• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Вертикальні тканинні жалюзі, тканинні ролети)

Товар, Вид закупівлі - спрощена закупівля, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЛИЦИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 57286, Миколаївська обл., Миколаївський (Вітовський) район, село Галицинове, вулиця Центральна, будинок 1; категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Код ЄДРПОУ: 41356652, вимоги до предмета закупівлі надані в додатковому файлі до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Мова оголошення і Вимог до предмета закупівлі - українська мова. Інформація про мову(мови) якою повинні бути складені пропозиції: Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у цій закупівлі безпосередньо та представлені в складі пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами. При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Лише ціновий критерій - критерій оцінки 100 % ціна.

Торги відмінено

116 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 580.50 UAH
Період уточнення: 20.07.2021 15:12 - 26.07.2021 00:00
Без відповіді

Аналог

Номер: 4b19be878305442eaa05f69d08641f74
Дата опублікування: 25.07.2021 10:09
Опис: Шановний замовник! Звертаємо вашу увагу на те, що у вимогах до предмету закупівлі, наведених у Додатку 1, ви посилаєтесь на конкретну марку систем для тканинних ролет та на конкретну назву тканин для вертикальних жалюзі, але не вказали що Учасник може надати еквівалент товару, який є предметом закупівлі. Згідно абз.2, ч.4 ст.14 Закону, «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати які АНАЛОГИ та/або ЕКВІВАЛЕНТИ ПРЙМАЮТЬСЯ У ПРОПОЗИЦІЯХ. Також, згідно ч.5 ст.14 Закону «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРІМІНІЦІЇ УЧАСНИКІВ». Відсутність інформації про те, що учасники можуть надати еквівалент товару, також порушують п.4 ч.1 ст.5 Закону, та ч.4 ст.5 Закону. Це порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників. Таким чином порушені права учасників на рівне ставлення до них та на відсутність дискримінаційних вимог у тендерній документації Замовника. Вимагаємо виправити це порушення та внести до вашої тендерної документації інформацію, у якій у вимогах до предмета закупівлі буде вказано право учасників надати рівноцінний еквівалент предмету закупівлі. У разі ігнорування цієї вимоги ми будемо змушені звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України.
Без відповіді

Огляд

Номер: 4bf4f8ed0b7b423487ed5580a5ffb0f3
Дата опублікування: 25.07.2021 09:28
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник! В тендерній документації зазначена вимога здійснити огляд (обстеження) об’єкту та надати Учасникам, у складі своєї тендерної пропозиції, акт оглядуоб’єкту. Звертаємо вашу увагу на те, що дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації або посніть що ненадання акту попереднього огляду об’єкту у кладі тендерної пропозиції Учасників не буде привідом відхилення їх пропозцій. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Без відповіді

Технічна частина

Номер: 3e4cd4f0a763409098006d95d2156018
Дата опублікування: 23.07.2021 16:41
Опис: 1. В оголошені до предмету закупівлі Додаток 1 табл.1 характеристика - тканинні ролети «Жостка подвійна алюмінієвая планка для системи Besta Стандарт (діаметр труби 35 мм). Існує діаметр 40 мм. Прошу внести зміни до Вимог закупівлі. 2. В Додатку 1 п.3 Гарантійний строк експлуатації товару не менше 24 місяців з дня поставки. Питання: Гарантійний строк експлуатації товару на жалюзі та ролети?
Відповідь надана

місце встановлення

Номер: 6e8f56b7db37473a9100737a6ff42080
Дата опублікування: 21.07.2021 17:13
Опис: в оголошенні вказано 6 адрес для встановлення: 1.Лиманівська ЗОШ – Миколаївська обл., Вітовський район, с.Лимани, вул. Центральна, 149; 2.Прибузька ЗОШ – 57280, Миколаївська обл., Вітовський район, с. Прибузьке, вул. Шкільна, 39; 3.Українківська ЗОШ – 57281, Миколаївська обл., Вітовський район,с. Українка, вул. Шкільна, 8 4.Галицинівський ДНЗ «Веселка» -57286, Миколаївська обл., Вітовський район, с. Галицинове, вул. Центральна, 6; 5.Лупарівський ДНЗ «Золота рибка» - 57287,Миколаївська обл., Вітовський район, с. Лупарево, вул. Продольна, 12; 6.Лупарівський сільський клуб - 57287, Миколаївська обл., Вітовський район, с. Лупарево, вул.Набережна, 12; а в договорі 7 - 1.Лиманівська ЗОШ – Миколаївська обл., Вітовський район, с.Лимани, вул. Центральна, 149; 2.Прибузька ЗОШ – 57280, Миколаївська обл., Вітовський район, с. Прибузьке, вул. Шкільна, 39; 3.Українківська ЗОШ – 57281, Миколаївська обл., Вітовський район,с. Українка, вул. Шкільна, 8. 4.Галицинівський ДНЗ «Веселка» -57286, Миколаївська обл., Вітовський район, с. Галицинове, вул. Центральна, 6; 5.Лупарівський ДНЗ «Золота рибка» - 57287,Миколаївська обл., Вітовський район, с. Лупарево, вул. Продольна, 12; 6.Прибузький ДНЗ - 57280, Миколаївська обл., Вітовський район, с. Прибузьке,вул. Шкільна,39; 7.Лупарівський сільський клуб - 57287, Миколаївська обл., Вітовський район, с. Лупарево, вул.Набережна, 12; Де вказана достовірна інформація? Адже для того щоб провести акт обстеження потрібно точно знати де його проводити. А інформація в оголошенні і проекті договору відрізняється. Внесіть будь-ласка зміни в оголошення, щоб учасники мали змогу виконати усмови тендера.
Відповідь: Дякуємо за запитання, буде внесено зміни в Додаток 3 до вимог до предмета закупівлі.
Дата відповіді: 22.07.2021 10:25
Відповідь надана

відсутність тканини

Номер: 84510cf9e9354dad8e2d11505682c45b
Дата опублікування: 21.07.2021 10:03
Опис: в тендерній документації ви вказуєте розмір 2400 на 2200 блакитний льон 2074, але в Україні не існує данної тканини такого розміру. Максимальна ширина данної тканини 2000. Змініть назву тканини на ту, яка є в Україні. Саме цю тканину вам ніхто не взмозі привести такого розміру.
Відповідь: Дякуємо за запитання, буде внесено зміни до Додаток 1 до вимог предмета закупівлі.
Дата відповіді: 21.07.2021 10:40