-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: с.Вигода, Біляївського р-ну, Одеської обл., вул.Нова, 33Б
Завершена
8 227 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 135.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 135.80 UAH
Період уточнення:
05.07.2021 16:05 - 12.07.2021 00:00
Відповідь надана
п.3 Розділ 5 ТД
Номер:
4bfe4152f39b4c43b433730d89c74b3a
Дата опублікування:
11.07.2021 20:38
Опис:
Відповідно до вимог п.3. Розділу 5 Тендерної документації наявна вимога наступного змісту: Інші умови тендерної документації:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. У складі пропозиції Учасник надає довідку про відсутність досудового розслідування відносно Учасника закупівлі.
Вважаємо вимогу щодо надання довідки про відсутність досудового розслідування відносно Учасника закупівлі дискримінаційною по своїй суті та такою, що встановлює учасникам, нічим не передбачені обмеження для участі у процедурі закупівлі. з огляду на наступне:
Згідно ст. 62 Конституції України «особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду». Аналогічне положення міститься також у ч.1 ст. 17 КПК України. Згідно ч.2 ст. 43 КПК України «засудженим у кримінальному провадженні є обвинувачений, обвинувальний вирок суду щодо якого набрав законної сили». Наявність досудового розслідування відносно Учасника жодним чином не свідчить і не доводить вини останнього у вчиненні кримінальних правопорушень, а тому не можуть бути підставою для недопуску учасника до участі у закупівлі. Навіть статус підозрюваного чи обвинуваченого не може бути підставою для будь-яких обмежень (у т.ч. у сфері публічних закупівель) в силу прямої вказівки Кримінального процесуального кодексу України, що міститься у ч.5 ст. 17 КПК України: «поводження з особою, вина якої у вчиненні кримінального правопорушення не встановлена обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили, має відповідати поводженню з невинуватою особою». Щодо статусу «засудженого», то з цього приводу обмеження встановлені у самому Законі України «Про публічні закупівлі», а саме у п.5 та п.6 ч.1 ст. 17 Закону: «замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
З урахуванням викладеного вважаємо, що ця вимога Документації є дискримінаційною щодо учасників, відносно яких відкрито досудове розслідування. Ба більше, наявний порядок подання заяв про вчинення кримінальнаних правопорушень передчає автоматичний запуск процесу досудового розслідування протягом 24 годин з моменту подання такої заяви від будь якої особи. Таким чином, випливає, що будь-хто з метою небросовісної конкуренції може скористатися можливістю подати подібну заяву та штучно обмежити доступ будь-якому Учаснику в участі у процедурі закупівлі, через то, що відносно останнього буде відкрите досудове розслідування та він не зможе подати вищезназначену довідку відповідно до вимог п.3. Розділу 5 Тендерної документації.
Наголошуємо на тому, що дії Замовника в частині встановлення у Документації вимоги "надання довідки про відсутність досудового розслідування" порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону, а також положення ст. 62 Конституції України та ст. 17 КПК України.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни у Тендерну документацію та прибрати дискримінаційну вимогу відповідно до п.3. розділу 5 ТД, а саме вимогу надати: "У складі пропозиції Учасник надає довідку про відсутність досудового розслідування відносно Учасника закупівлі.", як таке що порушує право на рівну участь всіх учасників. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися до колегії АМКУ з відповідної скаргою, що призведе до непередбаченого призупинення процедури закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги п. 29 частини першої ст.1 Закон України “Про публічні закупівлі” , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч.3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”).
При цьому згідно з ч.4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників.
У відповідності до п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку з тим, що закупівля здійснюється за державні кошти, а також становить суспільний інтерес, Замовник з метою забезпечення виконання робіт та збереження державних коштів від можливих посягань недобросовісними учасниками не буде укладати жодних договорів з учасниками (юридичними особами та фізичними особами), проти яких правоохоронними органами порушено кримінальні провадження та проводиться досудове розслідування або судом здійснюється судове розслідування щодо службових та інших осіб Учасника.
Звертаємо увагу, що у відповідності до вимог ч. 2 ст. 214 КПК України, досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань, органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства.
Надання інформації Учасниками закупівлі Довідки про відсутність досудового розслідування відносно Учасника закупівлі, не є унікальною, тому така вимога тендерної документації не містить дискримінаційних вимог до Учасників, не звужує потенційний коло Учасників, які планують прийняти участь у закупівлі та не обмежує конкуренцію.
