• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електробус з низьким рівнем підлоги

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу). При цьому, документи, складені Учасником в минулих періодах або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), трудові книжки, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.

Торги не відбулися

69 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 690 000.00 UAH
Період уточнення: 13.07.2021 16:59 - 05.08.2021 00:00
Відповідь надана

Строк поставки

Номер: ccd737b4a91b4b798f685140047c6d8c
Дата опублікування: 28.07.2021 18:23
Опис: Шановний Замовнику! З огляду на фактичні строки проведення тендерної процедури, дата підписання договору, в кращому випадку, припадає на середину жовтня. Отже, виготовлення, постачання та сертифікація електробусів, у визначені в тендерній документації строки не є можливою, тому що сертифікація зазначених транспортних засобів припадає на осінньо-зимовий період, під час якого температура зовнішнього повітря обмежує можливість проведення ряду випробувань, які необхідні для сертифікації та подальшої реєстрації й отримання технічного паспорту. Таким чином, постачання електробусів на зазначених в тендерній документації умовах, можливе тільки, якщо електробуси вже виготовлені та готові до сертифікації на складі постачальника, який має знаходитись в сухопутній логістичній доступності до зазначеного місця їх постачання. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають намір імпортувати вказані електробуси, і, якщо не буде змінена, оскаржуватиметься у встановленому законом порядку. Враховуючи наведене та останні зміни в терміни подання пропозиції, просимо змінити умови терміну постачання електробусів до 1 червня 2022 року.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше звернення від, 28.07.2021, 18:23, щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Дата відповіді: 02.08.2021 09:07
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 978da1358bb84552816640f8b3dc4031
Дата опублікування: 28.07.2021 13:41
Опис: Наша компанія має намір взяти участь у оголошеній Вами закупівлі. 1) Відповідно до абзацу 1 Додатку 2 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)" Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster або еквівалент), пропозицію такого учасника буде відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну марку чи виробника предмету закупівлі (Електробус з низьким рівнем підлоги), тому вираз "еквівалент товару" є незрозумілим. Оскільки в цій закупівлі предметом є електробус з низьким рівнем підлоги, його еквівалентом теоретично може бути тролейбус чи автобус на стиснутому газу, що суперечило б самій меті проведення цієї закупівлі. Просимо Вас конкретизувати, еквівалент чого саме дозволяється пропонувати учаснику та внести відповідні зміни. 2) Також з наведеного вище положення не зрозуміло чому від учасників, що пропонують еквівалент, вимагається подання порівняльної таблиці технічних і якісних характеристик, в той час як інші учасники самим лише фактом подання тендерної пропозиції підтверджують відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, відповідно до останнього абзацу Додатку 2 до Тендерної документації. В такій ситуації Ви будете не в змозі перевірити чи дійсно учасник відповідає конкретній вимозі чи ні, а тому видається доцільним передбачати необхідність надання учасниками підтверджуючих документів. Відповідно до частини 5 та 6статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі": "У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення." Окрім цього, під час попередньої закупівлі електробусів, що проводилась Вами (ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-03-000273-a), Ви вимагали в п. 43 додатку 5 до Тендерної документації від учасників підтверджуючі документи технічних та якісних характеристик від учасників закупівлі. Таким чином, за відсутності вказаної вимоги, Замовник несе ризик отримати товар, який не відповідає заявленим технічним характеристикам і потребам підприємства. Виходячи з наведеного, щоб залишатися послідовними та мати можливість належним чином провести оцінку тендерних пропозицій учасників, просимо внести зміни до Тендерної документації та додати вимогу, що вимагатиме від всіх учасників надавати документи на підтвердження технічних характеристик їх товарів.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше звернення від 28.07.2021, 13:41, щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Дата відповіді: 02.08.2021 09:05
Відповідь надана

