-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Вироби з дроту (лот 1- грозозахисний трос, лот 2- дріт, дріт колючий, трос сантехнічний, лот 3 - сітка-карта, сітка рабиця, лот 4 - стропа, лот 5 - електроди, дріт зварювальний)
Торги не відбулися
2 517 521.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 424.80 UAH
мін. крок: 0% або 424.80 UAH
Період уточнення:
22.06.2017 10:00 - 17.07.2017 10:05
Відповідь надана
Стосовно основних умов договору
Номер:
ec9c9a5f212b4c4bb84f32c7f63e032f
Дата опублікування:
26.06.2017 14:29
Опис:
Добрий день! Просимо Вас погодити внесення змін до основних умов договору по таких пунктах, а саме:-2.1. Постачальник повинен поставити «Покупцю» товар, який раніше не був в експлуатації, якість та характеристики якого відповідають умовам специфікації до Договору (Додаток № 1), чинним стандартам. Товар (партія товару) повинен супроводжуватися паспортом, інструкцією з експлуатації, протоколами випробування за потребою. Якщо товар підлягає обов’язковій сертифікації – надавати сертифікат якості. Рік випуску товару в межах 2016-2017р.р. Гарантійний термін на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) «Постачальника»;-4.1. Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати у розмірі 50% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 3-х (трьох) банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем».
«Покупець» здійснює остаточний розрахунок за поставлений товар протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару);-4.4. «Постачальник» зобов’язується зареєструвати відповідно до статті 201 Податкового кодексу України податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у строк, визначений чинним законодавством.
У разі порушення порядку реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних «Постачальник» зобов’язаний відшкодувати «Покупцю» всі завдані збитки;-5.3. «Постачальник» зобов’язаний поставити заявлену партію товару протягом 20(двадцяти) календарних днів з моменту отримання 50% попередньої оплати вартості кожної замовленої партії товару та письмової заявки «Покупця».
В день отримання заявки «Постачальник» надсилає «Покупцю» повідомлення щодо прийняття заявки до виконання. «Постачальник» заздалегідь за - 2 робочих дні письмово повідомляє «Покупця» про дату поставки партії товару.
Разом із партією товару «Постачальник», зобов'язаний передати «Покупцю» в момент приймання-передачі товару пакет документів, оформлених належним чином державною (українською) мовою та завірений печаткою підприємства, а саме:
- видаткову накладну (акт приймання-передачі товару);
- товарно-транспортну накладну;
- рахунок-фактуру на оплату;
- документи, що підтверджують якість товару та гарантійні зобов'язання та інше.
У разі, якщо товар по кількості, якості не відповідає умовам цього Договору виклик представника «Постачальника» для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим. Право власності на товар і ризик випадкової загибелі або ушкодження товару переходить до «Покупця» в момент переходу ризиків по вказаній продукції відповідно з умовами поставки, визначеними згідно з ІНКОТЕРМС-2010. Датою поставки заявленої партії товару є дата підписання видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) обома Сторонами;-6.3.4. В разі поставки товару неналежної якості «Постачальник» зобов’язаний у повному об’ємі за свій рахунок усунути недоліки товару чи замінити товар на якісний. Термін усунення недоліків чи заміни письмово узгоджуються Сторонами, та повинен бути в будь якому разі не більше 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання Сторонами двостороннього дефектного акту та отримання письмової вимоги «Покупця»;-6.3.5. Якщо протягом гарантійного строку за умови зберігання і експлуатації товару відповідно до зазначених в паспорті вимог заводу-виробника, будуть виявлені дефекти товару, «Постачальник» зобов`язаний протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами двостороннього дефектного акту та отримання письмового повідомлення «Покупця» власними засобами і за власний рахунок у повному обсязі усунути дефекти чи замінити дефектний товар на якісний;-7.3. Виключити;-7.4.2. За порушення умов зобов'язання щодо якості товару з «Постачальника» стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного товару. Якщо «Постачальник» протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується;-7.5. За порушення строків оплати товару «Покупець» сплачує «Постачальнику» пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені;-11.3. У разі зміни поштових та/або банківських реквізитів однієї зі Сторін, її найменування остання зобов'язана письмово повідомити про це іншу Сторону протягом трьох календарних днів з дня такої зміни та бути ініціатором укладення додаткової угоди до цього Договору.
Сторони погодились, що документи, якщо вони відправлені рекомендованим листом, вважаються надісланими з дати їх відправлення однією Стороною іншій за адресою, зазначеною у цьому Договорі. Сторона вважається такою, що знала про зміну адреси іншої Сторони, виключно у разі укладення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору;-11.7. Виключити.
Відповідь:
В запитанні до процедури, учасник пропонує внести змінити та викласти в новій редакції пункти проекту договору доданого до Тендерної документації замовника, а саме:
- п. 2.1. .4.1., 4.4., 5.3., 6.3.4., 6.3.5., 7.4.2.,11.3.;
- виключити з проекту договору п. 7.3., 11.7;
- доповнити проект договору п. 7.5..
При цьому, учасник не наводить підстави та обґрунтування необхідності внесення таких змін.
В зв’язку з вищенаведеним, ПАТ «Запоріжжяобленерго» повідомляє, що в нього відсутні підстави для внесення змін до проекту договору доданого до Тендерної документації, відповідно зміни не будуть внесені.
Дата відповіді:
30.06.2017 18:08