-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Торги не відбулися
324 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 620.00 UAH
Період уточнення:
09.07.2021 11:25 - 16.07.2021 00:00
Відповідь надана
Шановний Замовник
Номер:
4579ab99eae54f03becee170b96be178
Дата опублікування:
14.07.2021 08:05
Опис:
Відповідь Вами надана не в повному обсязі! Першу частину нашого запитання ви пропустили!!
Відповідь:
Відповідно до вимог п.3 пп. 3.1, 3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» та абз 5 ст 11, абз 2 ст 7, п. 2 абз 2 ст 10 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає:
Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення;
Встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм.
У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції;
Замовник діє в межах чинного законодавства, та не дискримінує Учасників.
Дата відповіді:
14.07.2021 09:34
Відповідь надана
Обгрутуйте будь ласка Технічні вимоги
Номер:
e965094aebbd44c4bba66bea86eb5651
Дата опублікування:
12.07.2021 10:45
Опис:
копію чинного на дату розкриття пропозиції висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи, що підтверджує виготовлення складових комплекту у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» (ГОСТ 22046-2002, IDT); ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»; ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри»; ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови»;
- сертифікат відповідності, який підтверджує, що продукція шкільні меблі відповідає екологічним критеріям до продукції, що розроблені згідно з ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018 IDT), виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікат відповідності видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного сертифікату в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі);
- сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачань стосовно виробництва шкільних меблів та відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікат відповідності видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного сертифікату в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі).
Навіщо підтверджувати повторно вимоги, якщо всі гости підтверджуються в сертифікаті відповідності?
ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018 IDT) та вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT) наявний тільки в одного виробника в Україні, даний факт дискримінує інших учасників, та обмежує участь в цій «прозорій» закупівлі. Також відсіює більш вигідніші ціни, за рахунок чого буду економію бюджету.
На підставі вище вказаного вимагаємо надати пояснення та внести виправлення в вигляді того що видалить Замовник дискримінючі підстави.
Радимо не писати в поясненні « Що в даний момент ситуація на ринку така що більшість виробників виробляють продукцію не дотримуючись норм за технологією виробництва і якістю сировини - для того щоб знизити собівартість на шкоду якості.
З метою запобігання можливості постачання неякісної продукції просимо підтвердити у ТД вимоги щодо підтвердження якості продукції та дотримання норм і правил, встановлених чинним законодавством.» і таке подібне, це ми вже читали.
Відповідь:
Сертифікат відповідності, який підтверджує, що продукція офісні меблі відповідає екологічним критеріям до продукції, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018 IDT). 2. Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачань стосовно виробництва офісних меблів та відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT). Якщо дана вимога дискримінує інших учасників» повідомляємо таке. Відносно вимог замовників щодо надання учасниками закупівель вищезазначених сертифікатів існує стала практика розгляду цих питань на наявність дискримінації учасників Уповноваженим органом оскарження – Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, Уповноважений орган оскарження щодо наявності у документації закупівлі вимог про надання учасниками у складі їх пропозицій відповідних сертифікатів наголошує таке: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації». З означеним Ви маєте можливість ознайомитись у численних рішеннях Уповноваженого органу оскарження, зокрема, але не виключно у рішенні № 20528-р/пк-пз від 04.11.2020 (UA-2020-09-07-004566-b). Оскільки, Уповноважений орган оскарження не вважає наявність таких вимог за дискримінацію, то й ми, як замовник цієї закупівлі, не маємо підстав вважати, що «дана вимога дискримінує інших учасників».
Дата відповіді:
14.07.2021 07:49