• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (виготовлення у цифровій формі топографічної основи територій та населених пунктів Бахмутської міської територіальної громади Донецької області (створення планово-картографічних матеріалів) із застосуванням геоінформаційних технологій)

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 16.07.2021 14:06 - 30.08.2021 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії (матеріально-технічна база – аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади)

Номер: fb8b68550f9c47d4803cd77d255e1ada
Дата опублікування: 23.07.2021 14:52
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління муніципального розвитку Бахмутської міської ради №3 від 14 липня 2021 року, Учасник повинен надати довідку що містить інформацію про наявність в Учасника у власності/користуванні відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, у тому числі: аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади. Вважаємо за доцільне звернути увагу Замовника, що відповідно до додатку №4 до тендерної документації та додатку №1 до проекту договору, топографічне знімання території Бахмутської міської територіальної громади виконується електронними тахеометрами та/або GPS-приймачами, іншим високоточним геодезичним обладнанням. Відповідно до цього, для надання послуг за даною закупівлею, учаснику достатньо мати у власності/користуванні 2/3 високоточних електронних тахеометра та 2/3 високоточних GPS-приймача. Аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади – це спеціалізоване обладнання, яке здійснює фототриангуляцію та стереозіставлення «сирих» знімків з цифрових аерофотокамер, які встановлюються на пілотовані аерознімальні судна, або космічних знімків. Зважаючи на те, що відповідно до інформації Державіаслужби України територія Бахмутської територіальної громади входить до зони заборони виконання польотів https://avia.gov.ua/bezpilotni-povitryani-sudna-2/zoni-zaboron-ta-obmezhen-vikoristannya-povitryanogo-prostoru/, здійснювати аерофотознімання пілотованими суднами (тобто, здійснювати аерофотознімання цифровими аерокамерами) є неможливим, отже неможливо обробляти «сирі» знімки з цифрових аерофотокамер аналітичними та цифровими фотограмметричними приладами. Оброблення космічних знімків теж не виконується при топографічному зніманні території Бахмутської міської територіальної громади відповідно до наданого технічного завдання. Вказане свідчить, що вимога мати у власності/користуванні аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади означає вимагати надання техніки, яка не буде використовуватись при виконанні робіт. Вказане є дискримінацією нас як учасника, оскільки наша компанія має в наявності достатньо спеціалізованого програмного забезпечення для обробки знімків з безпілотних літальних апаратів з фотокамерами високої роздільної здатності, водночас не має аналітичних та цифрових фотограмметричних приладів. Зважаючи на вказане, просимо внести зміни до тендерної документації, видаливши словосполучення «аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади», в іншому випадку для захисту та забезпечення наданих нам Законом «Про публічні закупівлі» прав та інтересів та для уникнення встановлення дискримінаційних вимог будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено Замовником відповідно до Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 № 65 (далі –Вимоги). Вимоги поширюються на суб’єктів господарювання, які виконують топографо-геодезичні і картографічні роботи з метою створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної і картографічної продукції. Використання повітряного простору, в тому числі на який розповсюджується заборона та обмеження використання регулюється Авіаційними правилами України «Правила використання повітряного простору України», затвердженими наказом від 11.05.2018 № 430/210 Державної авіаційної служби України Міністерства оборони України, Положенням про використання повітряного простору України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 954. Враховуючи зазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Дата відповіді: 26.07.2021 19:18
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 0e94c650d801460da9f424ae73f44841
Дата опублікування: 22.07.2021 18:10
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку що містить інформацію про те, що учасник має позитивний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договорів згідно предмету закупівлі (у масштабі 1:10 000 та 1:2 000). Учасник зобов’язаний надати копію щонайменше одного аналогічного договору, з усіма додатками, додатковими угодами та документами підтверджуючими виконання договору в повному обсязі. Також, відповідно до роз’яснень до процедури, аналогічним (аналогічними) договором (договорами) вважається договір (договори) щодо виготовлення у цифровій формі топографічної основи територій та населених пунктів (створення планово-картографічних матеріалів) із застосуванням геоінформаційних технологій (у масштабі 1:10 000 та 1: 2 000). Відповідно до цього, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка є незаконною та обмежує конкуренцію, адже наша компанія - потенційний учасник процедури закупівлі, має договори з виготовлення у цифровій формі топографічної основи із застосуванням геоінформаційних технологій в М 1:2000, а також, окремо, договори з виготовлення у цифровій формі топографічної основи із застосуванням геоінформаційних технологій в М 1:10 000. У зв’язку із чим, для можливості участі нашої компанії у закупівлі, просимо внести зміни у цій частині, а саме передбачити Тендерною документацію можливість надання Учасником окремо договору з виготовлення у цифровій формі топографічної основи територій та населених пунктів із застосуванням геоінформаційних технологій в М 1:2000 та окремо договору з виготовлення у цифровій формі топографічної основи територій та населених пунктів із застосуванням геоінформаційних технологій в М 1:10 000. Даний факт не впливає на якість послуг, які можуть бути надані в подальшому, а Замовник отримає підтвердження надання учасником аналогічних за предметом закупівлі послуг. При ігноруванні даного питання з боку тендерного комітету, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження для неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що право на оскарження не обмежує права суб’єкта оскарження на звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», одним з кваліфікаційних критеріїв, які установлює замовник є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом встановленим тендерною документацією. Таким чином аналогічним (аналогічними) договором (договорами) вважається договір (договори) щодо Виготовлення у цифровій формі топографічної основи територій та населених пунктів (створення планово-картографічних матеріалів) із застосуванням геоінформаційних технологій (у масштабі 1:10 000 та 1: 2 000), як одним договором так і окремими договорами.
Дата відповіді: 26.07.2021 19:18
Відповідь надана

