• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук для початкових класів НУШ

Торги не відбулися

117 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 587.30 UAH
Період уточнення: 14.07.2021 11:54 - 20.07.2021 12:00
Відповідь надана

Щодо Кеш 3 рівня?

Номер: 22c51a00b19d422cbdab135804c81c35
Дата опублікування: 16.07.2021 11:05
Опис: Щось не можемо знайти цього параметра в наказі? Не підскажете як ви його знайшли?
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. Дійсно цього параметру в Наказі не зазначено, він буде вилучений з технічного завдання.
Дата відповіді: 19.07.2021 09:10
Відповідь надана

Щодо Тз

Номер: dfde69279c2b48cd90966c7bd9f09b33
Дата опублікування: 15.07.2021 17:15
Опис: Шановний Замовнику, щл мається на увазі - кеш пам'ять третього рівня - 2 MB або більше.?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Кеш третього рівня, названі L3. Цей рівень кешу може бути загальним для декількох ядер і реалізовувати ефективну взаємодію між ядрами. Більшість Ноутбуків використовує кілька рівнів кешу і нам необхідна наявність у процесорі кешу третього рівня з об'ємом пам'яті не нижче зазначеного.
Дата відповіді: 16.07.2021 10:47
Відповідь надана

Чому б не внети аутлук до тз?

Номер: 8d92840ece2a4525984c5b7f58dbe346
Дата опублікування: 15.07.2021 10:35
Опис: Чому б не внети аутлук до тз?
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. З приводу вашого питання повідомляємо наступне: Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
Дата відповіді: 15.07.2021 11:20
Відповідь надана

Щодо деталізації

Номер: d8ea5d43db574e21b5721b7be4b1438f
Дата опублікування: 14.07.2021 15:53
Опис: Це очевидні речі - що має входити до офісу. Так аутлук будете вказувати?
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. Зміни до технічних характеристик з приводу Outlook вноситися не будуть. Нам відомо що програмний продукт Microsoft Outlook входить до мінімальної редакції Microsoft Office, проте, враховуючи, що існує кілька редакцій Microsoft Office з різним набором програмних продуктів, ми зазначили лише вагомі для нас програмні продукти, а всі інші програмні продукти, що безумовно будуть встановлені в рамках встановлюваної редакції, нас цікавлять в меншій степені. Таким чином, будь-яка редакція що включає мінімальні, зазначені в тендерній документації, програмні продукти Microsoft Office з довільним набором інших програмних продуктів Microsoft Office задовольнить Замовника.
Дата відповіді: 15.07.2021 09:36
Відповідь надана

Щодо авторизацій!

Номер: 9c7f8a7847804e809634896d21d63a60
Дата опублікування: 14.07.2021 12:10
Опис: На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. Вимоги Оголошення до закупівлі встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Авторизаційний лист вимагається з метою уникнення поставки низькоякісного товару і гарантує надійність та підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. Дане оголошення не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не обмежує коло учасників та надає можливість приймати участь як виробникам так і постачальникам, які не є виробниками відповідного товару. Відповідно до Закону України про «Публічні закупівлі», замовник має право вимагати від учасника додаткові документи, що прямо не заборонені законом і аторизаційний лист є одним із таких документів. Надання авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою, що звузить коло учасників закупівлі, оскільки, якщо виробник сам приймає участь в торгах він може надати авторизаційний лист від виробника щодо якості та кількості товару, який буде постачатись, якщо це постачальник (дистриб’ютор), відповідно до діючого законодавства у суб’єкта господарювання має бути укладений відповідний договір на поставку товару або договір купівлі- продажу товару і відповідно немає жодних перепон щодо отримання авторизаційного листа від виробника. Тому Замовник не вбачає порушення або дискримінації чи незаконного та такого, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки даний документ може отримати не лише один виробник.
Дата відповіді: 15.07.2021 09:22
Відповідь надана

Щодо ПЗ (офіс)

Номер: 8ccccd3cab224a0b97f5b6fb8973b6fc
Дата опублікування: 14.07.2021 12:08
Опис: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office версії на старше 2016 року в складі не менше ніж: Microsoft word, Microsoft excel, Microsoft Power point, на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС... - що значить не старше? А чому Outlook - не потрібен, одна з самих корисних та потрібних поштових програм?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. Стосовно вашого питання повідомляємо наступне: не старше 2016 року означає, що рік версії (випуску) має бути не нижче 2016 (Наприклад: 2010 не підходить, а 2016 і 2019 підходять). Щодо Outlook Замовник не обмежує перелік програм, а навпаки деталізує, що мінімально повинно бути встановлено.
Дата відповіді: 14.07.2021 15:46
Відповідь надана

Чому ТЗ не відповідає чинному наказу МОН?

Номер: ea63397b459e47dab24c8873975a5371
Дата опублікування: 14.07.2021 12:03
Опис: Інтерфейси: - не менше ніж 3×USB версії 3.0 або краще; - не менше 1×RJ-45; - не менше 1×HDMI; (Не допускаються варіації hdmi: mini-hdmi, micro-hdmi та інші) - не гірше 1×комбінований аудіо порт або 2 порта окремо: 1 для 4 шт. Згідно наказу: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз’єм під штекер TRS 3.5 mm З наказом можете ознайомитись за посиланням : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18#Text - дивитись таблицю 3
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. З приводу вашого питання повідомляємо наступне: Замовником буде внесена поправки в технічних вимогах стосовно інтерфейсів.
Дата відповіді: 15.07.2021 11:07