• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дидактичні матеріали

категорія Замовника-органи місцевого самоврядування; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. НУШ.

Завершена

388 715.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 943.58 UAH
Період уточнення: 09.07.2021 09:02 - 20.07.2021 00:00
Відповідь надана

Коврик-пазл 224 шт. пазлів чи 224 шт. наборів? Яка кількість пазлів в наборі?

Номер: b2a7fc4e9b884900809a3b794eabe4c8
Дата опублікування: 12.07.2021 11:43
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! У Додатку 4, розділ "Соціальна і здоров’язбережна освітня галузь", позиція 1 "Мягкий пол коврик-пазл "Радуга" Eva-Line" зазначено кількість даної позиціії - 224 шт. Згідно технічної характеристики виникає питання: 1. Повинно бути 224 шт. пазлів чи 224 шт наборів пазлів? 2. Якщо має бути 224 шт. наборів, то яка кількість пазлів повинна входити до складу одного набору?
Відповідь: повинно бути всього 224 штуки пазлів. Загальна кількість складається із 28 наборів, в кожному наборі по 8 пазлів різних кольорів.
Дата відповіді: 12.07.2021 12:58
Відповідь надана

Зразки товару

Номер: 11f2e087f3c04098b21d9c684e830a61
Дата опублікування: 12.07.2021 10:17
Опис: Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: будуть внесені зміни в ТД
Дата відповіді: 12.07.2021 12:37