Наявність працівників

Номер: 6fbc42e145ec459288385447dac3f6c5
Дата опублікування: 22.07.2021 17:28
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку з інформацією щодо наявності працівників, необхідних для якісного та вчасного надання послуг відповідно до предмета закупівлі, та інформацію, зазначену в переліку. Учасник зобов’язаний надати інформацію у вигляді таблиці за зразком наведеним нижче про наявність працівників відповідної кваліфікації у тому числі: сертифікованих інженерів-геодезистів, фахівців, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою та інших, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. Просимо вказати мінімальну кількість працівників, необхідну для якісного та вчасного надання послуг відповідно до предмета закупівлі та роз’яснити, чи може один і той самий працівник відповідати одночасно двом вимогам Тендерної документації (наприклад, сертифікований інженер-геодезист одночасно є фахівцем, який має вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою).
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник зобов’язаний надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації у тому числі: сертифікованих інженерів-геодезистів, фахівців, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою та інших, які безпосередньо будуть залучені до виконання забов’язань договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. Мінімальна кількість та наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання послуг відповідно до предмета закупівлі Учасник визначає самостійно, з урахуванням вимог зазначених у Тендерної документації
Дата відповіді: 26.07.2021 19:17
Відповідь надана

Спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення

Номер: 2b505eade68448cb98efdf7fb6f9bd70
Дата опублікування: 22.07.2021 16:39
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку що містить інформацію про наявність в Учасника спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення АrcGis (геоінформаційні системи, системи управління банком даних тощо) для виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовки та видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах, робіт зі створення та ведення геоінформаційних систем, баз та банків даних. Просимо надати роз’яснення, які аналоги та/або еквіваленти ліцензованого програмного забезпечення(ПЗ) приймаються Замовником у пропозиціях учасників. Вважаємо за доцільне зауважити, що Тендерна документація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Якщо таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а документація повинна містити вираз “або еквівалент”. Вказане є дискримінацією нас як учасника, оскільки наша компанія має в наявності достатньо спеціалізованого програмного забезпечення аналогічного за функціоналом ПЗ АrcGis, водночас немає саме ПЗ АrcGis. Зважаючи на вказане, просимо внести зміни до тендерної документації, додавши до слова «ArcGis» словосполучення «або аналог», в іншому випадку для захисту та забезпечення наданих нам Законом України «Про публічні закупівлі» прав та інтересів та для уникнення встановлення дискримінаційних вимог, будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Відповідно до Наказу начальника управління містобудування та архітектури Донецької облдержадміністрації від 22.04.2019 № 16-ОД/133-19, вимоги складені з врахуванням застосування професійної геоінформаційної системи ArcGIS, яка є базовою для ведення містобудівного кадастру в Донецькій області. Враховуючи зазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Дата відповіді: 26.07.2021 19:17
