? Або підкажіть, будь ласка, що саме потрібно зробити у цьому пункті? Чи потрібно надати якісь конкретні документи?
Відповідь: Треба підписати технічну специфікацію. Також зазначаємо,що в додатку 5 до тендерної документації зазначено,що "У пропозиції Виконавець повинен запропонувати план витрат (орієнтовний кошторис) з наведеними кількісними та якісними показниками щодо організаційно-технічних заходів із забезпечення проведення Кампанії."
Дата відповіді: 10.08.2021 22:13
Відповідь надана

Розділі 3, частина 5

Номер: f255511b3787495683ba7771e21c1efe
Дата опублікування: 09.08.2021 11:35
Опис: У розділі говориться "Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію(ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками), та копію(ії) акту(ів) наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг та виконання договору (ів) у повному обсязі." Також у тендерній документації зазначено, що предметом закупівлі є "Послуги з організації та проведення роз’яснювальної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUKраїна, щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави), код ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств" Чи правильно розуміємо, що підійде договір, у якому предметом закупівлі будуть організація та проведення комунікаційних/інформаційних кампаній? Без деталізації на низку послуг, на які запит у вашому тендері саме у предметі договору. А вже додатки та акти виконаних робіт до такого договору будуть містити інформацію про виконання всіх запропонованих вашим тендером робіт, за виключенням однієї. Чи буде відповідати такий договорі вимогам вашої тендерної документації?
Відповідь: Добрий вечір. Договір,у якому предметом закупівлі будуть організація та проведення інформаційних/роз'яснювальних кампаній підійде
Дата відповіді: 10.08.2021 22:08
Відповідь надана

Розділ 3, пункт 1, Підпункт 3

Номер: c2d6db99bdf34fdf976094ead32fdef6
Дата опублікування: 05.08.2021 15:31
Опис: "3) Інформації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону, надається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. " - ці дані потрібно буде заповнювати тільки у вигляді електронної форми, чи потрібно буде також додавати довідки довільної форми до кожного пункту статті 17?
Відповідь: Добрий день. Якщо відсутня вимога щодо завантаження довідки в довільної форми, то завантажувати не треба
Дата відповіді: 05.08.2021 22:47
Відповідь надана

Підпункт 5 пункту 1 Розділу 3 щодо залучення субпідрядників

Номер: fe3a582b5c304536ae878fcc313e6015
Дата опублікування: 05.08.2021 15:27
Опис: Доброго дня. В підпункті 5 пункту 1 Розділу 3 йде посилання на пункт 7 ТД, а в пункті 7 не йде мова про субпідрядників можливо йде мова про пункт 8? Це просто помилка? Якщо учасник планує залучати субпідрядників, при цьому бюджет на кожну юр.особу складатиме менше 20% загального бюджету, але загалом частка окремого медіаканалу буде більшою 20%, то чи потрбіно в такому випадку надавати інформацію на найбільших субпідрядників? Додаток 3 потрібно заповнювати тільки якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, чи й тоді, коли залучаємо субпідрядників з часткою бюджету більше 20%?
Відповідь: Добрий день. Да, це ткхнічна помилка. Мова йде про пункт 8. Участник зазначає інформацію по кожному субпідряднику, якогомпланує залучити в рбсящі не меньше 20%. Додаток 3 потрібно заповнювати тілті якщо учасник процедури є об'єднання учасників
Дата відповіді: 05.08.2021 23:03
Відповідь надана

Строк поставки (п. 4.4 тендерної документації)

Номер: 5da095647bab49739dd0a7cb07094f32
Дата опублікування: 28.07.2021 12:15
Опис: Уточніть, будь-ласка, строк поставки. У тендерній документації вказано вересень-листопад 2021. Аукціон закупівлі очікується 28.09.2021. Планувати жовтень-листопад чи жовтень-грудень (до 24.12.2021)?
Відповідь: Термін надання послуг 55 днів з моменту підписання угоди. 28.09.2021 це приблизна дата аукціону. Розраховуємо, що аукціон буде раніше
Дата відповіді: 28.07.2021 14:25