-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021- 2015 код 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (рушники паперові)
Завершена
2 298 877.56
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 494.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 494.38 UAH
Період уточнення:
15.07.2021 18:08 - 23.07.2021 00:00
Відповідь надана
Еквівалент
Номер:
82915dafd8b24d218bab2573a5a816f4
Дата опублікування:
21.07.2021 10:25
Опис:
Просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом додання виразу "або еквівалент" до ТУ У 21.2-05509659-027:2005, так як ці умови стосуються лише продукції виробництва ПрАТ "Київський картонно-паперовий комбінат", що є дискримінацією по відношенню до інших виробників і призводить до зниження конкурентного середовища.
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за уточнення. Просимо слідувати інструкції викладеної у тендерній документації, зокрема, п. 6.1 та 6.3 Розділу ІІІ передбачено умови щодо еквівалентності.
Дата відповіді:
23.07.2021 09:53
Відповідь надана
К-ть товару
Номер:
a95cdc38bcf045a79017cb08a17607fa
Дата опублікування:
21.07.2021 10:19
Опис:
Прохання уточнити кількість товару: 86652 штук (рулонів) чи 86652 пачок (2 рулони в пачці)?
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за уточнення . Кількість розрахована на упаковки одиниці продукції (2 рулони як 1 одиниця)
Дата відповіді:
23.07.2021 09:54
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
2ea27d4b9e1546b58ed39c075f6db1a5
Дата опублікування:
19.07.2021 09:18
Опис:
Доброго дня. Яким чином дана вимога вплине на якість самих рушників паперових та їх використання , "Учасник надають у складі своєї пропозиції сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний на дату подання пропозиції) на Виробника/дилера/дистриб’ютора або його офіційного представника."?
Відповідь:
Доброго дня, наявність впровадженої сертифікованої системи ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») свідчить про врегульовані, налагоджені процеси виробництва, тобто, мінімізація випадків дефектної продукції, налагоджені процеси комунікації з постачальником/виробником, наявності методики перевірки сировини, що свідчить про можливість вчасно та якісно виконати договір, тощо. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
19.07.2021 18:54
Відповідь надана
Уточненя що до ТД
Номер:
61f90f3c17e349c095fa4f59f9657889
Дата опублікування:
16.07.2021 13:16
Опис:
Доброго дня. Відповідно до ст.2 ЗУ "Про захист персональних даних" запитувана Вами інформація, а саме:
-копії трудових книжок;
-копії цивільно-правових договорів;
-копії наказів про прийняття на роботу
-довідки ПФУ ОК-5 та ОК-7 на працівників;
містять в собі персональні дані фізичних осіб, які без їх особистої згоди Учасник не має права надавати третім особам.
Враховуючи викладене, прошу Вас розглянути питання, щодо виключення пункту 1.2, розділу 1 Кваліфікаційної вимоги до учасника процедурної закупівлі ТД.
В свою чергу, учасник може надати для відома замовника завірені копії наказів про прийняття вказаних осіб на роботу, де зазначена посада особи.
Також, Учасник може надати окремі довідки, скріплені підписом керівника та печаткою учасника про наявність на даний час трудових відносин з визначеними працівниками.
Відповідь:
Доброго дня, у такому випадку учасник додатково отримує згоди фізичних осіб на згоду поширення та використання їх персональних даних. Завантаження їх до складі тендерної пропозиції є не обов’язковим, учасник самостійно несе відповідальність за збір таких згод. Водночас, Замовник самостійно визначає спосіб підтвердження кваліфікаційних критеріїв у частині достовірності та належності змісту та форми. Враховуючи негативну практику участі компаній без підтвердженої наявності працівників, надання недостовірної інформації щодо їх складу – саме такий спосіб був обраний та застосовується у торгах, які проводимо ми як Замовник. Підтвердження прийняття на роботу працівника повинно підтверджувати уповноваженим органом. Ваше запитання було розглянуто, якщо Замовник прийме рішення про коригування переліку документів що підтверджують кваліфікацію учасника, будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
19.07.2021 18:55
Відповідь надана
Кількість поставок
Номер:
dfb3eaa684774619935e7c873f91c603
Дата опублікування:
16.07.2021 11:20
Опис:
Доброго дня. До кожного закладу планується по 1 поставці, вірно?
Відповідь:
Доброго дня, постачання здійснюється до кожного окремого закладу освіти, згідно дислокації та замовлення кожного окремого закладу. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
16.07.2021 16:18
Відповідь надана
Уточнення щодо накладних
Номер:
a8fbc283c91e4dd08c64000c94392b1b
Дата опублікування:
16.07.2021 11:10
Опис:
Добрий день. Оплата Вами буде здійснюватись по кожній накладній окремо, чи Вам потрібно буде надати зведену Видаткову накладну та зареєструвати зведену податкову накладну?
Відповідь:
Доброго дня, оплата здійснюється по зведеній накладній вцілому, постачання до кожного окремого закладу освіти (з відміткою закладу, що отримав товар). Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
19.07.2021 12:13