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії (матеріально-технічна база – прилади для обробки аерофільмів)

Номер: 5376bbee2deb4337bf0f08501c8997b6
Дата опублікування: 22.07.2021 10:18
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління муніципального розвитку Бахмутської міської ради №3 від 14 липня 2021 року, Учасник повинен надати довідку що містить інформацію про наявність в Учасника у власності/користуванні відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, у тому числі: прилади для обробки аерофільмів. Вважаємо за доцільне звернути увагу Замовника, що відповідно до додатку №4 до тендерної документації та додатку №1 до проекту договору, топографічне знімання території Бахмутської міської територіальної громади виконується електронними тахеометрами та/або GPS-приймачами, іншим високоточним геодезичним обладнанням. Відповідно до цього, для надання послуг за даною закупівлею, учаснику достатньо мати у власності/користуванні 2/3 високоточних електронних тахеометра та 2/3 високоточних GPS-приймача. Прилади для обробки аерофільмів – це спеціалізоване обладнання, яке обробляє «сирі» знімки з цифрових аерофотокамер, які встановлюються на пілотовані аерознімальні судна. Зважаючи на те, що відповідно до інформації Державіаслужби України територія Бахмутської територіальної громади входить до зони заборони виконання польотів https://avia.gov.ua/bezpilotni-povitryani-sudna-2/zoni-zaboron-ta-obmezhen-vikoristannya-povitryanogo-prostoru/, здійснювати аерофотознімання пілотованими суднами (тобто, здійснювати аерофотознімання цифровими аерокамерами) є неможливим, отже неможливо обробляти «сирі» знімки з цифрових аерофотокамер приладами для обробки аерофільмів, а тому вимога мати у власності/користуванні прилади для обробки аерофільмів означає вимагати надання техніки, яка не буде використовуватись при виконанні робіт. Вказане є дискримінацією нас як учасника, оскільки наша компанія має в наявності достатньо спеціалізованого програмного забезпечення для обробки знімків з безпілотних літальних апаратів з фотокамерами високої роздільної здатності, водночас немає приладів для обробки аерофільмів. Зважаючи на вказане, просимо внести зміни до тендерної документації, видаливши словосполучення «прилади для обробки аерофільмів», в іншому випадку для захисту та забезпечення наданих нам Законом «Про публічні закупівлі» прав та інтересів та для уникнення встановлення дискримінаційних вимог будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено Замовником відповідно до Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 № 65 (далі –Вимоги). Вимоги поширюються на суб’єктів господарювання, які виконують топографо-геодезичні і картографічні роботи з метою створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної і картографічної продукції. Використання повітряного простору, в тому числі на який розповсюджується заборона та обмеження використання регулюється Авіаційними правилами України «Правила використання повітряного простору України», затвердженими наказом від 11.05.2018 № 430/210 Державної авіаційної служби України Міністерства оборони України, Положенням про використання повітряного простору України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 954. Враховуючи зазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Дата відповіді: 26.07.2021 19:16
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії (матеріально-технічна база – цифрові аерокамери)

