• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Альбоми для зразків

Торги не відбулися

2 912 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 121.40 UAH
Період уточнення: 20.07.2021 12:06 - 26.07.2021 00:00
Відповідь надана

персоналізація інформації та передвиборча агітація

Номер: 7742925198e242c7b7a947fb4eb2b1d1
Дата опублікування: 25.07.2021 21:14
Опис: Згідно проекту договору і ТЗ термін поставки перших 4500шт 30 вересня 2021 року. Так як в додатку 1 Ви вимагаєте наявність дублюючого обладнання та передбачені конверти, мабуть Замовник збирається персоналізувати звернення міського голови. Прошу уточнити ТЗ на предмет друку змінних даних, тобто імені та прізвища дитини і (або) батьків дитини. Альбоми будуть поширюватися на початку жовтня 2021, в розпал передвиборчої кампанії з обрання Харківського міського голови. Чи збираєтеся ви реєструвати таке звернення(або альбом) у виборчій комісії з відповідними вимогами до виборчої поліграфічної продукції?
Відповідь: Конверти в складі комплекту призначені для розміщення в них вкладки з корисною інформацією для батьків. Наявність дублюючого обладнання стосується виключно питання безперебійного виробництва з метою не порушення строків поставки. Зміни даних та порядок зміни розміщеної інформації передбачені пунктом 6 додаток 3 до Тендерної документації. Всі інші питання не мають відношення до процедури закупівлі.
Дата відповіді: 28.07.2021 13:29
Відповідь надана

повідомилі міського голову і депутатів міської ради?

Номер: d51bf363f9e142aba85cf13a7d6476dd
Дата опублікування: 25.07.2021 20:42
Опис: Альбом для новонароджених є традиційним подарунком Харківського міського голови мамам новонароджених вже більше 15 років. В додатку3 Технічне завдання нові розміри, зменшивши на третину, нову обкладинку: з фактурної під шкіру на паперову ламіновану, з щільного целюлозного картону на склеєний макулатурний. Малюнки теж змінюються, судячи з тенденції не в кращу сторону. Якщо це ви робите для збільшення кількості, чому ви не використовуєте 8000 альбомів 2020 року? Чи знають депутати Харківської міської ради особисто секретар ради, виконуючий обов'язки голови про внесені зміни в Альбом, зі сторінок якого він буде звертатися до новонароджених Харків'ян? Кто уповноважений та кім прийняти таке рішення, вартостю 2912140,00 грн?
Відповідь: Кошти на закупівлю альбомів для фотографій виділені згідно рішення 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 р. №12/20 «Про внесення змін до рішення 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 №2293/20 «Про бюджет Харківської територіальної громади»», з бюджету Харківської територіальної громади за кодом програмної класифікації 0717370 - «Реалізація інших соціально-економічного розвитку територій», в межах виконання програми інновацій в пріоритетних напрямках розвитку галузі охорони здоров’я м. Харкова на 2011-2015 року. Цими рішеннями уповноважено комунальний заклад охорони здоров’я «Харківський міський центр здоров’я» на проведення закупівлі, який як Замовник визначає умови її проведення.
Дата відповіді: 28.07.2021 13:30
Відповідь надана

Запитання до техничного завдання (Додаток3)

Номер: 3e7fd93a271a47e49d8f958d3ccc8334
Дата опублікування: 24.07.2021 20:09
Опис: Що мается на увазі “Малюнки та панорами”? Яка Цветность малюнків. Є фон? Кто такий “автор проекту” - працівник Замовника? Блок: Матеріал: картон одностороннього крейдування 190-230 г/м2....скріплення: каширування (склеювання) сторінок — можліви деформаційни складки, прошу надати допустиму норму. Палітурка: висічна з вилуенням, а обкладенка ні? Поролон буде захован? Конверти: Яка форма, чому друк 4+4, які розміри? Яка форма коробки и кріплення кришки ? Яка форма поставки: поставка в коробках або в палетах ? На яку адресу доставляти ? Хто і як буде принимати товар.? Хто розвантажує, якщо не в палетах?
Відповідь: Малюнок - зображення предмету на площині, зроблене олівцем, пером, фарбами тощо. Панорама-картина, на якій плоский живописний фон поєднується з об'ємним предметним переднім планом. Друк блоку здіснються в 4 фарби (див. Додоток№3). Автор проекту - це представники учасника, який подає тендерну пропозицію. Стосовно палітурки, обкладинки, малюнків, фону, конвертів, коробки, кришки здійснються відповідно до дизайну учасників. Форма коробки така, щоб вмістився альбом. В Додатку 3 вказані розміри 240*300*32 мм (допустиме відхилення 3%). Поставка виконується на паллетах для зручності розвантаження. Учасник вирішує сам як краще в коробках або ні, головне-це цілісність товару. Адреса поставки товару вказана в оголошенні про початок проведення відкритих торгів та в тендерній документації п.п.4.3 п.4 розділ 1; Приймає товар матеріально-відповідальна особа Замовника, на основі первинних документів передбачених пунктом 2, 3 проекту Договору. Порядок доставки, завантаження/розвантаження передбачені п.3.4 розділ 3 проекту договору.
Дата відповіді: 28.07.2021 13:30
Відповідь надана

