-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єктів
Торги не відбулися
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 840.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 840.00 UAH
Період уточнення:
31.07.2017 09:26 - 03.08.2017 11:00
Без відповіді
Дослідження ринку
Номер:
aa846021d33041b99d7aeb01f0874e37
Дата опублікування:
02.08.2017 10:13
Опис:
Шановний Замовник.
На питання «Щодо очікуваної вартості закупівлі», де зазначалося, що закладена вартість 1 години охорони (9,19 грн./год.) нижче ніж законодавчо встановлений мінімум Ви надали таку відповідь: «Очікувана вартість закупівлі сформована Замовником на підставі проведеного дослідження ринку. Враховуючи вищезазначене, приведення у відповідність очікуваної вартості закупівлі не вбачається доцільним».
З Вашої відповіді вбачається, що оплата вартості 1 години охорони 9 грн. це є норма для ринку охоронних послуг.
Наше підприємство працює на ринку охоронних послуг більше п’яти років і не перший рік приймає участь у державних закупівлях, однак за весь час роботи ми не стикалися з випадками оплати 1 години роботи охоронника у розмірі 9 грн.
Ви стверджуєте що проводили дослідження ринку.
У зв’язку з цим просимо навести приклади із зазначенням посилань на конкретні торги, що розміщені на сайті Prozorro, укладання договорів з суб’єктом охоронної діяльності саме на таких умовах.
Відповідь надана
Забезпечення
Номер:
8800ab5fe58247d2b0976213ea0e6540
Дата опублікування:
01.08.2017 12:56
Опис:
Відповідно до пункту 9 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Учасник повинен погодити поручителя із замовником до подання пропозиції, але не пізніше дати проведення аукціону. У листі-зверненні щодо погодження забезпечення участі у закупівлі, учасник повинен обов’язково вказати предмет торгів, суму забезпечення пропозиції та найменування, код ЄДРПОУ підприємства-поручителя, контактні данні поручителя. Учасник повинен додати до листа копії документів, які б завірили замовника у тому, що поручитель фінансово спроможний виступати поручителем для учасника.
Просимо Замовника роз’яснити яким чином необхідно надіслати лист-звернення Замовнику: в електронній чи паперовій формі?
Також надайте, будь-ласка, актуальні контактні дані за якими необхідно відправити лист-звернення.
Відповідь:
Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянув питання учасника щодо встановлених вимог та повідомляє наступне.
Лист-звернення щодо погодження забезпечення участі у закупівлі, учасник повинен надати у відповідності до вимог діючого законодавства України з питань документообігу на адресу Замовника. Актуальні контактні дані за якими необхідно відправити лист-звернення зазначені в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Дата відповіді:
02.08.2017 09:24
Відповідь надана
Забезпечення
Номер:
c732fab9418e4a2ebb9831b0fd71e95c
Дата опублікування:
01.08.2017 12:55
Опис:
Відповідно до пункту 9 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель у листі-зверненні щодо погодження забезпечення участі у закупівлі, учасник повинен обов’язково вказати предмет торгів, суму забезпечення пропозиції та найменування, код ЄДРПОУ підприємства-поручителя, контактні данні поручителя. Учасник повинен додати до листа копії документів, які б завірили замовника у тому, що поручитель фінансово спроможний виступати поручителем для учасника.
Просимо Замовника роз’яснити які документи мають бути додані до листа-звернення для завірення замовника у тому, що поручитель фінансово спроможний виступати поручителем для учасника?
Відповідь:
Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянув питання учасника щодо встановлених вимог та повідомляє наступне.
Фінансова спроможність підприємства – поручителя має бути підтверджена уставними документами та фінансовою звітністю підприємства за останній звітній період, складеною у відповідністю до вимог діючого законодавства України.
Дата відповіді:
02.08.2017 09:21
Відповідь надана
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Номер:
9d0254ef38934985b7d26feb9a680450
Дата опублікування:
01.08.2017 11:09
Опис:
В Оголошенні зазначено, що Замовнику необхідно на посту по вул. Микільсько-Слобідська 7 один цілодобовий пост у складі трьох осіб, тобто 3 охоронника працюють одночасно та цілодобово.
РВС №6 біля пляжу "Золотий" необхідно аналогічно один цілодобовий пост у складі трьох осіб, які охороняють одночасно.
З цього виходить, що Замовнику необхідно 2 цілодобових пости по 3 особи кожен, тобто всього 6 охоронників одночасно.
Розраховуючи орієнтовно максимальний строк надання послуг з 15.08.2017-31.12.2017=139 днів.
Виходячи з елементарного розрахунку 6 охоронників*24 год/добу*139 днів=20016 годин охорони.
З 2017 року мінімальна зароюітна плата погодинно складає 19,34 грн. за годину. Враховуючи специфіку охорони, то оплата праці одного охоронника має складати 19,34 грн. (мінімальна тарифна ставка)+1,39 грн (нарахування відпускних) + 1,,29 грн.(доплата за роботу в нічні години)+0,56 грн (доплата за роботу в святкові дні)=22,58 грн./год. Також додаємо сплату 22% ЄСВ, що = 4,97 грн. Всього одна година роботи одного охоронника складає мінімум 27,55 грн. без ПДВ
Виходячи з вартості закупівлі: 184000 грн. / 20016 год =9,19 грн/год, а повинна складати не менше 27,55 грн/год * 20016=551440,80 грн.
Просимо привести у відповідність очікувану вартість закупівлі, тобто суму збільшити не менше ніж на 367440,80 грн., або привести у відповідність технічні вимоги, тобто зменшити кількість постів до двох цілодобових постів (один цілодобовий пост у складі однієї особи за адресою вул. Микільсько-Слобідська 7 та один цілодобовий пост у складі однієї особи м. Київ, РВС №6, біля пляжу "Золотий").
Відповідь:
Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянув питання учасника щодо встановлених вимог та повідомляє наступне.
Очікувана вартість закупівлі сформована Замовником на підставі проведеного дослідження ринку. Враховуючи вищезазначене, приведення у відповідність очікуваної вартості закупівлі не вбачається доцільним.
Дата відповіді:
02.08.2017 09:15
Відповідь надана
кількість постів охорони
Номер:
ec06edbf66bf443abd336b8c5c1bcdcb
Дата опублікування:
31.07.2017 14:15
Опис:
Доброго дня! В документації вказано, що вам потрібно 2 цілодобових поста (у кількості трьох осіб кожен). Підскажіть, будь ласка, мається на увазі, що одночасно цілодобові пости повинні забезпечуватись 6-ма охоронниками? Чи мається на увазі необхідність 2 цілодобових постів по одному охороннику на кожному посту, просто режим надання послуг є доба через дві?
Відповідь:
Відповідно до вимог оголошення, кожен пост має бути забезпечений трьома охоронниками цілодобово та одночасно.
Дата відповіді:
31.07.2017 16:26