• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

виконанні робіт по здійсненню авторського нагляду під час виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція споруд першої черги Бортницької станції аерації на вул. Колекторній, 1-а в Дарницькому районі м. Києва.» (Коригування) «І черга будівництва. Насосна станція першого підйому», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами»)

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: ПрАТ «АК «Київводоканал» 2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03327664 3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015 4. Категорія замовника: згідно абз. 1,3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі» юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): виконанні робіт по здійсненню авторського нагляду під час виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція споруд першої черги Бортницькоїстанції аерації на вул. Колекторній, 1-а в Дарницькому районі м. Києва.» (Коригування) «І черга будівництва. Насосна станція першогопідйому», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами»). 6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: щодо виконання робіт по по здійсненню авторського нагляду під час виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція споруд першої черги Бортницькоїстанції аерації на вул. Колекторній, 1-а в Дарницькому районі м. Києва.» (Коригування) «І черга будівництва. Насосна станція першого підйому») здійснюється відповідно до законодавства зокрема ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 «Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.12.2014 р. № 393 та іншими чинним законодавством України та договору із замовником. 7. Кількість. 1 робота 8. Місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. за місцем знаходження виконавця робіт, розташування об’єкту – 02121, Україна, м. Київ, вул. Колекторній, 1-А 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 15 місяців 10. Умови оплати: Передбачені розділом 2. Вартість Робіт договору: п. 2.4. Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником на підставі Акту здачі-приймання виконаних робіт. Строк розрахунків - протягом 45-ти (сорока п’яти) банківських днів з дня підписання Акту та з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. п. 2.5. Розрахунки за Договором Замовник здійснює в національній валюті України - гривні, шляхом безготівкового перерахування необхідних грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. 11. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 052 848,37 грн з ПДВ. 12. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) - 19.07.2021 р. 09:00 13. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю) - 22.07.2021 р. 00:00 14. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Критерії та методика оцінки пропозицій визначається відповідно до статті 29 Закону. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100 %. 15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа (PDF, або інший формат електронного документу, що використовується у діяльності банку), скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Банківська гарантія має бути чинною на дату розкриття пропозицій (з наданням документів підтвердження її набуття чинності) та із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», відшкодувати на рахунок ПрАТ «АК «Київводоканал» кошти у сумі забезпечення пропозиції. Реквізити розрахункового рахунку замовника для зарахування коштів: р/р UA 393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», МФО 305749 , код ЄДРПОУ 14352406 вул. Жилянська, буд. 32, м.Київ, 01033 одержувач - Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», код ЄДРПОУ 03327664. Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір/тощо учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір/тощо. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає копію документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Цей документ має бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП банка-гаранта.Учасник надає у тендерній пропозиції копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП банка-гаранта. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення пропозиції складає 5 000.00 грн. (п’ять тисяч грн 00 коп.). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Строк дії забезпечення пропозиції повинен становити 90 днів. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником. 16. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець не пізніше 1 робочого дня з дати укладення договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді депозиту, який сплачується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п'ять) відсотків вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону). Реквізити замовника для зарахування коштів: р/р UA 393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», МФО 305749 , код ЄДРПОУ 14352406 вул. Жилянська, буд. 32, м.Київ, 01033, одержувач - Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», код ЄДРПОУ 03327664, призначення платежу - забезпечення виконання договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0.5 % від очікуваної вартості закупівлі 18. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 19. Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів): зазначені у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги». 20. Листи/довідки/будь-які документи, які готує безпосередньо Учасник, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису. У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа. Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі. Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, засвідчуються власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник. У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код або № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. 21. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

1 052 848.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 264.24 UAH
Період уточнення: 13.07.2021 15:01 - 19.07.2021 09:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим