-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю, Міській електричці КП «Київпастранс» та філях і відокремлених підрозділах КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Торги відмінено
5 328 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Період уточнення:
19.07.2021 13:41 - 10.08.2021 00:00
Без відповіді
Щодо терміну дії посвідчень
Номер:
fc8b302c8c384e15ade9d4e3bd40e91d
Дата опублікування:
20.07.2021 11:34
Опис:
В ТД є вимога: На підприємстві повинен проводитися інструктаж особового складу з охорони праці. Учасник повинен надати витяг з протоколу та посвідчення працівника (ів) (перебуваючого (их) в штаті підприємства) про проходження навчання та набуття знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки та пожежної безпеки, видані відповідним на те органом, дійсних на весь період надання послуг. Дане навчання проводиться 1 раз на рік та 1 раз на 3 роки (пожежна безпека), тоді чому якщо учасник має дійсне посвідчення до грудня 2021 року, він повинен позачергово проходити навчання? Чи можна надати гарантійний лист щодо пролонгації докуемнтів?
Без відповіді
Чисельність працівників
Номер:
c75c2a90d369432a8c7c6d03c4d027f2
Дата опублікування:
20.07.2021 10:15
Опис:
Виходячи з даного формулювання: чисельність працівників повинна відповідати вимогам чинного трудового законодавства України виходячи з 40 годинного робочого тижня, з урахуванням 10 % охоронників резерву у разі посилення постів в нештатних ситуаціях. - Яку кількість працівників треба надати? Чому не вказано чітко? Адже кожен учасник подасть іфнормацію згідно своїх розрахунків та це призведе до відхилень та оскаржень.
Відповідь надана
Щодо спецзасобів
Номер:
b2a72acd19e544d3b389c6a07b749690
Дата опублікування:
19.07.2021 17:35
Опис:
Доброго дня. В Додатку №2 до тендерної документації зазначений перелік основного обладнання, що необхідне для виконання робіт, викладений у вигляді таблиці, серед яких зазначено , щодо наявності гумових кийків(не менше 20). З урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №5 до тендерної документації вказано 40 постів(охоронників), просимо роз’яснити на яких об’єктах охорони(постах) охоронники не повинні мати спецзасоби, а саме-гумові кийки?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. В таблиці вказана мінімально необхідна кількість спецзасобів (кийків гумових).
Дата відповіді:
21.07.2021 15:31
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
0e2bc78d51474c7b94b05068dc147cca
Дата опублікування:
19.07.2021 17:09
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику. У ТД наявна вимога щодо досвіду учасника закупівлі не менше 5 років.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки є ліцензія, яка дає рівні права усім компаніям, незалежно від їх досвіду, виконувати роботи, передбачені предметом закупівлі. Факт отримання компанією ліцензії вже підтверджує рівень компетенції компанії та можливість виконувати певні роботи.
Компанія яка виконує дані роботи 2 роки може виконати договорів набагато більше ніж компанія яка має досвід 5 років, таким чином, зазначена вимога нічим не підкріплена.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на право надання охоронних послуг не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років в Учасників, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме не менше 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашим кваліфікаційним вимогам. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Додатково зазначаємо, що наше підприємство отримало ліцензію на право надання охоронних послуг і вже має величезний позитивний досвід виконання аналогічних договорів з різними контрагентами (як бюджетними, так і комерційними), проте не має досвіду саме 5 років. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо видалити дану вимогу із внесенням відповідних змін до Документації.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Зазначена вимога у тендерній документації відсутня.
Дата відповіді:
21.07.2021 15:24
Відповідь надана
Вимога не за предметом закупівлі
Номер:
6fb924b801e84dbeac9e4013c5472722
Дата опублікування:
19.07.2021 17:03
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до п. 1.4 ПОЛОЖЕННЯ про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів встановлено, що щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник). Наголошуємо, що працівниками групи швидкого реагування є охоронники, які не здійснюють перевезння пасажирів та вантажів в розумінні законодавства. Вимога законодавства встановлюється для ПЕРЕВІЗНИКІВ. Просимо переглянути актуальність даної вимоги саме для закупівлі охоронних послуг, адже предметом закупівлі є саме вони, а не "перевезення вантажів" чи "перевезення людей" . Просимо видалити вимогу, яка взагалі не стосується предмету закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Водій-охоронець під час несення служби здійснює перевезення охоронців груп швидкого реагування, співробітників для перевірки несення служби охоронцями, груп посилення постів.
Пунктом 1.4 розділу І Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 № 65/80 визначено:
щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій усіх форм власності.
