• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв'язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-42 Лубни-Миргород- Опішня - /Н-12/ на ділянці км 66+235, Полтавська область (завершення будівництва об’єкта)

Завершена

27 227 087.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 136 135.44 UAH
Період уточнення: 09.07.2021 18:43 - 20.07.2021 00:00
Відповідь надана

транспорта схема на перевезення зворотніх матеріалів

Номер: 38b2fce333504eaeb67be82497621601
Дата опублікування: 19.07.2021 23:24
Опис: Добрий день! В додатку №3 до ТД є вимога: "У складі пропозиції учасник також повенен надати транспортну схему вивезення сміття та перевезення зворотніх матеріалів, яка обов’язково повинна містити інформацію щодо найменування, місця доставки та відстань в км." Вкажіть адресу доставки зворотніх матеріалів.
Відповідь: Шановний учаснику! Перевезення зворотних матеріалів здійснюється на відстань не більше 30 км. Місце доставки визначає балансоутримувач, а саме: служба автомобільних доріг в Полтавській області.
Дата відповіді: 22.07.2021 15:30
Відповідь надана

вимоги до досвіду не враховують методичні рекомендації згідно з наказом Мінекономрозвитку від 17.08.2020 р. №1572

Номер: d5dc25346d2948878b1992e40b09c8f4
Дата опублікування: 19.07.2021 23:15
Опис: Добрий день! Відповідно до розділу 3 додатку 3 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також зазначено, що «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту або поточного середнього ремонту або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі». На нашу думку зазначена умова є дискримінаційною, оскільки виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту/послуг з поточного середнього ремонту на дорогах інших видів, зокрема на магістральних дорогах і вулицях в населених пунктах, передбачає застосування ідентичної технології, використання аналогічних будівельних машин та аналогічного трудового ресурсу. Вказана теза знаходить своє підтвердження у законодавстві України. Наприклад, наказом Мінекономрозвитку від 17.08.2020 р. №1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» визначено, що: «При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.» Без внесення відповідних змін до тендерної документації, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Цей висновок узгоджується з позицією Постійно діючої адміністративної колегії, викладеною у рішеннях від 21.07.2020 р. №14034-р/пк-пз, від 23.04.2020 р. № 7823-р/пк-пз, від 03.04.2020р. №6403-р/пк-пз, від 22.04.2020 р. №7688-р/пк-пз, від 12.03.2020 р. № 4773-р/пк-пз, від 25.03.2020 р. № 5735-р/пк-пз. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації і зазначити, що «аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного, або місцевого значення, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі».
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Дата відповіді: 22.07.2021 15:29
Відповідь надана

вимоги до розрахунку договірної ціни на роботи з поточного ремонту замість капітального ремонту

Номер: f9a6d337c55d49a4b416aad8f55fe075
Дата опублікування: 19.07.2021 23:03
Опис: Добрий день! В підпункті 3.6 пункту 3 розділу 6 ТД встановлені ряд вимог до розрахунку договірної ціни на роботи з поточного ремонту. Проте згідно оголошення про проведення відкритих торгів передбачається закупівля робіт з капітального ремонту. Розясніть дану невідповідність
Відповідь: Шановний учаснику! Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами). Шифри розцінок зазначені в технічному завданні згідно проєктно-кошторисної документації.
Дата відповіді: 22.07.2021 15:28
Відповідь надана

