-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Реконструкція мереж зовнішнього освітлення проїжджої частини від вул. Озерянської до вул. Великої Панасівської в м. Харків)
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Реконструкція мереж зовнішнього освітлення проїжджої частини від вул. Озерянської до вул. Великої Панасівської в м. Харків)
Торги не відбулися
4 176 897.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 884.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 884.49 UAH
Період уточнення:
14.07.2021 16:34 - 28.08.2021 00:00
Відповідь надана
Автоматизована система диспетчерського контролю «АСДК Пульс»
Номер:
d0f3b0c919e045f0a147c9f7c92f8e4d
Дата опублікування:
19.07.2021 11:56
Опис:
Добрий день. Поясніть суть та мету договору між Учасником та організацією, що надає послуги з доступу до автоматизованої системи диспетчерського контролю «АСДК Пульс». Де можна дізнатись повний перелік таких організацій?
Відповідь:
«Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Перед усім, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність). Відповідно до п. 31-32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва.
Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно рішення 38 сесією 7 скликання від 02.12.2020 № 2311/20 Про внесення змін до Програми інформатизації Харківської міської ради на 2013-2020 роки вирішила п.1 «1. Внести зміни до рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 999/12 «Про затвердження Програми інформатизації Харківської міської ради на 2013-2020 роки» (зі змінами), замінивши цифри та слова «на 2013-2020 роки» цифрами та словами «на 2013-2025 роки» та виклавши Програму інформатизації Харківської міської ради на 2013-2025 роки в новій редакції (додається)».
Одним із завдань програми є впровадження елементів електронного урядування в діяльності Харківської міської ради, подальший розвиток Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів і забезпечує реалізацію державної політики у сфері інформатизації, електронного урядування, цифрового розвитку, захисту інформації, формування електронних інформаційних ресурсів, розвитку інформаційного суспільства на місцевому рівні.
Одним із інструментів, який дозволяє контролювати ситуацію в місті та швидко реагувати на вирішувати проблеми мешканців є автоматизована система диспетчерського контролю «АСДК Пульс», до якої Замовник вимагає підключення Участника, щоб мати змогу оперативно усувати незручності пов’язані з їх роботою.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в своій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги у складі тендерної документації, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації».
Дата відповіді:
21.07.2021 09:56
Відповідь надана
Акт ознайомлення з проектною документацією
Номер:
70224afef4cb41f5881c2e96e556f9fe
Дата опублікування:
16.07.2021 08:47
Опис:
Вітаємо, шановний замовнику!
Просимо роз'яснити порядок ознайомлення Учасника з проектною документацією та отримання відповідного акту, підписаного замовником (адреса, контактні дані, ПІБ відповідальних осіб, електронна пошта). Будемо вдячні за змістовну відповідь.
Відповідь:
«Доброго дня, шановний учасник.
Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Перед усім, слід підкреслити, що Замовник дотримується усіх вимог, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі». Сканована копія проєктної документації буде направлена на Вашу поштову адресу згідно письмового звернення через електрнонну пошту, яка зазначена у тендерній документації, а саме dogovir.dgkg.kom@gmail.com. Після ознайомлення підписаний з боку Учасника акт буде підписано Засовником в строк трьох робочих днів.
Дякуємо за звернення».
Дата відповіді:
21.07.2021 09:53
Відповідь надана
Договір з організацією що надає послуги з захоронення побутових відходів (твердих)
Номер:
d1378e29350d41ebbdcc4a2f566af487
Дата опублікування:
15.07.2021 15:50
Опис:
Доброго дня! Висловлюємо свою повагу. Згідно підпункту 7 пункту 3.4 Додатку 3 до тендерної документації, Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам Замовника: Учасник надає оригінал або копію договору Учасника з організацією що надає послуги з захоронення побутових відходів (твердих) зі строком дії не менше, ніж до 21.12.2021 року та знаходиться в межах Харківської області. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення замовником в тендерній документації вимоги щодо знаходження в межах Харківської області організації, що надає послуги з захоронення побутових відходів (твердих), вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Потенційними учасниками можуть укладатись договори з різними організаціями, що здійснюють захоронення побутових відходів та які знаходяться у різних областях України. Виникає питання, яким чином місцезнаходження організації, що надає послуги з захоронення побутових відходів (твердих) впливає на якість виконання робіт за договором? На підставі зазначеного, задля усунення дисримінаційних вимог, просимо виключити з тендерної документації вимогу підпункту 7 пункту 3.4 Додатку 3. Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник.
За результатами розгляду Вашого звернення, керуючись ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”, буде внесено зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
20.07.2021 15:08