Внесення змін в технічні вимоги

Номер: 01139d303ea94a13b3a9a7d357753110
Дата опублікування: 27.07.2021 15:19
Опис: Доброго дня. Наша компанія ретельно вивчивши тендерну документацію, а саме технічні вимоги до предмету закупівлі вважає за необхідне звернутись до Вас з проханням щодо внесення змін. Внесення цих змін дозволить розширити коло потенційних учасників. Просимо розглянути наше звернення та сподіваємось на внесення змін до тендерної документації. 2. Схема компоновки……………………. З ведучим електропортальним мостом, лівим розміщенням керма. Безальтернативна вимога застосування виробу з технічними параметрами та виконанням (електропортальний ведучий міст) – порушення антимонопольного законодавства. Пропонується, як альтернатива, додати у вимогу можливість застосування портального ведучого моста без тягових двигунів в колесах. 2. Схема компоновки……………………. З ведучим електропортальним або портальним мостом, лівим розміщенням керма. 7. Повна пасажиромісткість, чол. …………. не менше 85 Пасажиромісткість залежить від багатьох факторів (додаткова комплектація, опційне обладнання та інш.), що впливає на споряджену масу і які неможливо передбачити усі. Пропонується пасажиромісткість вказувати згідно Правил ЄЕК ООН №107. 7. Повна пасажиромісткість (вказується згідно Правил ЕЭК ООН №107), чол. …………. не менше 80 16. Ширина дверних прорізів при відкритих дверях, мм - 2-стулкові двері, не менше 1200 - 1-стулкові , не менше 650 Ширина дверних прорізів при відкритих дверях повинна відповідати Правилам ЄЕК ООН №107. 16. Ширина дверних прорізів при відкритих дверях …………………….Повинна відповідати Правилам ЄЕК ООН №107. 19. Повна маса при граничній пасажиромісткості, т …………. не більше 18 Допустима навантага на дорогу 11,5 т, що визначено ПДР України та ДБН В.2.3-5. Допустима максимальна навантага на передню незалежну вісь ZF – 8.2 т. Максимальна повна маса становить 19,7 т (без врахування допустимих навантажень на колеса та шини). З врахуванням навантажень на колеса та шини максимальна повна маса становить 18,9 т. 19. Повна маса при граничній пасажиромісткості у відповідності до діючих в Україні нормативних документів та технічних параметрів компонентів шасі, т …………. не більше 19. 22. Максимальна конструктивна швидкість, км/г……………………..80 Максимальна швидкість КТЗ впливає на максимальні навантаження на шину та колесо. З метою забезпечення масових показників електробуса та пасажиромісткості пропонується зменшити максимальну швидкість до 70 км/год 22. Максимальна конструктивна швидкість, не більше, км/год……………………..70. Сумарна енергоємність тягових акумуляторів……… Не менше 320 кВт*год Виробник електробуса повинен сам прорахувати сумарну потужність тягових акумуляторів для забезпечення запасу ходу на накопичувачах без підзарядки, з урахуванням рекуперації енергії. Ціна тягових акумуляторних батарей суттєво впливає на кінцеву ціну продукту. Сумарна енергоємність тягових акумуляторів……… Повинна забезпечити запас ходу на накопичувачах без підзарядки не менше 250 км. 1. Передня вісь…………… Незалежна, ZF або аналог. З дисковими гальмами. Безальтернативна вимога застосування виробу з технічними параметрами (незалежна передня вісь) – порушення антимонопольного законодавства. Виробники застосовують в конструкції електробусів (автобусів, тролейбусів) як розрізну передню вісь з незалежною підвіскою, так і портальну передню вісь з залежною підвіскою. 1. Передня вісь…………… Незалежна або залежна ZF або аналог. З дисковими гальмами. 2. Ведучий міст………….. Електропортальний ZF або еквівалент. З дисковими гальмами. Безальтернативна вимога застосування виробу з технічними параметрами та виконанням (електропортальний ведучий міст) – порушення антимонопольного законодавства. Пропонується, як альтернатива, добавити у вимогу можливість застосування портального ведучого моста без тягових двигунів в колесах. 2. Ведучий міст………….. Електропортальний або портальний ZF або еквівалент. З дисковими гальмами. 7. Буксирування ………………………… Місця під буксири спереду та ззаду. У передній частині електробуса встановити клапан пневматичної системи для буксирування іншим транспортним засобом. З точки зору безпеки при буксируванні заднім ходом, встановлення буксирного пристрою ззаду недоцільне та небезпечне. 7. Буксирування ………………………… Місце під буксир спереду. У передній частині електробуса встановити клапан пневматичної системи для буксирування іншим транспортним засобом.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше звернення від 27.07.2021, 15:19, щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Дата відповіді: 30.07.2021 09:00
Відповідь надана

это понятно

Номер: 204f975e8b6248508e7c30177c97bead
Дата опублікування: 22.07.2021 16:40
Опис: "Имею желание купить дом, но не имею возможности. Имею возможность купить козу, но не имею желания" Так выпьем...
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше «Загальне запитання щодо оголошення» та прийняте рішення про неможливість надання роз`яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата відповіді: 23.07.2021 14:16
Відповідь надана

условия

Номер: b06152fd397243d99c5dc10c440127f4
Дата опублікування: 21.07.2021 22:58
Опис: ваши условия как оплаты, так и поставки не реалистичны. за спецавтотехнику сейчас платят 50-70% аванс и остальное при приемке на заводе. даже рассматривать не будем. нет денег - ездите на трамвае....
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги щодо поставки та оплати за Товар складені відповідно до господарської потреби та фінансової спроможності підприємства.
Дата відповіді: 22.07.2021 08:46