-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Сучасні меблі для НУШ ( одномісні парти)
Завершена
94 592.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 472.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 472.96 UAH
Період уточнення:
13.07.2021 17:11 - 19.07.2021 17:09
Відповідь надана
дискримінаційній умови, небезпечність продукту
Номер:
a3f477f99dce4fc9b5af8fffbdafe2b2
Дата опублікування:
13.07.2021 19:54
Опис:
Шановне керівництво школи, Голова тендерного комітету!
Просимо Вас усунути дискримінаційній умови, які направлені на конкретного виробника, а саме:
1. «Крайки всіх деревинних елементів повинні личкуватися: стільниця Т-подібним гнучким профілем з виступом над стільницею 3 мм» .
Дана технологія використоувалась на початку 90-х років, коли виробники меблів за відсутності обладнання, технологій та коштів не мали можливості використовувати кромкувальне обладнання.
Згідно «Закон про безпечність нехарчової продукції», ДСТУ та ГОСТу, який Ви вказуєте в документації, меблі мають мати безпечність. Дана крайка не забезпечує перешкоджанню виділення формальдегіду, який міститься в ДСП, адже являється лише накладним. Відсутнє склеювання безпечними клеями чи смолами, яке блокує виділення шкідливих речовин для дітей. Дана накладка категорично не використовується в меблях для навчання, адже легко деформується учнями та не виконує вимог «Закон про безпечність нехарчової продукції», ДСТУ та ГОСТу.
Дана вимога є виключно підхід конкретного «гаражного виконавця», який не турбується про здоров’я дитини.
На даний момент існує близько 30 різних способів крайкування, які є сучасними, безпечними для подальшої експлуатації дитини. Замовник обрав найнебезпечніший та зробив на цьому акцент. Хоча, спосіб кромкування не може бути вимогою до виготовлення меблів і Замовник не може бути кваліфікованим в конкретному вказанні способу реалізації. Є грубе порушення законодавства в сфері закупівель, де вказується технології виготовлення меблів, що не впливають на подальшу експлуатацію та властивості меблів. Чому саме ця технологія, вона впливає на експлуатацію?
Вимагаємо вилучити вимоги, що порушують законодавство та є небезпечною.
2. Замовник вказує, що Столи учнівські повинні мати регулювання 3-5. Це є порушення ГОСТу 11015-93, який чітко регламентує, що ростові групи мають бути:
варіант 1:1-6 або
варіант 2: 1-3, 4-6. .
Дане питання чітко регулює Держстандарт України, наказ 407 від 02.10.96 р.. Ростова група 3-5 є російським ГОСТом (змінами), певне замовник керується ним. Також, є чітке роз’яснення від 16.06.2020 року ДП «Укрметртестстандарт», який вказує на дійсність ГОСТу 11015-93 та відсутність будь-яких змін в його тексті та вимогою 4-6 в шкільних меблях.
Просимо Вас виправити помилки тендерної документації, усунути небезпечні технології у вимогах щодо виготовлення та привести документацію згідно вимог діючого законодавству, не змушуючи їх оспорювати в АМКУ та Аудиторській службі.
Відповідь:
Наказом МОН України від 23.03.2018 №283 затверджені Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи. Відповідно до вищевказаних методичних рекомендацій рекомендовано використовувати обладнання загального призначення (шкільні меблі), що виготовлене відповідно до чинних в Україні стандартів та відповідає вимогам: ергономічність, безпечність, форма та розміри, міцність, вага, колір, естетичність. Т- подібна крайка виготовляється не з пластику, а з гнучкого профілю, що є досить безпечним для використання в навчальному закладі. Згідно з розділом I Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів, копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів, з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства: ДСП, фурнітура, крайка, лак, клей, фанера, фарба, метал.
Крім того, вищевказаними методичними рекомендаціями встановлений гарантійний термін не менше 24 місяців, дотримання цієї вимоги учасники повинні підтвердити поданням в складі пропозиції гарантійного листа та сертифікату відповідності на товар.
Наказом МОН України від 07.02.2020 №143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи визначено, що вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046 :2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри». До ГОСТ 11015-93 було внесено зміни № 1 в п. 2.5 зазначених змін вказано зокрема, що столи мають регулюватися по висоті на номери в т.ч. 3-5 и 5-7. За прийняття зазначених змін проголосували національні органи стандартизації в т.ч. України.
Дата відповіді:
16.07.2021 11:58