-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги охорони території та об’єктів КНП «Хмельницький обласний протипухлинний цент» ХОР
Інформація про технічні, якісні та інші вимоги предмета закупівлі згідно Оголошення
Завершена
191 625.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 958.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 958.13 UAH
Період уточнення:
08.07.2021 11:54 - 14.07.2021 18:00
Відповідь надана
Щодо віку охоронників
Номер:
fecbd0a72fb6495fbc3d5fab99460def
Дата опублікування:
13.07.2021 15:03
Опис:
Додатком 2 до Оголошення (Технічне завдання), передбачено що цілодобова охорона об’єкта здійснюється у робочі, святкові та вихідні дні. Також зазначено, що охорону здійснюють чоловіки з фізичною підготовкою віком не старше 55 років. Також в проекті договору передбачено, що охоронники повинні бути чоловіками з фізичною підготовкою віком не старше 55 років. Просимо пояснити чим передбачено таке обмеження за ознакою статі та віком.
Також звертаємо Вашу увагу, що така вимога в Оголошенні та проекті договору є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне: Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо граничного віку охоронців, а також вимога за ознакою статі охоронців , адже в жодному законодавчому акті не встановлений граничний вік для працівників охоронної сфери або ж обмеження за ознакою статі. Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів, пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам, за винятком специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі, висувати вимоги, що надають перевагу одній із статей. Також, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійний вік в Україні встановлений на рівні 60 років (за наявності відповідного страхового стажу). Відповідно до статті 43 Конституції України Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Крім цього охоронниками можуть бути і жінки. Просимо привести документацію у відповідність до законодавства та виключити дискримінаційні вимоги з документації по спрощеній закупівлі.
Відповідь:
Відповідно до Додатку №2 Оголошення, Учасники повинні підтвердити можливість цілодобової охорони об’єкта у робочі, святкові та вихідні дні. Чоловіки з фізичною підготовкою віком не старше 55 років.
Згідно ч.3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі (далі- Закон)» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Слід зауважити, що Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності умовам Оголошення, а також на власний розсуд встановлює вимоги щодо працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Вищевказані вимоги документації жодним чином не дискримінують учасників та не обмежують їх коло участі.
Замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до документації в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
14.07.2021 17:56