-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 37520000-9 - Іграшки (сенсорна дошка (бізіборд) (бізіборд куб Хатинка Космос), сенсорна дошка (бізіборд), набір геометричних фігур (розвиваючий набір «Дари Фребеля 14в1»))
Торги відмінено
83 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 415.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 415.00 UAH
Період уточнення:
12.07.2021 15:20 - 16.07.2021 15:25
Без відповіді
Уточнення стосовно документів
Номер:
38d90d3d1dcb46489f1f8dcfb77296b8
Дата опублікування:
16.07.2021 15:22
Опис:
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", ст. 23, п. 6 Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Враховуючи, що фізично отримати зазначені сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 отримати в термін менше 10 днів, тобто від моменту оголошення торгів до кінцевої дати подання документів, з незалежних від учасника причин не можливо, чи буде вами відхилено пропзицію учасника, який надасть технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям?
Відповідь надана
Надайте пояснення
Номер:
844441c396224e39a27049779c58a4f7
Дата опублікування:
15.07.2021 16:38
Опис:
Надання скан-копії дійсного на момент аукціону сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виданого на ім’я виробника товару або постачальника; скан-копії дійсного на момент аукціону сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виданого на ім’я виробника товару або постачальника - ця вимога стосується технічних характеристик предмету закупівлі чи є кваліфікаційним критерієм для учаксника?
Відповідь:
Перелік кваліфікаційних критеріїв відповідно до Закону є вичерпним. Отже дана вимога стосується якісних характеристик предмету закупівлі.
Дата відповіді:
16.07.2021 15:07
Відповідь надана
Ви не відповіли на конкретне запитання
Номер:
130cb2177ece427a80a5658416d9e34a
Дата опублікування:
15.07.2021 16:33
Опис:
Дайте відповідь, будь ласка, на наступне запитання - чи буде дотримано вами вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі", ст. 26 п. 11, Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником та не будете відхиляти пропозицію учасника, який не надасть сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015?
Відповідь:
Замовник у попередній відповіді на дане питання надав вичерпну відповідь, щодо обгрунтування наявності в тендерній документації вимоги, щодо надання сертифікатів ISO. Отже будь-яких змін до документації не буде, всі вимоги передбачені документацією залишаються.
Дата відповіді:
16.07.2021 15:06
Відповідь надана
Що до надання певних документів 2
Номер:
9660a5c78a7e4c0d80e39245c3189b9d
Дата опублікування:
14.07.2021 23:23
Опис:
Шановний замовник, виходячі з вашої попередньої відповіді, ви визнаєте, що "на сьогодні ніякий із діючих нормативно-правових актів чи законів не зобов’язує суб’єктів господарювання отримувати, будь-які сертифікати якості, в тому числі сертифікати ДСТУ ISO. Сертифікація є добровільною". Дайте відповідь, будь ласка, на наступне запитання - чи буде дотримано вами вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі", ст. 26 п. 11, Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником та не будете відхиляти пропозицію учасника, який не надасть ці сертифікати? Стосовно рішень Антимонопольного комітету, то такі рішення успішно оскаржені у судах першої та апеляційної інстанції, наприклад Постанова від 02.10.2019 № 826/15639/17 Шостий апеляційний адміністративний суд, ознайомитись із текстом постанови можна за посиланням https://verdictum.ligazakon.net/document/84675884. Питання не в дискримінаційності вимоги, а у порушенні принципів ЗУ "Про публічні закупівлі" ст. 26 п.11. Окремо варто зазначити, що ці сертифікати НЕ СЕРТИФІКУЮТЬ ТОВАР і не можуть свідчити про його якість чи безпечність, а сертифікують системи, які можуть бути впроваджені організаціями, проте це не є їх обов’язком, про що прямо зазначено у відповідному стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю ВИМОГИ Видання офіційне, 0.1 Загальні положення «Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку». Ознайомитись із документом можна за посиланням https://khoda.gov.ua/image/catalog/files/%209001.pdf.
Аналогічно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), Системи екологічного управління, Вимоги та настанови щодо застосування, 0.2 Завдання системи екологічного управління «Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.», https://quality.nuph.edu.ua/wp-content/uploads/2018/10/%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3-ISO_14001-2015-.pdf.
Відповідь:
Шановний учаснику! У відповідь на Ваше повторне звернення Замовник повідомляє наступне. Вказана Вами інформація з відповідними посиланнями детально проаналізована Замовником, за результатами чого встановлено, що дійсно з приводу зазначеного спірного питання щодо наявності в документації вимоги надання учасниками сертифікатів ISO, позиція Антимонопольного комітету України на боці того, що Замовник мав права вимагати вказані сертифікати, що не є порушенням вимог цього Закону. Крім того, з приводу цього питання є рішенням Верховного суду України від 24.06.2020 по справі №826/15639/17 (https://zakononline.com.ua/court-decisions/show/90029919), яким підтримано позицію АМКУ та скасовано попередні рішення судів нижчих інстанцій, мотивуючи тим, що хоча таке виробництво й не підлягає обов`язковій сертифікації, це не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Крім того, Верховний Суд констатує, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02 листопада 2017 року №7729-р/пк-пз є законним та обгрунтованим. Крім того, Верховний суд зазначає, що хоча й фактичні обставини справи судами попередніх інстанцій встановлено повно, проте неправильно застосовано норми матеріального права, що призвело до ухвалення необґрунтованих судових рішень.
До того ж, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Отже Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
З огляду на вищевказане, Замовник наголошує на тому, що вимога, передбачена документацією щодо наявності в пропозиціях учасників торгів сертифікат ISO є обґрунтованою та не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» , а також не містить ознак дискримінації для учасників торгів та має право бути передбаченою в документації.
Дата відповіді:
15.07.2021 16:06
Відповідь надана
Що до надання певних документів
Номер:
00dacbd5fcde40ebb6e1831a20612c9b
Дата опублікування:
14.07.2021 13:41
Опис:
Шановний замовник, у ТД міститься вимога надання скан-копії дійсного на момент аукціону сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виданого на ім’я виробника товару або постачальника; скан-копії дійсного на момент аукціону сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виданого на ім’я виробника товару або постачальника. Проте, чинним на сьогодні законодавством не передбачено, щоб юридичні, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці зобов’язані були отримувати сертифікати системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), Системи екологічного управління. Якщо ми помиляємось, чи можете Ви навести норми закону чи діючих нормативно-правових актів, які б свідчили про те, що юридичні, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці прямо зобов’язані отримувати сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015? В разі неможливості навести відповідні норми закону чи діючих нормативно-правових актів, просимо внести зміни до Тендерної документації та вилучити ці вимоги. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ви не помиляєтесь, на сьогодні ніякий із діючих нормативно-правових актів чи законів не зобов’язує суб’єктів господарювання отримувати, будь-які сертифікати якості, в тому числі сертифікати ДСТУ ISO. Сертифікація є добровільною. А також Вам, як потенційному постачальнику, нічого не заважає отримати вищезазначені сертифікати. Дана вимога не є дискримінаційною та ніяк не порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі. Антимонопольний комітет України не одноразово розглядав скарги по даному питанню, наприклад рішення No 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 (UA-2020-01-10-001583-c). Замовник прагне убезпечити себе від низькоякісної продукції, адже користуватися обладнанням будуть діти початкової школи, в зв’язку з цим Замовник приділяє значну увагу якості поставленої продукції до підпорядкованих закладів освіти.
Дата відповіді:
14.07.2021 16:16