-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
в межах кошторисних призначень на відповідний період. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період уточнення:
06.07.2021 15:52 - 12.07.2021 00:00
Відповідь надана
ТХ
Номер:
27a52799ecfe4a4e81d36c25fd077b26
Дата опублікування:
09.07.2021 11:06
Опис:
Деякі позиції прописані з технічникми характериститками, наприклад позиція 3) Фабра штемпельна колір синій шт. 100 основа водяна об’єм 28 мл тара флакон
Питання: якщо об’єм буде 30 мл., це буде підставою для відхилення? Або характеристики будуть кращі - це буде підставою для відхилення учасника?
Відповідь:
Шановний потенційний учасник, ми висловлюємо Вам свою повагу за зацікавленість до нашої закупівлі. Товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає (або є кращим) технічним вимогам до предмету закупівлі вказаним у Додатку №2 до Тендерної документації буде розглядатися під час процедури закупівлі.
Стосовно питання про об'єм флакону до позиції 3 (фарба штемпельна), тендерним комітетом також вирішено внести відповідні зміни до додатку 2 до тендерної документації.
При цьому звертаємо увагу, що основним критерієм оцінки, відповідно до тендерної документації є саме найнижча ціна пропозиції, при відповідності продукції Технічним вимогам, за якою і буде визначено переможця.
Дата відповіді:
13.07.2021 18:42
Відповідь надана
Конверти
Номер:
187b7f3558814e04b54d8cb7dc8d9ef4
Дата опублікування:
07.07.2021 09:52
Опис:
Добрий день, пропонуємо в закупівлі виділити окремим лотом закупівлю поштових конвертів. Це дасть змогу прийняти участь в процедурі напряму виробникам даної продукції, а замовнику значно зекономити кошти пенсійного фонду, отримавши продукцію найвищої якості за найкращу ціну (ціну від виробника, а не від посередника). Дякую...
Відповідь:
Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 15.04.2020 № 708, із змінами, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб. Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області, враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки. При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами Замовник керується перш за все не інтересами бізнесу (які представляє окремий учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків. Замовник не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
Виходячи з вищезазначеного, вважаємо, що Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а скористався своїм законним правом щодо проведення даної процедури в цілому, без поділу на лоти, з метою отримання якісного товару на економічно вигідних умовах. Таким чином, вважаємо недоцільним вносити зміни до тендерної документації вимога є безпідставною, тому такою, що не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
08.07.2021 15:28