Номер: 39b40a515f0f4b89b87c43fc7025aa71
Дата опублікування: 22.07.2021 10:18
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління муніципального розвитку Бахмутської міської ради №3 від 14 липня 2021 року, Учасник повинен надати довідку що містить інформацію про наявність в Учасника у власності/користуванні відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, у тому числі: цифрові аерокамери. Вважаємо за доцільне звернути увагу Замовника, що відповідно до додатку №4 до тендерної документації та додатку №1 до проекту договору, топографічне знімання території Бахмутської міської територіальної громади виконується електронними тахеометрами та/або GPS-приймачами, іншим високоточним геодезичним обладнанням. Відповідно до цього, для надання послуг за даною закупівлею, учаснику достатньо мати у власності/користуванні 2/3 високоточних електронних тахеометра та 2/3 високоточних GPS-приймача. Цифрові аерокамери – це спеціалізоване обладнання, що встановлюється на пілотовані судна для подальшого здійснення аерофотознімання такою аерокамерою. Зважаючи на те, що відповідно до інформації Державіаслужби України територія Бахмутської територіальної громади входить до зони заборони виконання польотів https://avia.gov.ua/bezpilotni-povitryani-sudna-2/zoni-zaboron-ta-obmezhen-vikoristannya-povitryanogo-prostoru/, здійснювати аерофотознімання пілотованими суднами (тобто, здійснювати аерофотознімання цифровими аерокамерами) є неможливим, а тому вимога мати у власності/користуванні цифрові аерокамери означає вимагати надання техніки, яка не буде використовуватись при виконанні робіт. Вказане є дискримінацією нас як учасника, оскільки наша компанія має в наявності достатньо безпілотних літальних апаратів з фотокамерами високої роздільної здатності, водночас немає цифрових аерокамер. Зважаючи на вказане, просимо внести зміни до тендерної документації, видаливши словосполучення «цифрові аерокамери», в іншому випадку для захисту та забезпечення наданих нам Законом «Про публічні закупівлі» прав та інтересів та для уникнення встановлення дискримінаційних вимог будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено Замовником відповідно до Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 № 65 (далі –Вимоги). Вимоги поширюються на суб’єктів господарювання, які виконують топографо-геодезичні і картографічні роботи з метою створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної і картографічної продукції. Використання повітряного простору, в тому числі на який розповсюджується заборона та обмеження використання регулюється Авіаційними правилами України «Правила використання повітряного простору України», затвердженими наказом від 11.05.2018 № 430/210 Державної авіаційної служби України Міністерства оборони України, Положенням про використання повітряного простору України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 954. Враховуючи зазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Дата відповіді: 26.07.2021 19:16
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії (матеріально-технічна база - точні та технічної точності електронні тахеометри)

Номер: 458182bd78404f2c94d3020292ca1b39
Дата опублікування: 22.07.2021 10:17
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління муніципального розвитку Бахмутської міської ради №3 від 14 липня 2021 року, Учасник повинен надати довідку що містить інформацію про наявність в Учасника у власності/користуванні відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, у тому числі: точні електронні тахеометри, точні та технічної точності тахеометри (електронні). Вважаємо за доцільне звернути увагу Замовника, що відповідно до додатку №4 до тендерної документації та додатку №1 до проекту договору, топографічне знімання території Бахмутської міської територіальної громади виконується електронними тахеометрами та/або GPS-приймачами, іншим ВИСОКОТОЧНИМ геодезичним обладнанням. Відповідно до цього, для надання послуг за даною закупівлею, учаснику достатньо мати у власності/користуванні 2/3 високоточних електронних тахеометра та 2/3 високоточних GPS-приймача. Вимога мати у власності/користуванні саме ТОЧНІ електронні тахеометри означає вимагати надання техніки зі специфічними характеристиками, які до того ж не врегульовані законодавством. Вказане є дискримінацією нас як учасника, оскільки наша компанія має в наявності достатньо високоточних електронних тахеометрів, водночас немає точних електронних тахеометрів та тахеометрів технічної точності. Зважаючи на те, що декількох високоточних електронних тахеометрів в поєднанні із високоточними GPS-приймачами більш ніж достатньо для виконання обсягів, передбачених технічним завданням, а високоточними електронними тахеометрами можливо здійснити набагато більші обсяги робіт з вищою швидкістю, ніж точними тахеометрами, просимо внести зміни до тендерної документації, видаливши словосполучення «і точних» а також словосполучення «точні та технічної точності тахеометри (електронні)», в іншому випадку для захисту та забезпечення наданих нам Законом «Про публічні закупівлі» прав та інтересів та для уникнення встановлення дискримінаційних вимог будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено Замовником відповідно до Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 № 65 (далі –Вимоги). Вимоги поширюються на суб’єктів господарювання, які виконують топографо-геодезичні і картографічні роботи з метою створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної і картографічної продукції. Враховуючи зазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Дата відповіді: 26.07.2021 19:16
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії (матеріально-технічна база – теодоліти, нівеліри, гравіметри)