Які саме спеціалісти потрібні

Номер: b5059e5dd21445cfb7c99c1bcc497dad
Дата опублікування: 24.07.2021 18:00
Опис: Умовами тендерної документації та Договору не визначено, які саме спеціалісти потрібні: продавці товару чи виробники? Просимо надати відповідну інформацію.
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 5 Закону та пункту 5 розділ 1 Тендерної документації Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Статус продавця чи виробника товару, Учасник визначає самостійно, та самостійно приймає рішення щодо участі в закупівлі, в залежності від власних можливостей
Дата відповіді: 28.07.2021 13:30
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога до учасників

Номер: 2d4f95c0397a478fbe6fbbc5afe57db5
Дата опублікування: 24.07.2021 17:51
Опис: Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен мати машини для друку з можливістю виконувати повнодрукові роботи за один поліграфічний цикл. Статтею 5 Закону передбачено такі принципи здійснення закупівель як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також максимальна економія, ефективність та пропорційність. Відповідно до ч. 4 зазначеної статті замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги щодо наявності машин для друку з можливістю виконувати повнодрукові роботи за один поліграфічний цикл є дискримінаційними та порушують вищезазначені норми, оскільки цю роботу можна виготовити на машині для друку з можливістю виконувати повнодрукових робіт за два або більше поліграфічних циклів, у зв’язку з чим просимо виключити п. 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідь: У додатку 1 до тендерної документації визначені вимоги щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, які передбачені п.п.1 п.2 статті 16 Закону, а саме: наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Враховуючи норми п.п.2 п.2 та п.3 статті 22 Закону, Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до Учасників та визначено спосіб підтвердження. Вимога, щодо наявності відповідного обладнання в Учасника, власного чи/та з залученням субпідрядників, орендованого, тощо, не може бути дискримінаційною умовою, а направлена саме на виконання п.1 статті 5 Закону: економне, ефективне, пропорційне та добросовісне виконання Договору. Замовник керується виключно логікою та бажанням щодо можливих варіантів здешевлення товару. Ефективне та раціональне використання ресурсів, зокрема, але не виключно, електроенергії, витратних матеріалів, залучення працівників та, відповідно затрат на час виконання ними замовлення (виготовлення товару), неодмінно призводить до здешевлення товару.
Дата відповіді: 28.07.2021 13:31
Відповідь надана

Не визначено спосіб комунікації Замовника та Постачальника

Номер: e78bfa12cf944c26ab86a5c1e69cb819
Дата опублікування: 24.07.2021 17:39
Опис: 3. Умовами тендерної документації та Договору не визначено спосіб комунікації Замовника та Постачальника. Просимо надати інформацію: який спосіб комунікації застосовується документобнему та затверження: електронний або паперовий?
Відповідь: Спосіб та порядок комунікації Замовника та Учасника визначено Законом України «Про публічні закупівлі». Паперовий спосіб комунікації передбачено після проведення закупівлі, через електронну систему, на стадії виконання Договору.
Дата відповіді: 28.07.2021 13:31
Відповідь надана

До якої дати та як повинен затвердити оригінал-макет Замовник.

Номер: 804630f43ec24ad28566246865216f2f
Дата опублікування: 24.07.2021 17:33
Опис: Відповідно до п. 7.3 Проєкту договору: «Відповідальність за помилки в оригінал-макеті після його затвердження уповноваженою особою Покупця несе Покупець. В зв’язку з цим будь-які зміни, переправлення, доопрацювання та інше можливі лише після відшкодування (оплати) Покупцем вже понесених витрат Постачальника.» Проте умовами договору та тендерної документації не визначено, хто виготовляє та надає оригінал-макет. Просимо надати інформацію, до якої дати та як повинен затвердити оригінал-макет та світопроб Замовник, а також роз’яснити на який строк переноситься дата поставки товару, якщо строк затвердження оригінал-макету порушується.
Відповідь: Відповідно до п. 7.3 Проєкту договору: «Відповідальність за помилки в оригінал-макеті після його затвердження уповноваженою особою Покупця несе Покупець. В зв’язку з цим будь-які зміни, переправлення, доопрацювання та інше можливі лише після відшкодування (оплати) Покупцем вже понесених витрат Постачальника.» Проте умовами договору та тендерної документації не визначено, хто виготовляє та надає оригінал-макет. Просимо надати інформацію, до якої дати та як повинен затвердити оригінал-макет та світопроб Замовник, а також роз’яснити на який строк переноситься дата поставки товару, якщо строк затвердження оригінал-макету порушується.
Дата відповіді: 28.07.2021 13:32