• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання (ноутбуки) для початкових класів нової української школи

Торги не відбулися

254 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 270.75 UAH
Період уточнення: 07.07.2021 09:11 - 13.07.2021 00:00
Відповідь надана

1

Номер: 945cffd2f1d3452697c7b73ba3039fce
Дата опублікування: 12.07.2021 13:22
Опис: У зв'язку з великою кількістю контрафактної продукції. Яким чином Замовник прийшов до висновку щодо великої кількості контрафактної продукції? Чи володіє Замовник офіційними даними про кількість контрафактної продукції, щоб зробити такий висновок? Яка величина у кількісному обчислені стає великою, щоб вимагати авторизаційний лист а яка не великою? Чи це просто бажання Замовника обмежити конкуренцію та зробити так, що б переміг лише той учасника, хто отримає авторизаційний лист від виробника  Чи відомо Замовнику, що авторизаційний лист видає тільки виробник. Дистриб’ютор, представник не має не це право. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист видається одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте проект вже захищений іншим учасником.  Тому просимо внести зміни та убрати вимоги щодо авторизації або даний тендер дійсно прописаний під конкретного учасник, що є фактом порушення Заокну України «Про публічні закупівлі», ст. 5.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вказаного Закону України, та з дотриманням законодавства в цілому. Так, ч. 3 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, чинне законодавство України надає право Замовникам на власний розсуд, враховуючи власні потреби та принципи здійснення публічних закупівель, встановлювати вимоги до потенційних учасників та їх тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 12.07.2021 13:45
Відповідь надана

Тема 1

Номер: 07ca7aeb756b4fc1b554d24d2e9334b1
Дата опублікування: 11.07.2021 20:06
Опис: Шановний Замовник, ми плануємо взяти участь у закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаціного листа. Чи знаєте Ви, що авторизаційний лист видає тільки виробник. Дистриб’ютор, представник не має не це право. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист видається одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте проект вже захищений іншим учасником. Тому просимо внести зміни та убрати вимоги щодо авторизації або даний тендер дійсно прописаний під конкретного учасник, що є фактом порушення Заокну України «Про публічні закупівлі», ст. 5. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа може свідчити про наявність та лобіювання своїх корисних намірів, обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вказаного Закону України, та з дотриманням законодавства в цілому. Так, ч. 3 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, чинне законодавство України надає право Замовникам на власний розсуд, враховуючи власні потреби та принципи здійснення публічних закупівель, встановлювати вимоги до потенційних учасників та їх тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 12.07.2021 13:40
Відповідь надана

Тема 1

Номер: 78c62f2a4aea49f9b666734da56b51ea
Дата опублікування: 11.07.2021 20:05
Опис: Тендерна документація мітить наступну фразу: "13. У зв'язку з великою кількістю контрафактної продукції ..." Яким чином Замовник прийшов до висновку щодо великої кількості контрафактної продукції? Чи володіє Замовник офіційними даними про кількість контрафактної продукції, щоб зробити такий висновок? Яка величина у кількісному обчислені стає великою, щоб вимагати авторизаційний лист а яка не великою? Чи це просто бажання Замовника обмежити конкуренцію та зробити так, що б переміг лише той учасника, хто отримає авторизаційний лист від виробника  Чи відомо Замовнику, що авторизаційний лист видає тільки виробник. Дистриб’ютор, представник не має не це право. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист видається одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте проект вже захищений іншим учасником.  Тому просимо внести зміни та прибрати вимоги щодо авторизації або даний тендер дійсно прописаний під конкретного учасник, що є фактом порушення Заокну України «Про публічні закупівлі», ст. 5.
Відповідь: Замовник не є державним органом який аналізує та встановлює кількісні/відсоткові показники контрафактної продукції. Також замовник не зобов'язаний володіти офіційною статистикою щодо кількості вказаної продукції. Вказана умова тендерної документації, а саме пункт "13. У зв'язку з великою кількістю контрафактної продукції ...", визначена з метою запобігання наслідкам які можуть настати після закупівлі неякісного (контрафактного) товару.
Дата відповіді: 12.07.2021 13:39