• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду на об’єкті : «Капітальний ремонт фасаду з впровадженням заходів зовнішнього утеплення будівлі Ізюмської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ізюмської міської ради Харківської області по вул. Івана Мирошниченка, 12 у м. Ізюмі (Коригування)» ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

Торги відмінено

165 406.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 827.03 UAH
Період уточнення: 14.07.2021 10:41 - 21.07.2021 00:00
Відповідь надана

Про огляд

Номер: a3210804bb6340e7b539fc43b0f12e48
Дата опублікування: 16.07.2021 13:02
Опис: Відповідно до п. 11 Додатку 2 до оголошення, Замовник вимагає: «Задля належного, вчасного та повного виконання робіт передбачених даною тендерною документацією потенційний Учасник зобов’язаний відвідати об’єкт будівництва для ознайомлення з обсягами, умовами, документацією виконання робіт за адресою Замовника, офіційно звернувшись листом до Замовника. Для підтвердження відвідування та огляду об’єкта Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Акт відвідування та огляду об’єкта (або іншого документа) в довільній формі, підписаний представником Замовника та уповноваженою особою Учасника. Витрати на відвідування об’єкта Учасник несе за власні кошти. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.». Дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам проведення закупівель визначених в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Адже вимога про надання Акт відвідування та огляду об’єкта є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником.
Відповідь: Відповідно абзацу 2 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» про вимоги до складу тендерної документації, Замовнику треба зазначити спосіб підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідності учасника. У зв’язку з цим, закон дає можливість Замовнику самостійно вирішувати яким засобом підтвердити критерії і вимоги до Учасника. Виходячи зі складності об’єкта будівництва та у подальшому для постійного перебування на об’єкті виконання робіт дана вимога не є дискримінаційною. Кожному учаснику необхідно виїхати на об’єкт задля ознайомлення з обсягами, умовами, документацією виконання робіт та оперативного реагування на ситуації, що виникають на об’єкті.
Дата відповіді: 19.07.2021 13:59
Відповідь надана

Щодо провідного

Номер: 884e7d0be9d04645b0e667da1c814cfc
Дата опублікування: 16.07.2021 12:59
Опис: Відповідно до п. 2 ч.1 Додатку 2 до оголошення, Замовник вимагає нотаріально завірену копію сертифікату інженера технічного нагляду (будівництво) для робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки) не нижче рівня - провідний;. Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифікату для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується (статус кваліфікаційних сертифікатів можна перевірити на офіційному сайті атестаційної архітектурно-будівельної комісії http://asdev.com.ua/itn/list.php). Кваліфікаційні вимоги для інженерів технічного нагляду встановлені Зміною № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженою наказом Мінрегіону від 27.01.2014 р. № 26 (набрала чинності з 01.01.2016 р.) із змінами, внесеними до Довідника наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 і передбачають наявність кваліфікаційного сертифікату на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва певного класу наслідків (відповідальності). Законом України № 1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (набрав чинності 10.06.2017 р.) внесені зміни до у Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про основи містобудування» у частині зміни категорії складності об’єктів будівництва на клас наслідків. Відповідно до статті 58 Конституції України Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів виконавчої влади. Враховуючи зазначене, інженери технічного нагляду, які мають чинні кваліфікаційні сертифікати, отримані до набрання чинності зазначених змін у законодавстві, та підвищують кваліфікацію не рідше ніж один раз на п’ять років можуть здійснювати технічний нагляд на усіх об’єктах будівництва. Враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання кваліфікаційного сертифікату провідного інженера технічного нагляду є дискримінаційною по відношенню до інженерів, які отримали сертифікати до 01.01.2016 року. У зв’язку з наведеним, вимагаємо доповнити п. 2 ч.1 Додатку 2 до оголошення наступним змістом: У разі отримання кваліфікаційного сертифікату до 01.01.2016 року (до вступу в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 № 26) надати кваліфікаційний сертифікат за категорією інженер технічного нагляду.
Відповідь: Шановний ймовірний учаснику! Уважно розглянувши Вашу вимогу, вважаємо за необхідне повідомити наступне. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», Відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Зміною № 8 до Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, внесеної наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, яка введена в дію з 01.01.2016, затверджено кваліфікаційні характеристики інженера з технічного нагляду (будівництво), які передбачають чотирирівневе кваліфікаційне категоріювання. При цьому кваліфікаційними вимогами передбачено: Провідний інженер з нагляду за будівництвом. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією інженера з нагляду за будівництвом I категорії не менше 2 років. Інженер з нагляду за будівництвом I категорії. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр) та підвищення кваліфікації. Для магістра - без вимог до стажу роботи, для спеціаліста - стаж роботи запрофесією інженера з нагляду за будівництвом II категорії не менше 2 років, для бакалавра - не менше 3 років. Інженер з нагляду за будівництвом II категорії. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр) та підвищення кваліфікації. Для спеціаліста - без вимог до стажу роботи, для бакалавра - стаж роботи за професією інженера з нагляду за будівництвом не менше 2 років. Інженер з нагляду за будівництвом. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр). Без вимог до стажу роботи. В сертифікатах інженерів технічного нагляду ІІ, І категорії та провідного вказується рівень відповідної кваліфікації, це дозволяє однозначно визначатися щодо наявності/відсутності прав інженера технічного нагляду вести технічний наглядна тому чи іншому об’єкті в залежності від класу наслідків. Особи, які отримали сертифікат до 01.01.2016 року мають кваліфікацію Інженер з нагляду за будівництвом, тобто найнижчу кваліфікацію. Для отримання права вести технічний нагляд на об’єктах з класом наслідків СС2 або СС3 вказані фахівці мають підтвердити свою кваліфікацію та отримати сертифікат встановленого зразку. Враховуючи відсутність законодавчих або інших офіційних роз’яснень з приводу того, якій категорії прирівнюються фахівці, які отримали сертифікат до 01.01.2016 року, ваші доводи є спірними, а вимога задоволенню не підлягає.
Дата відповіді: 19.07.2021 14:50
Відповідь надана

Неправомірна вимога

Номер: 4f02ec65812348c590d27a8267aaf8d9
Дата опублікування: 16.07.2021 12:57
Опис: Відповідно Додатку №2 Замовник вимагає: -нотаріально завірену копію сертифікату інженера технічного нагляду (будівництво) для робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки) не нижче рівня - провідний. Повідомляємо, що дана вимога є неравомірною. Нотаріальне засвідчення документів не є обов'язковим згідно чинного законодавства, водночас власник сертифікату має право власноруч засвідчити копію сертифікату. Вимагаємо внести зміни, та прибрати вираз "нотаріально завірену копію".
Відповідь: Відповідно абзацу 2 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» про вимоги до складу тендерної документації, Замовнику треба зазначити спосіб підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідності учасника. У зв’язку з цим, закон дає можливість Замовнику самостійно вирішувати яким засобом підтвердити критерії і вимоги до Учасника. З метою запобігання вчиненню в майбутньому шахрайських дій з боку користувачів мережі Інтернет, а саме використання іншими учасниками різних закупівель без відома власника сертифікату, Замовник не вимагає надання оригіналу сертифікату відповідного спеціаліста. Саме нотаріус залучається як фахівець, що засвідчує вірність копії з оригіналу документа, в якому немає виправлень. Умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання нотаріально засвідчених документів, не є неправомірними. Оскільки, законодавством не визначено заборони на нотаріальне засвідчення документів. Будь-який учасник може виконати дані умови.
Дата відповіді: 19.07.2021 13:58