Дата відповіді:
21.07.2021 15:13
Відповідь надана
Досвід охоронників
Номер:
69ef3248ea6843c3b9291316ea6dcf65
Дата опублікування:
19.07.2021 16:56
Опис:
Шановний замовнику. у додатку до тендерної документації зазначено, що учасник повинен мати: досвідчених працівників, з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з охорони власності та громадян. Разом із тим, пункт 1 Розділу «Загальні положення» «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (Затверджені Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р.) зазначає, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, …, організаційні, кадрові і технологічні умови…, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Пункт 17 Розділу «Кадрові вимоги» («Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності») вимагає наявність лише документа, що підтверджує набуття охоронником кваліфікації. Пункт 15 Розділу «Кадрових вимог» («Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності) вказує на відповідність рівня кваліфікаційних характеристик охоронника вимогам, затвердженим Наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності». У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників охорони (п.114 Випуску 1) вказано вимога для охоронника: - Спеціальна підготовка стосовно технічного та інших організаційних особливостей охорони особи за договором (угодою). Без вимог до стажу роботи. Таким чином, жодних вимог щодо обов’язкової наявності досвіду роботи на об’єктах з аналогічним рівнем ризиків чи на об’єктах, аналогічних до конкретного напрямку діяльності Замовника, діючим законодавством України – не встановлено. Як не встановлено і вимоги щодо стажу роботи не менше п’яти років. Тому, вищевказану вимогу Замовника, що зазначена ним у Додатку 5 до Тендерної документації, вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежують конкуренцію, порушує права Учасників, а також не дозволяє їм приймати участь у цій закупівлі, не зважаючи на те, що вони мають у своєму складі підготовлений належним чином персонал, що відповідає всім вимогам Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960, Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.23012 р. № 4616-VІ, здатні якісно та вчасно впоратись із Технічним завданням Замовника
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник бажає отримання якісних послуг від Учасників. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Замовником вимагається наявність у Учасника охоронців 3-го розряду.
Затверджені Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р. Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності …, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Відповідно Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 року (у редакції від 2.09.2015року) встановлені кваліфікаційні вимоги до охоронця 3-го розряду:
«Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років».
Вимога Замовника щодо наяності охоронців з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років складається сааме з цих критеріїв: 3 роки до набуття кваліфікації охоронцґ 3-го розряду та два роки роботи охоронцем 3-го розряду.
Дата відповіді:
21.07.2021 15:10
Відповідь надана
Акредитація
Номер:
c475153740ec4a44ab3b8a34dd7a8e8c
Дата опублікування:
19.07.2021 16:54
Опис:
Доброго дня шановний замовнику. Додатком 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлено вимогу, щодо надання «довідки в довільній формі з зазначенням сайту органу який надавав акредитацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікату». Дана вимога є незаконною, дискримінуючою та такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до статті 5 «Основні принципи акредитації України» Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17 травня 2001 року N 2407-III акредитація органів з сертифікації є добровільна річ, а отже вимагати обов’язковість акредитації органів з сертифікації є незаконно. Дана вимога перешкоджає діяльності ведення бізнесу та порушує міжнародні угоди про взаємне визнання сертифікацій. Оскільки ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити лише інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а в Україні відсутні законодавчі вимоги щодо обов’язковості акредитації органів з сертифікації, вимога щодо надання «довідки в довільній формі з зазначенням сайту органу який надавав акредитацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікату» має бути виключена з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник бажає отримання якісних послуг від Учасників. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти не можливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, щоб вона «містила детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Саме тому, Замовником було прийнято рішення включити до Технічних вимог на закупівлю вимогу щодо надання учасником довідки в довільній формі з зазначенням сайту органу який надавав акредитацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікату.
Орган, який проводить сертифікацію, не може не мати акредитації.
