• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви - 59 найменувань)

Повторна процедура Відкритих торгів по закупівлі: Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви - 59 найменувань)

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період уточнення: 20.07.2021 12:01 - 26.07.2021 00:00
Відповідь надана

По МТВ закупівлі

Номер: 0122f69a07fa40a686247ce24eee879e
Дата опублікування: 21.07.2021 20:02
Опис: Доводжу до Вашого відома , що офіційне підтвердження еквівалентності запропонованого еквіваленту:" наприклад висновок ДП "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" або іншого Державного органу, акредитованого чи підпорядкованого Міністерству охорони здоров'я України та маючого відповідні повноваження (завірений протокол проведення порівняльних досліджень) надати неможливо -перечисленні організації подібні висновки не видає, не досліджує , тому це вимога, яку виконати неможливо. Також повідомляю що вимоги до кваліфікації учасників про надання листа авторизації від виробника або офіційного постачальника інформує, що відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерна документація не повинна містити вимог,що обмежують конкуренцію та призводить до дискваліфікації учасників. Відповідно до ст.15 ч.2, ч3 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративного-господарського Цим листом повідомляю що вимоги до кваліфікації учасників про надання листаавторизації від виробника або офіційного постачальника інформує, що відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискваліфікації учасників. Відповідно до ст.15 ч.2, ч3 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративного-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктам господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративнонегосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальності згідно з законом. .
Відповідь: Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. У додатку 2 Документації вказано перелік препаратів, що закуповуються (специфікація) та передбачено наступне: Запропонований учасником еквівалент за своїми властивостями та показниками повинен відповідати товару або бути кращим, що є предметом закупівлі. Використання вказаних типів реактивів обґрунтовуються тім, що при їх застосуванні під час проведення лабораторних досліджень та супровідних процедур використовуються лише наявне в установі лабораторне обладнання. Вказані реактиви за своїми властивостями, складом, медико-технічними характеристиками призначені для роботи на цьому обладнанні, де встановлені відповідні програмні комплекси по забезпеченню інтерпретації результатів, використовуються відповідні калібраторні та налагоджувальні діагностичні системи з високоякісними характеристиками та технічними показниками. Вказані типи реактивів – дуже необхідні та бажані у використанні та гарантують сучасний рівень надання медичної допомоги у відмінності від більш дешевих та низькоякісних реактивів, які часто призводять до небажаного результату та інше. У зв’язку з особливою діагностичною значущістю реагентів (діагностичне обладнання налагоджене та відкаліброване для роботи з реактивами вказаних виробників, переналагодження обладнання під аналог потребує додаткового часу, витрат, що може негативно вплинути на якість медичного обслуговування. Також вказані типи реактивів мають багаторічний досвід використання та мають відповідні позитивні відгуки медичних фахівців.Відповідно до п.4 ст 23. Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не встановлює посилання на конкретні марку чи виробника, вказує вираз «або еквівалент», але дуже прохає надати еквівалент за якісними параметрами, що не гірше ніж вказані типи лабораторних реактивів. У разі надання еквіваленту (аналогу), учасник надає Документальне підтвердження відповідності запропонованого учасником товару, а саме: А) порівняльна таблиця якісних та інших характеристик замовленої продукції (товарів, матеріалів, обладнання) та запропонованого їх еквіваленту згідно переліку Додатку № 2 (у довільній формі за підписом учасника); Б) копії інструкцій з медичного застосування лікарських засобів, які пропонуються учасником у якості еквівалента товару (лікарського засобу), копії сертифікатів якості (паспорта).В) офіційне підтвердження еквівалентності запропонованого еквіваленту: наприклад висновок ДП "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" або іншого Державного органу, акредитованого чи підпорядкованого Міністерству охорони здоров'я України та маючого відповідні повноваження (завірений протокол проведення порівняльних досліджень) обов’язково. Еквівалентом (аналогом) в розумінні даної тендерної документації є товар, якість, діюча речовина препарату, дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики якого абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах (МТВ), учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями, щодо відповідності вимогам Замовника.З метою запобігання поставки замовнику фальсифікованої продукції Учасник надає сканкопію оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником в якому підтверджує можливість поставки лабораторних реактивів, які є предметом закупівлі цих торгів (Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, скорочену назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну придатності).Таким чином, Замовником передбачена можливість надання еквіваленту препаратів, які вказані у специфікації. Скаржником не доведено та не обґрунтовано, яким чином встановлення Замовником зазначених вище умов у Документації порушує його права чи законні інтереси та перешкоджає йому взяти участь у Процедурі закупівлі
Дата відповіді: 22.07.2021 14:18