-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Кріпильні деталі
Завершена
467 039.95
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 670.40 UAH
мін. крок: 1% або 4 670.40 UAH
Період уточнення:
20.07.2021 16:59 - 26.07.2021 17:00
Відповідь надана
прошу
Номер:
db6a16c7ac674599aad63bf06caebe80
Дата опублікування:
23.07.2021 15:17
Опис:
Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій
1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції всім особам на рівних умовах.
2. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
3. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій, у якому відображається інформація про надані пропозиції, а саме:
1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель номер процедури закупівлі;
2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
3) дата та час подання тендерної пропозиції.
4. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі.
5. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі.
6. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання, або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, не приймаються електронною системою.
7. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
8. Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
10. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
Замовники не мають права вимагати від об'єднання учасників конкретної організаційно-правової форми для подання тендерної пропозиції/пропозиції або для участі у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідь:
Дякую за інформацію. Оголошені умови закупівлі не порушують права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Підстави для внесення змін до Оголошення Вами не наведені.
Дата відповіді:
26.07.2021 16:54
Відповідь надана
Конкретика відповіді.
Номер:
bbbeabf3bfcb4ba1ae5615c7d53ef4fd
Дата опублікування:
22.07.2021 17:32
Опис:
Уповноважена особа Петров Станіслав, Ви будете вносити зміни чи ні?!
Відповідь дайте конкретну, да чи ні. Не йдіть від відповіді!
Якщо ні - будемо подавати скаргу.
Якщо так - дякуємо.
Відповідь:
Шановний Позивач,
1 . Застерігаю Вас від тиску на Уповноважену особу державної установи при виконанні останнім його функціональних обов’язків.
2. При витрачанні державних коштів всі вимоги Замовника до кваліфікаційної спроможності Учасника виконати поставку предмету закупівлі, обумовлюються ст.16 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
3. Довести документально та підтвердити неможливість виконати наведені в умовах закупівлі вимоги до Учасника, а також надати документальне підтвердження, яким чином наведена вимога умов Оголошення про закупівлю порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, — є законним правом будь-якого позивача чи скаржника.
Дата відповіді:
23.07.2021 13:43
Відповідь надана
Неправомірне відношення до потенційних Учасників закупівлі
Номер:
f82837e799ed4b67af3953a8e7fdade8
Дата опублікування:
21.07.2021 16:00
Опис:
Посилаючись на частину 11 статті 26 Закону — ненадання учасником документа, отримання якого не є обов’язковим, не є порушенням умов тендерної документації та не може бути наслідком відхилення її замовником. Також надаємо приклади:
Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а
Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a
Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a
Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення № UA-2021-04-01-002563-c
Також є приклад: Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації. Сертифікати відповідності повинні бути видані на товар, який закуповується, а не на Учасника».
Тому згідно вище сказаного - чи будете Ви суперечити умовам та чи буде дисквалифікація Учасника, який не додасть сертифікат ISO 9001?
Якщо буде дисквалифікація Учасників, то це непрамомірно зі сторони Замовника за статтями 26 ч.11 та 5 ч.1/ч.4. Вимагаємо внести зміни, або змушені будемо подавати скаргу до служб, які цим займаються.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Її буде взято до уваги. Пропозиції Учасників будуть розглядатися відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді:
22.07.2021 14:31
Відповідь надана
Добросовісна конкуренція!
Номер:
3ccccb38285b40d1a7a757cfad9449a9
Дата опублікування:
20.07.2021 17:45
Опис:
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати ситему менеджменту. Порушення зі сторони Замовника щодо добросовісної конкуренції (ст.5 ЗУ"Про публічні закупівлі"). Вимагаємо прибрати цю вимогу!
Відповідь:
Доброго дня! Необхідність даної вимоги зумовлена тим, що предмет закупівлі буде використовуватися на підприємстві критичної інфраструктури. Замовник, витрачаючи державні кошти має бути впевнений, що предмет закупівлі відповідає усім сучасним стандартам якості та відповідності, а підприємство, що планує поставляти продукцію (надавати послуги) проходить наглядовий аудит акредитованої установи, яка займається впровадженням серії міжнародних стандартів
Дата відповіді:
21.07.2021 15:35