"Заточки" внесені змінами в ТД від 16.07.2021

Номер: fb79c9514d3644bab15cbe8a57603e58
Дата опублікування: 18.07.2021 23:50
Опис: Шановний Замовнику! Початкова редакція ТД містила конкурентні умови для учасників. Через функціонал системи закупівель Вам було поставлене запитання стосовно уточнення вимог по досвіду, на яке Ви відповіли, що "Шановний учаснику! В даній частині тендерної документації будуть внесені відповідні зміни". Проте замість того щоб уточнити вимогу для уникнення розбіжності в тлумаченні визначення "склад і обсяги основних видів робіт" Ви вдались до корумпованого підходу притаманному більшості мілких замовників, а саме не публікуючи чіткий перелік змін, Ви координально міняєте вимоги тендерної документації додаючи пачку "заточок". Навіщо було звужувати коло потенційних учасників зазначаючи, що аналогічним досвідом буде виконання робіт на дорогах загального користування? В початковій редакції Шановного Замовника все ж таки влаштовуваш інший досвід, що сталося, що змінилося в намірах? Чи відомо Вам, що навіть структури Укравтодору слідують Рекомендаціям (17.08.2020 № 1572) та дозволяють підтверджувати досвід на магістральних дорах в населених пунктах? Навіщо втулили заточку по лабораторії? Ви цю заточку взяли з тендерів сільських та селищних громад? Посоромтесь. Ціми змінами ви як Замовник втрачаєте довіру у учасників. У разі неповернення вимог в початковий вигляд, зазначені факти будуть розписані детально та оприлюденні в ДОЗОРРО
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Дата відповіді: 21.07.2021 17:00
Відповідь надана

Щодо наявності в вимогах тендерної документації дискримінаційних вимог

Номер: 8bcbffd4a2cf4a68943af6defc0b0385
Дата опублікування: 12.07.2021 15:49
Опис: Відповідно до частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно до вимог технічного завдання (Додаток № 5), зокрема, передбачено Навантаження ґрунту в транспортні засоби екскаватором одноківшевим Volvo EC 240 BLC, Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2100 DC, Влаштування корита під дорожній одяг та зрізання існуючого земляного полотна до низу дорожнього одягу бульдозером CAT D5 H, Ущільнення грунту підошви земляного полотна дорожнім самохідним на пневмоколісному ходу Bomag ВW 24 R масою 24,0, Розробка ґрунту у котлованах екскаватором Komatsu PW 170 ES-6, Засипання траншей і котлованів бульдозером Б-100, Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером ДЗ-122А, Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом товщиною шару 18 см асфальтоукладачем TITAN 423, Влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см з гарячої крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 на бітумі БНД 60/90 марки І асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, Ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим Hamm HD 130 масою 14,2 т, Ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним вібраційним комбінованої дії Hamm HD 110K масою 9, Ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим Hamm HD 110 масою 10,6 т, Навантаження грунту в транспортні засоби екскаватором одноківшевим Volvo EC 240 BLC, Ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним на пневмоколісному ходу Hamm HD 150 ТТ масою 14,33 т, Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком маркірувальною машиною Hofmann TS 290 TE, тип лінії 1.7, Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення по трафарету маркірувальною машиною Hoffmann H18- 2K, тип лінії 1.13, Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.3, фарбою по трафарету маркірувальною машиною Hofmann 33- НС-1, тобто вказані види робіт повинні бути виконані виключно із застосуванням вказаного технологічного обладнання, будівельних та дорожніх машин, що є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників закупівлі, які мають у власності чи користуванні іншого за найменування (маркою, моделлю) технологічного обладнання, будівельних та дорожніх машин, із ідентичними функціональним характеристиками. З метою забезпечення можливості участі у даній процедурі закупівель, більшої кількості потенційних учасників, а також виключення дискримінаційних умов з тендерної документації, просимо Замовника виключити із переліку найменувань видів робіт конкретних найменувань, марок і моделей технологічного обладнання.
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно абзацу 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника - слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".» Це також зазначено в примітках до тендерної документації в пункті 5: «5. У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».» Для участі у даній процедурі закупівлі вказані види робіт можуть бути виконані учасниками із застосуванням технологічного обладнання, яке мають у власності чи користуванні іншого за найменуванням (маркою, моделлю) із ідентичними функціональним характеристиками.
Дата відповіді: 13.07.2021 12:53
Відповідь надана

щодо вимоги по аналогічному договору

Номер: c3a6b8039b984bde9913939e4243d3f2
Дата опублікування: 12.07.2021 15:24
Опис: Частиною 3 Додатку 3 Тендерної документації передбачена вмиога щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) автомобільних доріг загального користування, вулиць та доріг населених пунктів беручи до уваги склад і обсяги основних видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації. Надайте конкретну відповідь щодо визначення, що Замовник має на увазі під визначенням «склад і обсяги основних видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації»? Які склад і обсяги видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації Замовник вважає основними?
Відповідь: Шановний учаснику! В даній частині тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 13.07.2021 12:53