Щодо «Ба більше, наявний порядок подання заяв про вчинення кримінальнаних правопорушень передчає автоматичний запуск процесу досудового розслідування протягом 24 годин з моменту подання такої заяви від будь якої особи. Таким чином, випливає, що будь-хто з метою небросовісної конкуренції може скористатися можливістю подати подібну заяву та штучно обмежити доступ будь-якому Учаснику в участі у процедурі закупівлі, через то, що відносно останнього буде відкрите досудове розслідування та він не зможе подати вищезназначену довідку відповідно до вимог п.3. Розділу 5 Тендерної документації» повідомляємо, що інформація про можливих Учасників даної закупівлі відсутня як у Замовника так і в інших Учасників, які бажають взяти участь у закупівлі. Участь у закупівлі мають можливість взяти будь-які Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, які зареєстровані та території України, а також нерезиденти України.
Дата відповіді:
13.07.2021 17:58
Відповідь надана
Додаток 7
Номер:
ae33003f9f3247548937ab3425779400
Дата опублікування:
11.07.2021 16:04
Опис:
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надання листа-згода про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно з Додатком 7.
Кого саме має на увазі Замовник під такими особами? Відносяться до таких осіб підписанті Гарантії, особи, що видали ліцензії, дозволи, тощо? Та ким саме подається зазначений лист-згода - від Учасника торгів на всіх осіб, або від кожної особи окремо?
Відповідь:
Шановний Учасник, п.3 Розділу 5 тендерної документації на закупівлю чітко визначено, що «При підготовці документації для участі у закупівлі, Учасники повинні враховувати статті 3, 32, 34 Конституції України, Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VІ., Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108), надається лист-згода про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно з Додатком 7». Просимо Вас детально вивчити нормативну базу діючого законодавства для правильного формування документів своєї пропозиції.
Дата відповіді:
13.07.2021 17:53
Відповідь надана
проект договору
Номер:
fe6c3de3934745238d1f59d68661e57e
Дата опублікування:
11.07.2021 16:01
Опис:
Просимо надати роз'яснення, чи необхідно Учаснику заповнювати Проект Договору чи достатньо буде надати його в тому вигляді, в якому він наданий Замовником у Додатку 3 з виразом «згодні з умовами договору» на кожній сторінці?
Відповідь:
Відповідь: Шановний Учасник, згідно вимог тендерної документації на закупівлю, Замовником не встановлена вимога щодо заповнення проекту договору.
Дата відповіді:
13.07.2021 17:51
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
cfa2beb3e0b944ffb136a5aa92abd32e
Дата опублікування:
11.07.2021 15:58
Опис:
Чи можливе надання Учасником інформації про відповідність статті 17 у вигляді однієї зведеної довідки замість окремих довідок по кожному з пунктів?
Відповідь:
Шановний Учасник, ч.2 Додатку 1 чітко визначено порядок та форму підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”. Прошу детально вивчити дану частину.
Дата відповіді:
13.07.2021 17:50
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
b0bf6caef39043e3b03601043bcaacac
Дата опублікування:
11.07.2021 15:56
Опис:
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги:
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
Мається на увазі, що додатково до паспортів, свідоцтв, тощо? Тобто якщо техніка є залученою, учасник у будь якому разі надає свідоцтва, паспорти про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, обладнання та устаткування?
Відповідь:
Шановник Учасник, у разі якщо для виконання робіт згідно предмета закупівлі транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю, а будуть залучені, у складі пропозиції Ви повинні надати тільки:
- «скан-копії оригіналу (завірені копії) договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт;
- скан-копії оригіналу (завірені копії), акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі»
Дата відповіді:
13.07.2021 17:49
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
29bee9a045ab4075a85831805d7da1eb
Дата опублікування:
11.07.2021 15:55
Опис:
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги:
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає скан-копії оригіналу (завірені копії) свідоцтв, паспортів про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, обладнання та устаткування. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми обладнання та устаткування тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо Учасник зазначає у довідці ручний інструмент (наприклад, дриль), який не має жодних свідоцтв, паспортів та інше, чи потрібно надавати в такому разі якісь підтверджуючі документи, та якщо потрібно - які саме?
