-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021-2015: 37420000-8 Гімнастичний інвентар (борцівські мати; борцівский килим)
Зміни до річного плану закупівель управління освіти Енергодарської міської ради на 2021 рік затверджені протоколом уповноваженої особи від 06.07.2021 №146. Місцезнаходження замовника: пр-т. Будівельників, б.21, Запорізька область, м. Енергодар, 71503, ЄДРПОУ 20520150, категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (орган місцевого самоврядування).
Завершена
108 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 541.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 541.00 UAH
Період уточнення:
06.07.2021 16:58 - 10.07.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
4c0238c81e10426384d063bd494751f1
Дата опублікування:
08.07.2021 16:07
Опис:
На жаль Законом України «Про Публічні закупівлі» дійсно не визначено в якому форматі Замовник повинен надати тендерну документацію, чим виявляється і користуються недобросовісні Замовники. Однак встановлення парольного захисту на документацію який обмежує можливості роботи з документацією підпадають під порушення принципів і положень ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» і є дискримінацією учасників. Проаналізувавши закупівлі Замовника взагалі дивно що їх винесли на тендер, а не провели за прямим договором. Запасаємося попкорном і чекаємо перемоги ФОПа з міста Енергодар, який особисто під'їде для підписання договору.
Відповідь:
У своїй діяльності управління освіти Енергодарської міської ради дотримується вимог Конституції України, Закону України «Про публічні закупівлі», норм чинного законодавства України. Зі свого боку готові до плідної співпраці на умовах відповідності взаємних дій чинному законодавству України.
Дата відповіді:
08.07.2021 16:22
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
1ae106c2187a4010904dc5f0ae747dec
Дата опублікування:
07.07.2021 15:09
Опис:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв в Тендерній документації.
Під час проведення відкритих торгів Учасник може оскаржити умови Тендерної документації в органі оскарження - Антимонопольному комітеті України (далі - АМКУ).
Відповідно до частини 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Розглянемо приклад у закупівлі № UA-2020-09-30-006079-a, де Замовником у Тендерній документації встановлено вимогу про надання Листа-Відгука від замовників згідно виконання аналогічного договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, за підписом та печаткою керівника замовника, а також містити інформацію про номер та дату укладення відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації, інформацію про кількість та строки виконання договору.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, що є на нашу думку дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. До того ж Замовник надав тендерну документацію в відсканованому файлі не високої якості і з забороною на будь-які дії з файлом крім друку, таким чином він пропонує всю документацію Учасникам друкувати в ручну (Договір, пропозіцию, технічні вимоги і т.д.)
Відповідь:
В частині надання відгуку, який повинен бути не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою, до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
08.07.2021 15:19
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
fb48e1b408e442e8b95a314e23d41e65
Дата опублікування:
07.07.2021 14:45
Опис:
Прочитавши тендерну документацію та поспілкувавшись з Замовником склалося таке враження, що документація прописана для "одного" Учасника (5 днів давнина листа-відгука, присутність для підписання договору у м. Енергодар, прикріплена документація в форматі такому, з яким не можливо працювати та ще й відмова по телефону надати документаціію в форматі Ворд) через що вважаємо це дискримінацією усих учасником окрім "одного".
Замовник просимо урівняти усих учасників які хотять прийнитя участь у закупівлі.
Замовнику, просимо Вас прикріпити тендерну документацію в форматі ВОРД, чи Ви хочете таким чином "ВІДСІЯТИ" більшу частину Учасників у закупівлі бо мало хто з бажаючих буде набивати всі додатки руками.
Просимо вас надати документацію в форматі Ворд, або прикріпити додатки до ТД в форматы Ворд, або обгрунтувати свою відмову щодо надання документації в форматі Ворд.
Відповідь:
Повідомляємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі по даній закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі. Враховуючи те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до неї, замовником розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у машинозчитувальному форматі «.pdf.».
Отже замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі».
В частині надання відгуку, який повинен бути не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою, до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
08.07.2021 15:19
Відповідь надана
Вимоги
Номер:
92b40d1db0ed4345acb92a9d0620a0f5
Дата опублікування:
07.07.2021 09:35
Опис:
Прошу надати обгрунтування вимоги - "Лист-відгук не більш ніж п'ятиденої давнини відносно до дати завершення прийому пропозиції". Чи документація написана під конкретного учасника? З якою метою необхідна особиста присутність при укладанні Договору? Може потрібно провести аудит даної закупівлі Державной аудиторськой службою України на предмет штучних обмежень які перешкоджають чесній і добросовісної конкуренції та спрямовані на розтрату державних коштів.
Відповідь:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Замовник має право вимагати в Постачальників, в тому числі, й один договір як аналогічний. Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Успішне та якісне виконання аналогічного договору за кошти державного бюджету України або місцевих бюджетів дає змогу Замовнику здійснити перевірку виконання договору через електрону систему PROZZORO.
Управління освіти здійснює закупівлю Код за ДК 021-2015: 37420000-8 Гімнастичний інвентар (борцівські мати; борцівский килим) для реалізації проєкту №32 Громадського бюджету «"Здорова дитина-сильна Україна" створення умов для залучення дітей до занять спортом.
Придбання зазначеного товару здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Таким чином, надання відгуків не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою обумовлено, необхідністю підтвердження Контрагентами якості товарів в період їх експлуатації (користування) та факт позитивного виконання умов договору в тому числі в режимі реального часу.
Оголошення Замовника містить розроблений Замовником проєкт договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Умови проєкту договору в інших випадках, не передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» змінюватися не будуть, в наслідок чого немає необхідності додаткового узгодження умов договору за допомогою засобів електронного зв'язку (електронної пошти). Відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Тому, відповідно до Додатку 2 Оголошення Замовником встановлено, що: «…Учасник надає гарантійний лист щодо особистої присутності (прибуття) за адресою замовника для укладення договору про закупівлю…., а також надає гарантійний лист щодо погодження з проектом договору та на виконання його вимог у разі перемоги в торгах У разі відсутності відповідних гарантійних листів, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам Оголошення.».
Відповідно до ч.15 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів, що надає достатньо часу для прибуття за адресою замовника для укладення договору про закупівлю, як фізичним особам-підприємцям, так і іншим особам, які діють від імені юридичної особи.
Зрозуміло, що така позиція може бути сприйнята, як акт недовіри до партнера, але якщо йдеться про безпеку закупівлі товару за бюджетні кошти, такий крок може реально зменшити ризик підписання договору особою, не уповноваженою на вчинення правочинів. Оскільки, це щонайменш дозволить під час укладання договору встановити цивільну правоздатність та дієздатність особи, яка має повноваження на укладення договору про закупівлю, а також підпис на договорі та підпис, що міститься в паспорті, і, таким чином, зробити висновок про ідентичність чи не ідентичність підписів на обох документах.
Також, звертаємо увагу на те, що приймати участь у закупівлі з використанням електронної системи закупівель Prozorro мають право вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, без урахування місця знаходження учасника.
Отже, враховуючи вищенаведене, вимога замовника, викладена в Оголошенні, щодо особистої присутності (прибуття) за адресою замовника для укладення договору про закупівлю та погодження з істотними умовами договору і можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, не є дискримінаційною, і не суперечить нормам Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», та іншим нормативно-правовим актам України.
Виходячи з викладеного, вбачається, що у Вашому зверненні не обґрунтовано в чому саме полягає порушення Ваших прав, що ґрунтуються на нормах чинного законодавства України, тому Ваше твердження не може бути задоволено.
Дата відповіді:
07.07.2021 14:13