• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 “45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва” (Реконструкція системи теплопостачання з облаштуванням котельні у будівлі (вул. Вальтера, 14 А) інв. № 103000067).

Завершена

11 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 500.00 UAH
Період уточнення: 27.04.2017 15:50 - 27.06.2017 08:00
Відповідь надана

щодо вартості закупівлі

Номер: 4a4aa3e0665f4ffa8b6278f8c844838f
Дата опублікування: 24.05.2017 10:43
Опис: Просимо вас надати розяснення чи включає сума закупівлі інфляційні витрати, враховуючи те, що строк виконання робіт складає 2 роки. Просимо врахувати вищенаведене при визначенні очікуваної вартості.
Відповідь: Учасник торгів при наданні комерційної пропозиції самостійно враховує всі статті витрат, в тому числі ризики на виконання робіт з предмету закупівлі.
Дата відповіді: 26.05.2017 13:43
Відповідь надана

щодо документів, які підтверджують кваліфікацію працівників

Номер: 718ff4cdf14748da8cd4fb327d0391a6
Дата опублікування: 24.05.2017 10:41
Опис: Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник має надати копію сертифікату, що підтверджує наявність знань з виконання робіт по монтажу котлів водогрійних фірми виробника обладнання. Різні виробники надають вищезазначеним працівникам різні види документів, зокрема це може бути не сертифікат, а свідоцтво, або просто документ без назви про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань монтажу котлів. Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації щодо можливості надання будь-якого документу (сертифікат, свідоцтво або інший документ), що підтверджує наявність знань з виконання робіт по монтажу котлів водогрійних фірми-виробника обладнання.
Відповідь: Питання, сформульоване у запиті буде розглянуто не засіданні тендерного комітету і в разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.05.2017 13:42
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних критеріїв (наявність досвіду)

Номер: fc10b735fcda4481b686e931ab5d066c
Дата опублікування: 23.05.2017 17:59
Опис: для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати інформацію про договір, за умовами якого Учасником проводилось улаштування газової котельні тепловою потужністю більше 1 МВт, вартістю не менш ніж 5000000,00 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.). Просимо пояснити з яких обґрунтованих підстав Замовником встановлені вимоги до такого договору (тепловою потужністю більше 1 МВт та вартістю не менш ніж 5000000,00 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.), так як сума закупівлі перевищує 5000000 грн. та і взагалі вказана умова є дискримінаційною, так як ст. 16 Закону встановлена вимога наявності досвіду виконання аналогічного договору? Для документального підтвердження наявності досвіду учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного договору (без додатків) з копією (копіями) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3. Вказані форми № КБ-3 складені відповідною програмою на російській мові. Просимо внести зміни до тендерної документації щодо можливості надання копій документів, які підтверджують кваліфікацію, на російській мові без перекладу.
Відповідь: Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не надано чіткого визначення, щодо терміну аналогічний договір. У ч. 2 ст. 16 Закону встановлена вимога, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: серед іншого – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не наявність досвіду виконання аналогічного договору, як це стверджується у запиті Учасника. Замовник вважає, що виходячи з цінових та технічних параметрів предмету закупівлі (Реконструкція системи теплопостачання з облаштуванням котельні у будівлі на очікувану вартість 11500000,00 грн. (одинадцять мільйонів п’ятсот тисяч грн). та загальною тепловою потужністю 1,56 МВт), аналогічним договором буде вважаться договір, за умовами якого Учасником проводилось улаштування газової котельні тепловою потужністю більше 1 МВт, вартістю не менш ніж 5000000,00 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.), що значно менше цінових та технічних параметрів предмету закупівлі і не може вважаться дискримінаційною вимогою. Відповідно до п. 7 розділу 1 Тендерної документації всі документи, що подаються учасником безпосередньо для участі у процедурі закупівель, викладаються українською мовою. Разом з тим, відповідно до ст. 18 Закону України «Про засади державної мовної політики»: В економічній і соціальній діяльності державних підприємств, установ та організацій основною мовою є державна мова, а також вільно використовуються російська та інші регіональні мови або мови меншин. В економічній і соціальній діяльності об'єднань громадян, приватних підприємств, установ та організацій, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб вільно використовуються державна мова, регіональні мови або мови меншин, інші мови. Тендерним комітетом Ваша пропозиція буде розглянута і в разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.05.2017 13:39
Відповідь надана

щодо умов Проекту договору (додаток 2 тендерної документації)

Номер: 3aad2939f2bb4a9ca643fc0aefa98156
Дата опублікування: 23.05.2017 17:45
Опис: Відповідно до п. 4.7 розділу 4 Проекту договору, що викладений у Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що «Замовник здійснює попередню оплату на строк не більше трьох місяців у розмірі 3% від ціни Договору, що складає __________________ грн ____ коп. (_______________ грн ______ коп.), в т.ч. ПДВ (20%) - ________ грн _____ коп. (згідно абзацу 2 підпункту 3 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 р.), яка вважається авансом». Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 р. cума вказаної передплати має складати 30 (тридцять)% від вартості Договору. Враховуючи те, що по попереднім розрахункам вартість матеріалів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом торгів, складає більше 50% очікуваної вартості закупівлі, просимо розглянути можливість надання передплати у вказаному у Постанові розмірі.
Відповідь: Відповідно до п. 4.7. проекту Договору, який є Додатком 2 до Тендерної документації, Замовник здійснює попередню оплату на строк не більше трьох місяців у розмірі 3% від ціни Договору згідно абзацу 2 підпункту 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117, яка вважається авансом. Згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі - Постанова) розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі на строк не більше трьох місяців робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла. Даний пункт Постанови не визначає розміру попередньої оплати, у зв'язку з чим Замовник має право визначити його самостійно.
Дата відповіді: 26.05.2017 13:31
Відповідь надана

Забезпечення виконання договору

Номер: ca142bdc820848dea7cc1b8029a861c0
Дата опублікування: 23.05.2017 17:40
Опис: Відповідно до п.6 розділу 6 тендерної документації Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати в паперовому вигляді забезпечення виконання договору у виді банківської гарантії. При цьому Замовником у тендерній документації встановлений розмір забезпечення виконання договору від 2,8% до 3% від вартості договору. При цьому ч.2 ст. 22, ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року 922-VIII, чітко встановлено що тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). При цьому розмір не може мати визначення від та до (від 2,8% до 3%), а має бути чітко визначений у вигляді відповідного відсотку від вартості договору. Просимо чітко зазначити у тендерній документації однозначну вимогу щодо розміру договірного забезпечення.
Відповідь: Тендерна документація містить розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до ч. 2 ст. 22 та ч. 1 та 2 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). В ч. 2 ст. 26 Закону визначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків від вартості договору. Про те, що розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може мати визначення «від» та «до», як стверджується у запиті, а має бути чітко визначений у вигляді відповідного відсотку від вартості договору, в жодній статті Закону не передбачено. Встановлений у тендерній документації розмір забезпечення виконання договору від 2,8% до 3% від вартості договору не перевищує межі, встановленої Законом та надає змогу Учаснику-Переможцю отримати банківську гарантію на суму, що не містить в собі нескінченого дрібного ряду.
Дата відповіді: 26.05.2017 13:27