• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (лот № 1 - придбання дитячих гральних та спортивних майданчиків – п’ятиелементний дитячий майданчик та чотирьохбаштовий комплекс «Фортеця»; лот № 2 - придбання дитячих гральних та спортивних майданчиків – дитячий ігровий комплекс та дитячий спортивний комплекс)

Завершена

3 748 532.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 200.52 UAH
Період уточнення: 14.06.2017 16:21 - 22.07.2017 15:00
Відповідь надана

Умови закупівлі

Номер: 8a6b7cb3bad84aff9ced0299e617e92f
Дата опублікування: 23.06.2017 13:44
Опис: Роз'яснить будь ласка, згідно якої норми Закону України "Про публічні закупівлі" учасники зобовязані надавати Вам (замовнику) зразки продукції, в якому порядку, та яким чином учасник може передати Замовнику зразки продукції через електронну систему?
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Вимога щодо надання зразків товару не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно до умов тендерної документації Учасник, пропозиція, якого має найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) та вважається найбільш економічно вигідною повинен протягом 2 (двох) робочих днів з дня визначення тендерної пропозиції такого Учасника електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією представити за адресою: вул. Маршала Федоренко, 1-А, м. Харків, 61105, зразок товарів, щодо яких подається пропозиція, на умовах обов’язкового повернення. Зразки товарів повинні бути надані на всі позиції, перелічені у додатку 4 до тендерної документації. У разі, якщо учасник не надасть зразку товару по всіх позиціях, перелічених у додатку 4 тендерної документації, пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Дата відповіді: 27.06.2017 09:54
Відповідь надана

Роз,яснення Технічних умов щодо постачання товару зазначеного у технічних умовах "або еквівалент".

Номер: 30ddf8e9290749218b6f2f70315948e0
Дата опублікування: 19.06.2017 11:19
Опис: Прошу Вас роз’яснити на якій правовій підставі, з посиланням на конкретну норму Закону України «Про публічні закупівлі», Ви вимагаєте в Технічному завданні надати інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: - документами, що підтверджують якість предмету закупівлі, зокрема, копії висновків державної санітарно-епідеміологічної служби*; *Документи повинні бути надані на кожну позицію товару, передбачену додатком 4 до тендерної документації. В технічному завданні Замовник вимагає поставити йому товар виробництва компанії «Інтератлетика», за кресленнями компанії «Інтератлетика». Інші виробники аналогічних товарів мають на власні вироби висновки державної санітарно-епідеміологічної служби. Однак, після виконання індивідуального замовлення за умовами Технічної документації, із застосуванням матеріалів які вимагає Замовник, відповідно до креслень наданих Замовником, виконавець буде зобов’язаний провести нове дослідження виготовлених виробів та отримати новий висновки державної санітарно-епідеміологічної служби. Згідно п.4.4. розділу 1 Тендерної документації строк поставки товарів: з моменту укладання договору та до 31 серпня 2017 року. Початок аукціону призначено на 03.07.2017р., відповідно термін 5 днів на прийняття рішення про оголошення переможця спливає 08.07.2017р., якщо переможцем буде оголошено одного учасника, строк на укладення договору (20 днів) спливає 28.07.2017р. Відповідно переможцю відкритих торгів залишається лише 1 місяць для виготовлення товарів, та отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної служби. Що взагалі є неможливим. Тендерна документація та Технічні вимоги не містять можливості поставки еквівалетного товару, який вже має висновок державної санітарно-епідеміологічної служби. Що взагалі є неможливим. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Прошу Вас роз’яснити (з відповідним внесенням змін до тендерної документації) чи може учасник запропонувати та поставити Вам товар зазначений у технічних умовах "або еквівалент".
Відповідь: На ваше звернення надаємо наступні роз’яснення. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником у додатку 4 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі. При цьому, відповідно до додатку 4 Тендерної документації у разі, якщо данні Технічні характеристики містить посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні характеристики містить(ять) вираз «або еквівалент». В вищезазначеного вбачається, що учасник має право надавати свою пропозицію відносно еквіваленту товару. У той же час, учасник повинен відповідати технічним вимогам тендерної документації Замовника, зокрема, додатку № 4 . Згідно з додатком 4 до тендерної документації учасник повинен надати документами, що підтверджують якість предмету закупівлі, зокрема, копії висновків державної санітарно-епідеміологічної служби*. При цьому, Документи повинні бути надані на кожну позицію товару, передбачену додатком 4 до тендерної документації. Надання висновку регулюється нормами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Згідно ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII санітарно-епідеміологічний сертифікат (далі - гігієнічний сертифікат) - разовий документ, виданий органами державної санітарно-епідеміологічної служби, що підтверджує безпеку для здоров'я та життя людини окремих видів товарів широкого вжитку (парфумерно-косметичних виробів, товарів дитячого асортименту, виробів побутового призначення тощо) на підставі результатів проведених санітарно-хімічних, токсикологічних, фізико-хімічних, радіологічних, мікробіологічних та інших досліджень. На сьогоднішній день Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи видається Держпродспоживслужбою на таку продукцію, як дитяче харчування і товари для дітей. Слід зазначити, що у додатку 4 до тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Дата відповіді: 22.06.2017 12:31
Відповідь надана