Відповідь:
Шановний Учасник, згідно вимог тендерної документації на закупівлю, Учасник повинен надати в підтвердження інформації, зазначеної в довідці «документ, що посвідчує право власності (обліку)». Ручний інструмент, який придбаний підприємством та/або ФОП повинен мати відповідний документи на придбання такого інструмента та/або документ, якій підтверджує відповідний облік таких інструментів на підприємстві/ФОП згідно норм діючого законодавства.
Дата відповіді:
13.07.2021 17:49
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
49b6d93fc5ad462489f5f75630656c18
Дата опублікування:
11.07.2021 15:53
Опис:
Просимо надати роз'яснення щодо п.2. Додатку 2, а саме про те, що якість матеріалів підтверджується сертифікатами та паспортами. Просимо надати роз'яснення чи вимагаються Замовником зазначені сертифікати, паспорти для надання Учасником саме у складі Тендерної пропозиції?
Якщо так, то які саме сертифікати та паспорти має надати Учасник, на які саме матеріали (вироби, обладнання), тощо? Чи потрібні додаткові документи щодо якості матеріалів, які Учасник планує використовувати при виконанні робіт, які необхідно надати саме у складі пропозиції?
Відповідь:
Шановний Учасник, згідно умов тендерної документації на закупівлю, Замовник не вимагає надання у складі свої тендерної пропозиції сертифікатів та паспортів на будівельні матеріали. Зазначені документи Замовник може перевірити при виконанні робіт.
Дата відповіді:
13.07.2021 17:44
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
b5910a821f3c4eb8bb5ced8171118f09
Дата опублікування:
11.07.2021 15:50
Опис:
Доброго дня! Для коректного розрахунку вартості пропозиції просимо вам надати уточнення щодо деяких пунктів технічного завдання:
п.31. Надайте будь ласка технічні вимоги до плит та їх товщину
п.40. Вкажіть будь ласка, до якої товщини включати?
п.46.47 Вкажіть будь ласка товщину цементної стяжки
Розділ 18. Комптерне обладнання та техніка
п. 243. Надайте будь ласка детальні вимоги та технічні характеристики компьютера та принтера, потужність, кількість пам'яті, обсяг дисків, тощо.
п. 244. Надайте будь ласка детальні вимоги та технічні характеристики ноутбука
п.245. п.246. Надайте будь ласка детальні вимоги та технічні характеристики проектора та кондиціонера
п.247 - п.255. Надайте буль ласка розміри всіх предметів меблів, що зазначені у вказаних пунктах, вимоги до матеріалів, покриття, тощо.
Відповідь:
Дякуємо за запитання.
Шановний Учасник, для коректного розрахунку тендерної пропозиції в технічному завданні разом з дефектним актом надано локальний кошторис позиції якого відповідають на деякі Ваші запитання, прошу уважно вивчити дані документи.
П31 - мінераловатний утеплювач100мм
П40 - до 10 мм
П46-47 -10 мм
Комп`ютер в зборі з принтером – монітор не менш 21”, клавіатура, мишка, килимок до мишки, принтер БФП, комп’ютер (процесор Intel Core i5 (або аналог), системний блок в зборі – ssd не менш 500 гб, ram не менш 8гб, відеокарта nVidia GeForce( або аналог) не менш 4 гб, windows 10 pro)
Ноутбук - екран не менш 15,6”, процесор Intel Core i5 (або аналог), ssd не менш 500 гб, ram не менш 8гб, відеокарта nVidia GeForce( або аналог) не менш 4 гб, мишка, килимок до мишки, windows 10 pro)
Проектор з характеристиками не менш від таких – матриця LCD, роздільна здатність 1280x800, яскравість 6500 ANSI lm, мін., контрастність - 30000 : 1
Кондиціонер - охолодження / нагрів, R32, для площі від 20 м2
Стіл керівника - МДФ 2000x1150x760
Робочий стіл – ДСП 1500х700х775
Стіл для клієнтів відвідувачів - ДСП 1600х700х775
Крісло для спеціалістів – тканина
Стіл в зал засідань для нарад - ДСП 1800 х 900х750
Шафи для роботи в кабінети службовців – ДСП 2020х800х430
Стінка в кабінет керівника МДФ 1858 x 1826 х 400
Стінка в кабінет начальника відділу МДФ 1858 x 1826 х400
Шафа для верхнього одягу - ДСП 2384x2420x600
Дата відповіді:
13.07.2021 17:43