Дата відповіді:
21.07.2021 15:08
Відповідь надана
Довідки МВС
Номер:
943d2a42da5740ea97fe4549f150896c
Дата опублікування:
19.07.2021 15:54
Опис:
документації наявна вимога надати документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України не раніше дати виходу оголошення.Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Відповідно до п. 2, ч. 1. ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Відповідно до п. 3.5 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 15.05.2013 №365 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання. При прийнятті на роботу суб’єкт охоронної діяльності вимагає у зазначених осіб надати зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. Крім цього, ліцензійні умови є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, які здійснюють охоронну діяльність. А значить для отримання ліцензії на здійснення охоронної діяльності необхідно дотримуватись всіх ліцензійних умов. Тобто, суб’єкт господарювання, який має ліцензію на здійснення охоронної діяльності має відповідний персонал охорони, який відповідає чинному законодавству у сфері охоронної діяльності. Тобто чинним законодавством про охоронну діяльність не вимагається надання документу, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий не раніше дати виходу оголошення. Згідно з роз’ясненнями Міністерства внутрішніх справ довідка про відсутність або наявність судимості не має строку дії, оскільки чинним законодавством строк дії необумовлений, оскільки довідка видається «станом на (дата перевірки)». Тим паче, відповідно до п. 16 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 №1256 легітимність Довідки може бути перевірена через офіційний веб-сайт МВС. Таким чином, бачимо, що вимога щодо надання документа, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданого не раніше дати виходу оглошення може зменшити коло потенційних учасників у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель. Вважаємо, що довідки які видані у 2020 році при прийнятті на роботу працівників чи навість 2019 році можуть підтвердити відсутність обмежень у особи. Замовник тим паче має можливість самостійно перевірити інформацію у відкритих реєстрах. У зв'язку з цим вимагаємо видалити вимогу, що даний документ повинен бути станом на певну дату. (вважаємо, що найголовніше, що він просто має бути у має бути чинним). У випадку незадовільнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник бажає отримання якісних послуг від Учасників.
З метою уникнення ризиків потрапляння до складу охоронників об’єкту Замовника осіб, які нещодавно могли мати судимість за скоєння умисних злочинів, Замовник і встановив вимогу надання відповідної довідки МВС, яка видана не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, оскільки в загальнодоступному Реєстрі МВС України можливо тільки підтвердити факт надання довідки про відсутність судимості станом тільки на дату видачі, що не підтверджує факту відсутності судимості на момент подачі тендерних пропозицій. Окрім цього, дані довідки ДІТ МВС України надаються безкоштовно та замовити їх можна дистанційно. Також хочемо зауважити, що відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Разом з тим на даний час Державне Підприємство "ДОКУМЕНТ" надає послуги по здійсненню представницьких функцій у підрозділах МВС України з питань оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей. Термін видачі довідки від 3(трьох) до 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Зважаючи на те, що строк подачі тендерної пропозиції складає більше 30 днів, будь-який учасник у разі відсутності довідки МВС, має змогу отримати вищезазначені довідки у строк достатній для участі в закупівлі. Враховуючи специфіку об’єкта та вимоги, які висуваються законодавством до Замовника стосовно рівня організації служби охорони, Замовник вважає, що повинен вимагати і від учасників належного рівня підготовки та досвіду. Замовник вважає дану вимогу в тендерній документації обгрунтованою та не дискримінаційною.
Дата відповіді:
21.07.2021 15:05
Відповідь надана
Кількість постів
Номер:
155033d3b7cd46f8952a20127d5e41d0
Дата опублікування:
19.07.2021 15:53
Опис:
Шановний Замовнику, тендерною документацією визначені вимоги про надання, зокрема: Виконаного (не менше одного) або діючого аналогічного договору*** *** під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони аналогічних Замовнику установ, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, укладених в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, з кількістю постів не менше 50% ніж в оголошеній закупівлі, з строком надання послуг не менше 50% ніж зазначено в закупівлі, а також, Виконавець повинен забезпечити радіозв’язок між постами охорони радіостанціями потужністю не менше двох Вт та документально підтвердити їх наявність дозволами на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку, які дозволяють учаснику їх експлуатацію в м. Києві, дійсних на весь період надання послуг, та кількість радіоелектронних засобів повинна бути не менше кількості постів в лоті. З огляду на те, що тендерною документацією чітко не вказано - «КІЛЬКІСТЬ ПОСТІВ» для надання послуг з охорони об’єктів, а лише «місцезнаходження об’єктів» та «кількість охоронців», та з метою уникнення двоякого трактування вимог тендерної документації, просимо вас чітко вказати, на яку «кількість постів» орієнтуватися учасникам в даній закупівлі: 16, 21, або ваш варіант???!!! Дякую!
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Тендерною документацією вимагається на підтвердження наявного досвіду надати : Виконані (не менше одного) аналогічні договори***
під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони аналогічних Замовнику установ, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, укладених в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, з кількістю постів не менше 50% ніж в оголошеній закупівлі, з строком надання послуг не менше ніж зазначено в закупівлі.
Документація не містить вимоги щодо діючого договору та строку надання послуг не менше 50% ніж зазначено в закупівлі.
Тендерною документацією чітко визначена 10 радіостанцій, які мають бути у Учасника.
Дата відповіді:
21.07.2021 15:00