Номер: 86c094412920410e9b64d63c59d5a7cd
Дата опублікування: 22.07.2021 10:17
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління муніципального розвитку Бахмутської міської ради №3 від 14 липня 2021 року, Учасник повинен надати довідку що містить інформацію про наявність в Учасника у власності/користуванні відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, у тому числі: теодоліти та нівеліри, гравіметри. Вважаємо за доцільне звернути увагу Замовника, що відповідно до додатку №4 до тендерної документації та додатку №1 до проекту договору, топографічне знімання території Бахмутської міської територіальної громади виконується електронними тахеометрами та/або GPS-приймачами, іншим високоточним геодезичним обладнанням. Відповідно до цього, для надання послуг за даною закупівлею, учаснику достатньо мати у власності/користуванні 2/3 високоточних електронних тахеометра та 2/3 високоточних GPS-приймача. Вимога мати у власності/користуванні теодоліти, нівеліри, гравіметри – зважаючи на об’єм закупівлі – означає вимагати надання техніки, не обумовленої технічним завданням. Вказане є дискримінацією нас як учасника, оскільки наша компанія має в наявності достатньо високоточних електронних тахеометрів та високоточних GPS-приймачів, водночас не має теодолітів та нівелірів, гравіметрів – дана техніка не використовується при топографічному зніманні території тахеометрами та/або GPS-приймачами. Просимо внести зміни до тендерної документації, видаливши словосполучення «теодоліти та нівеліри, гравіметри» в іншому випадку для захисту та забезпечення наданих нам Законом «Про публічні закупівлі» прав та інтересів та для уникнення встановлення дискримінаційних вимог будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено Замовником відповідно до Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 № 65 (далі –Вимоги). Вимоги поширюються на суб’єктів господарювання, які виконують топографо-геодезичні і картографічні роботи з метою створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної і картографічної продукції. Враховуючи зазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Дата відповіді: 26.07.2021 19:15
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 2a0446d1e5a847b495d4613dbfaa7793
Дата опублікування: 20.07.2021 11:56
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до затвердженної тендерної документації, учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про те, що учасник має позитивний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договорів згідно предмету закупівлі (у масштабі 1:10 000 та 1:2 000). Учасник забов’язаний надати копію щонайменш одного аналогічного договору, з усіма додатками, додатковими угодами та документами підтверджуючими виконання договору в повному обсязі. Просимо Замовника дати більш коректне визначення поняття "аналогічний договір".
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», одним з кваліфікаційних критеріїв, які установлює замовник є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом встановленим тендерною документацією. Таким чином аналогічним (аналогічними) договором (договорами) вважається договір (договори) щодо Виготовлення у цифровій формі топографічної основи територій та населених пунктів (створення планово-картографічних матеріалів) із застосуванням геоінформаційних технологій (у масштабі 1:10 000 та 1: 2 000).
Дата відповіді: 22.07.2021 10:30