• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання будинку)

90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання будинку)

Завершена

490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 06.06.2017 18:19 - 21.07.2017 00:00
Відповідь надана

витратні матеріали

Номер: ae351202556846c1ad733cf3e4a56068
Дата опублікування: 15.06.2017 10:55
Опис: Добрий день! Надайте будь-ласка приблизний перелік витратних матеріалів (туалетний папір,рідке мило, освіжувачи для туалету). Які найменування входять до переліку, який ви заклали до витрат прибирання. Дякую!
Відповідь: До витратних матеріалів, необхідних для якісного надання послуг з прибирання адмінбудівлі належать: рідке мило, туалетний папір, паперові рушники, різноманітні миючі засоби (в залежності від типу поверхонь), освіжувачі для туалету, поліролі для твердих та гладких поверхонь, засоби для миття скла та дзеркал тощо.
Дата відповіді: 17.06.2017 23:23
Відповідь надана

Робочі дні.

Номер: 8ffec6577d1e4b238560efbe3c75dde2
Дата опублікування: 13.06.2017 11:56
Опис: Добрий день! Надайте будь ласка пояснення щодо: 1.1. Комплексне прибирання щоденно з 6:00 до 08:45 та з 18:30 до 21:00. - це тільки в робочі дні? чи у вихідні і святкові дні теж? 1.2. Підтримуюче прибирання щоденно з 08:45 до 18:30. - це тільки в робочі дні? чи у вихідні і святкові дні теж? 1.4. Прибирання прилеглої території: - щоденно з 6:00 до 8:00 (за необхідністю) - це тільки в робочі дні? чи у вихідні і святкові дні теж?
Відповідь: У робочі дні. У вихідні – за необхідності з метою підтримання приміщення та території Мінагрополітики в належному стані.
Дата відповіді: 14.06.2017 16:42
Відповідь надана

Підтвердження в наявності працівників відповідної кваліфікації.

Номер: 2d063d712b2742dfb86d7aee98b07167
Дата опублікування: 12.06.2017 18:01
Опис: Шановний Замовнику, просимо підтвердити можливість надання копій трудових договорів з нашими співробітниками замість копій їх трудових книжок для підтвердження в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідь: Мінагрополітики є режимним об’єктом, який включено до переліку органів державної влади, що підлягають безоплатній охороні Національною гвардією, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 971. Допуск до службових і режимних приміщень в адміністративній будівлі Мінагрополітики здійснюється відповідно до Інструкції з організації пропускного режиму в Міністерстві аграрної політики та продовольства України, затвердженої наказом Мінагрополітики від 26.07.2016 № 256, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 жовтня 2016 року за № 1350/29480. Тому, з метою забезпечення безпеки адміністративної будівлі Мінагрополітики (вул. Хрещатик, 24) на належному рівні та унеможливлення несанкціонованого проникнення на її територію сторонніх осіб, є необхідність у тому, щоб безпосередні виконавці послуг були штатними працівниками підприємств, які обслуговують міністерство.
Дата відповіді: 14.06.2017 16:49
Відповідь надана

Надати роз'яснення щодо документального підтвердження застосування заходів із захисту довкілля.

Номер: 539ed59e4c4e4016afbfb465ab13d47f
Дата опублікування: 12.06.2017 17:49
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення стосовно вимоги - документальне підтвердження застосування заходів із захисту довкілля (оригінал або нотаріально завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, виданої Міністерством охорони здоров'я України; копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004, завірені мокрою печаткою виробника товару або печаткою офіційного представника виробника в Україні (сертифікати повинні бути дійсними станом на дату розкриття тендерних пропозицій); будь-який інший документ, який, на думку учасника, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля) - вимагаються усі перелічені документи?, або один із них? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Вимагається один з перелічених документів.
Дата відповіді: 14.06.2017 16:50
Відповідь надана

туалетний папір, інші витратні матеріали

Номер: 6cf139d7749e4a3b96f2db99338ef3e8
Дата опублікування: 09.06.2017 11:11
Опис: Добрий день! Розясніть будь-ласка ,що входить до інші витратні матеріали (це може бути рідке мило,пеперові рушники,накладкі для унітазу???? та інше) Для того щоб зробити розрахунок туалетного папіру,рідкого мила тощо потрібно або приблизну кількість витратиних матеріалів на місяць або кількість людей. Дякую!
Відповідь: Щоденно в адміністративній будівлі Мінагрополітики (вул. Хрещатик, 24) знаходиться близько 400 осіб (крім неробочих та святкових днів).
Дата відповіді: 14.06.2017 16:51
Відповідь надана

Очікувана вартість

Номер: d97234c054754515937e4d41cc678a80
Дата опублікування: 09.06.2017 11:05
Опис: Доброго дня! Звертаємося до Вас з проханням розгляду можливості повторного формування бюджету закупівлі, враховуючи те, що згідно статті 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" установити у 2017 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 3200 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Мінагрополітики є бюджетною установою, що фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України. Бюджет закупівлі формується виходячи з асигнувань, які передбачено в кошторисі міністерства на відповідний рік. Зважаючи на викладене, збільшити обсяг коштів на закупівлю послуг з прибирання адмінбудинку Мінагрополітики (вул. Хрещатик, 24) у ІІ-му півріччі 2017 року наразі не є можливим.
Дата відповіді: 14.06.2017 16:51