-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття автодороги по вул. Терешкової, вул. Лісна, вул. В.Сорочука в м. Торецьк Донецької області (коригування)
рішення тендерного комітету від 19.07.2021, протокол № 107
Завершена
19 654 888.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 274.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 98 274.44 UAH
Період уточнення:
19.07.2021 10:59 - 25.07.2021 00:00
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
c98894a681c24952be564e266c81e145
Дата опублікування:
22.07.2021 12:16
Опис:
Шановний Замовник! Чи вважатиметься договір на виконання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги аналогічним відповідно до умов цієї закупівлі?
Відповідь:
Шановний Учасник! Підтвердженням виконання аналогічних договорів вважатимуться договори (договори субпідряду) на виконання аналогічних робіт визначених предметом закупівлі. Предмет закупівлі визначений за державним класифікатором 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Також звертаємо увагу, що перелік робіт виконання аналогічних договорів повинен бути примірний (схожий) з переліком робіт визначених додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Дата відповіді:
23.07.2021 13:41
Відповідь надана
Огляд
Номер:
063ba027f03a4708b8d12f8a7585256a
Дата опублікування:
22.07.2021 11:40
Опис:
Доброго дня!
Тендерною документацією (п. 2.5. Розділу 5) передбачено: Учасник зобов’язаний перед подачею тендерної пропозиції відвідати та оглянути об'єкт де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних вимог тендерної документації. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника.
Просимо, по-перше, роз’яснити, в чому полягає сенс такого спільного огляду, адже в складі тендерної документації надано Додаток 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а за необхідності учасник може самостійно відвідати об’єкт та оглянути фронт робіт.
По-друге, вважаємо таку вимогу такою, що протиречить основним засадам проведення державних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням та ін. Адже, подібного роду «наради» до проведення закупівлі створюють підґрунтя для корупційних зловживань.
Проведення спільного огляду та складання відповідного акту порушує вимоги статті 12 Закону «Про публічні закупілві»: Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Адже за таких обставин Замовникові ще до розкриття тендерних пропозицій відоме коло учасників закупівлі.
За наявності «бажання» Замовника учасник може бути позбавлений можливості оформити акт огляду з підстав, що не залежать від учасника, що в подальшому стане підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Треба зауважити, що такої ж думки додержується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що вбачається із Рішень №9264-р/пк-пз від 13.05.2020 р. та № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 р., якими прийнято рішення зобов’язати Замовника прибрати з тендерної документації вимогу про огляд об’єкту.
У зв’язку з викладеним, просимо прибрати вимогу щодо спільного огляду та надання акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника з Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учасник! Пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, тому замовником в тендерній документації встановлено умову щодо відвідування об’єкта, при цьому зауважуємо, що мова про спільне обстеження не йде, а тільки про підписання акту огляду (або іншого документа у довільній формі) уповноваженими представниками Замовника і Учасника. Акт відвідування та огляду об’єкта підписується сторонами в день огляду і в той же день надається учаснику. Додатково надаємо відомості з контактнимим даними уповноважених представників від Замовника:
- в.о. начальника Управління житлово-комунального господарства Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області Герт Микола.
- заступник начальника Управління –начальник загального відділу УЖКГ Торецької міської ВЦА – Філіппова Ірина, тел.: (06247) 41933; моб.тел.: 0509158812;
- головний спеціаліст загального відділу УЖКГ Торецької міської ВЦА – Зігура Ірина, тел. (06247) 43140, моб.тел.: 0502554257.
Необхідно зауважити, умова тендерної документації щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику оглянути фактичний стан об’єкта, його територіальне розташування, прилеглі інфрастуктурні об’єкти, можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування.
Запевняємо, що ми діємо неупереджено і тільки в рамках чинного законодавства України, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Дата відповіді:
23.07.2021 13:41
Відповідь надана
Уточнення ТД
Номер:
70fa0cdf9c084b3a8d987d40daab425b
Дата опублікування:
22.07.2021 09:16
Опис:
Доброго дня!
Тендерною документацією по закупівлі передбачено наступне.
Учасник зобов’язаний перед подачею тендерної пропозиції відвідати та оглянути об'єкт де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних вимог тендерної документації. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника.Учасник має право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Просимо роз’яснити, в який спосіб можна влаштувати таке спільне обстеження об’єкту. На яку адресу/електронну адресу/телефон може звернутися потенційний учасник? Хто є відповідальна особа з боку Замовника з цього питання? В який термін учасник отримає відповідь та буде призначено час огляду об’єкту (адже процедура закупівлі має доволі стислі терміни).
Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Для здійснення огляду об’єкта, Учасник надає лист в довільній формі щодо погодження дати проведення огляду зручним для нього способом: особисто на адресу Замовника: Донецька обл., м. Торецьк, вул. Героїв праці, 3, каб. 2 або на ел. адресу Замовника: jkhtoretsk@gmail.com.
Погодження дати та часу відвідування об’єкта та безпосередньо огляд об’єкта здійснюється в максимально стислі терміни за узгодженням сторін. Акт відвідування та огляду об’єкта підписується сторонами в день огляду і одразу надається учаснику.