Роз'яснення Технічного завдання

Номер: b2892a2bafaa40f58a8b2adfcccb9124
Дата опублікування: 19.06.2017 10:51
Опис: Прошу Вас роз’яснити на якій правовій підставі, з посиланням на конкретну норму Закону України «Про публічні закупівлі», Ви вимагаєте в Технічному завданні надати вироби з каталогу компанії «Інтератлетика», та пофарбовані фарбою виробництва компанії «REMMERS», як це робить компанія «Інтератлетика», про що зазначено на їх офіційному сайті http://diso.interatletika.com/. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В разі відсутності правової підстави для вимагання від учасників надання зразків продукції, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити ці незаконні вимоги.
Відповідь: Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником у додатку 4 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі. При цьому, відповідно до додатку 4 Тендерної документації у разі, якщо данні Технічні характеристики містить посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні характеристики містить(ять) вираз «або еквівалент». Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, якщо учасник надав пропозицію, яка не відповідає технічним характеристикам, пропозиція буде відхилена на підставі п.п.4 ч.1 ст. 30 Закону.
Дата відповіді: 21.06.2017 12:10
Відповідь надана

Роз'яснення 3.2., 3.3., 3.4. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації - вимога надання нотаріально засвідчених документів

Номер: c383cbf1be8b49669a94906b297fb096
Дата опублікування: 19.06.2017 10:27
Опис: Прошу Вас роз’яснити на якій правовій підставі, з посиланням на конкретну норму Закону України «Про публічні закупівлі», Ви вимагаєте в підпунктах 3.2., 3.3., 3.4. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації надання нотаріально засвідчених копій документів. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог щодо надання до тендерної пропозиції нотаріально засвідчених документів. В разі відсутності правової підстави для вимагання від учасників надання зразків продукції, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити ці незаконні вимоги.
Відповідь: Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, таких як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовник самостійно вирішує спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Дата відповіді: 21.06.2017 12:08
Відповідь надана

Роз'яснення вимог технічної документації - застосування фарби виробництва компанії «REMMERS»

Номер: a6d21bc495a84b9eab69ca3767121011
Дата опублікування: 19.06.2017 10:16
Опис: Прошу Вас роз’яснити на якій правовій підставі, з посиланням на конкретну норму Закону України «Про публічні закупівлі», Ви вимагаєте в Технічному завданні застосовувати виключно фарбу для зовнішніх робіт (акрилова фарба на водній основі, безпечна для використання дітьми, виробництво компанії «REMMERS», або такою, що має аналогічні сертифікати. При виготовленні аналогічних виробів фарбу виробництво компанії «REMMERS» використовує лише один виробник: компанія «ГОЙДА». Аналізуючи таку тендерну документацію складається враження що такі дискримінаційні вимоги спеціально зазначені замовником з метою в подальшому відхилити учасників в даних торгах. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В разі відсутності правової підстави для вимагання від учасників надання зразків продукції, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити ці незаконні вимоги.
Відповідь: 3) Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником у додатку 4 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі. При цьому, відповідно до додатку 4 Тендерної документації у разі, якщо данні Технічні характеристики містить посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні характеристики містить(ять) вираз «або еквівалент». Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, якщо учасник надав пропозицію, яка не відповідає технічним характеристикам, пропозиція буде відхилена на підставі п.п.4 ч.1 ст. 30 Закону.
Дата відповіді: 21.06.2017 12:06
Відповідь надана

Розяснення Пункті 2.2. Розділу 5 тендерної документації

Номер: f8dde3829c044b598de73b0cbba2ea6e
Дата опублікування: 19.06.2017 10:05
Опис: Прошу Вас роз’яснити на якій правовій підставі, з посиланням на конкретну норму Закону України «Про публічні закупівлі», Ви вимагаєте надання документи (за адресою: вул. Маршала Рибалка, 45-Б; каб. №8, Харківська область, м. Харків, Немишлянський район, 61099), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, згідно Додатку 3 тендерної документації (Пункті 2.2. Розділу 5 тендерної документації). Вимога надання документів чи зразків товару, не відповідає умовам Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. В разі відсутності правової підстави для вимагання від учасників надання зразків продукції, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити ці незаконні вимоги.
Відповідь: Запитувач зазначає про порушення законодавства щодо оприлюднення документів переможця торгів, передбачених ст. 17 Закону. Замовник не погоджується з цим з наступних причин. У відповідності до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав у відмові в торгах визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Згідно з роз’ясненням Уповноваженого органу – Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненого на веб-порталі перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. Таким чином, Замовник мав повне право встановлювати такий вид надання документів, які підтверджують відсутність підстав у відмові в торгах, як письмова форма. Відповідно до ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Дата відповіді: 21.06.2017 12:06
Відповідь надана

Роз'яснення пункту 1 розділу 5 тендерної документації - вимога надання зразків

Номер: fd6d8f2724424a469b2482a99cc5db20
Дата опублікування: 19.06.2017 10:01
Опис: Прошу Вас роз’яснити на якій правовій підставі, з посиланням на конкретну норму Закону України «Про публічні закупівлі», Ви вимагаєте надання зразків продукції (в пункті 1 розділу 5 тендерної документації). В разі відсутності правової підстави для вимагання від учасників надання зразків продукції, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити ці незаконні вимоги.
Відповідь: 4) Тендерним комітетом Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» 20.06.2017 року були внесені відповідні зміни до тендерної документації. Відповідно до п.1 розділу 5 тендерної документації учасник, пропозиція, якого має найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) та вважається найбільш економічно вигідною повинен протягом 2 (двох) робочих днів з дня визначення тендерної пропозиції такого Учасника електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією представити за адресою: вул. Маршала Федоренко, 1-А, м. Харків, 61105, зразок товарів, щодо яких подається пропозиція, на умовах обов’язкового повернення. Зразки товарів повинні бути надані на всі позиції, перелічені у додатку 4 до тендерної документації. У разі, якщо учасник не надасть зразку товару по всіх позиціях, перелічених у додатку 4 тендерної документації, пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Дата відповіді: 21.06.2017 12:02