Уповноважені представники від Замовника:
- в.о. начальника Управління житлово-комунального господарства Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області Герт Микола.
- заступник начальника Управління –начальник загального відділу УЖКГ Торецької міської ВЦА – Філіппова Ірина, тел.: (06247)41933; моб.тел.: 0509158812;
- головний спеціаліст загального відділу УЖКГ Торецької міської ВЦА – Зігура Ірина, тел. (06247)43140, моб.тел.: 0502554257.
Дата відповіді:
22.07.2021 10:06
Відповідь надана
Уточнення ТД
Номер:
de5694711b994d9f84892a67ca76178b
Дата опублікування:
21.07.2021 15:42
Опис:
Доброго дня!
Тендерною документацією по закупівлі встановлено, що для підтвердження наявності в
учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, для штатних працівників,
учасник має надати оригінал або копію 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про
прийняття на роботу; або відповідного договору (угоди); або іншого документа, що підтверджує
відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників (надаються лише ті
документи, які передбачені чинним законодавством України).
Враховуючи те, що при прийомі на роботу обов’язково видається наказ (ст. 24 Кодексу
законів про працю України: Працівник не може бути допущений до роботи без укладення
трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним
органу), просимо уточнити, чи буде достатньо, якщо Учасником на підтвердження трудових
відносин з працівниками, будуть надані накази про прийом/призначення на посаду/переведення.
Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Шановний Учасник! Підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації визначено, що учасник для підтверження працівників відповідної кваліфікації обов’язково надає документ, передбачений чинним законодавством України, який підтверджує правовідносини учасника та працівника, тобто це може бути наказ, договір, трудова книжка, тощо.
Дата відповіді:
22.07.2021 09:20
Відповідь надана
Уточнення ТД
Номер:
a1e81e12974f4f33aa56938450d9ffe5
Дата опублікування:
20.07.2021 13:08
Опис:
2. Доброго дня!
Пунктами 5.8.2 і 5.8.3 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
- Оригінал або копію документу, виданого (або датованого) уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) в паперовому або електронному вигляді не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, про те що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; (для учасників юридичних осіб)
- Оригінал або копію документу, виданого (або датованого) уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) в паперовому або електронному вигляді не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (для учасників юридичних осіб).
Щодо злочинів, вчинених з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів). Не є можливим відокремити такі злочини під час замовлення/отримання довідки МВС про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 303 затверджено Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр). Відповідно до пункту 5 Положення Держателем (володільцем) Реєстру є МВС. А загальний доступ до статистичних відомостей мав би здійснюватись через веб-сайт МВС.
Проте, наразі такого реєстру немає і відповідно інформацію з нього отримати неможливо.
Отже відсутній і орган, який видає відповідні довідки (про притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми).
З огляду на те, що правопорушення, пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінальними правопорушеннями (ст. 149 та ст. 150 Кримінального кодексу України), довідка з МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
На підставі викладеного, просимо роз’яснити, чи буде достатньо, якщо переможцем закупівлі на підтвердження відсутності зазначених підстав буде надано довідку з МВС про непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості?
Відповідь:
Шановний учасник! Переможець закупівлі для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 12 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 5.8 розділу 3 тендерної документації надає Довідку Міністерства внутрішніх справ України щодо відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Дата відповіді:
21.07.2021 15:42
Відповідь надана
Уточнення ТД
Номер:
0e5e63a4ef7c4ae1ba9ee79e4f2817a2
Дата опублікування:
20.07.2021 13:07
Опис:
1. Доброго дня!
Додаток №1 до тендерної документації п. 1.2. містить таке положення: Документи, що підтверджують право власності або залучення** повинні містити інформацію про модель обладнання або будівельних машин або механізмів щодо яких вони підтверджують право власності або залучення (не стосується документів, що підтверджують право власності або залучення випробувальної лабораторії, виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу та/або офісу).
Проте тендерна документація не містить вимоги щодо надання інформації/ документів про наявність в учасника власної/залученої випробувальної лабораторії.
Просимо роз’яснити, чи має учасник закупівлі надати в складі тендерної пропозиції інформацію/документи про наявність власної/залученої лабораторії? Які саме? В разі необхідності, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учасник! Пунктом 1 Додатку № 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які учасник повинен надати для підтвердження матеріально-технічної бази, зокрема обладнання, будівельні машини і механізми, тобто мається на увазі все обладнання яке буде залучатись до виконання робіт, в тому числі і обладнання випробувальної лабораторії. Для підтвердження наявності власної або залученої випробувальної лабораторії надаються оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, або акт введення в експлуатацію, або інвентарна картка обліку основних засобів, або інвентарний список основних засобів, або видаткова накладна, або документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або договір оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір про надання послуг або договір про користування, або інший договір.
При цьому в документах, що підтверджують право власності або залучення випробувальної лабораторії, виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу та/або офісу зазначення інформації про модель обладнання не обов’язкова.
Дата відповіді:
21.07.2021 15:41