• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Фарба для підлоги

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період уточнення: 05.07.2021 15:40 - 09.07.2021 15:36
Відповідь надана

Стосовно присутності представника Постачальника

Номер: 0f1d5b2d31944d82ba48f92854e226fe
Дата опублікування: 08.07.2021 09:39
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Чи обовязкова присутність представника з боку Постачальника при розвантаженні товару у разі перемоги у Закупівлі? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов тендерної документації присутність представника з боку Постачальника є обовяковою. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 08.07.2021 10:41
Відповідь надана

Фарба

Номер: 0cc8b6beeb4647b588bb5c2f60acf4dc
Дата опублікування: 07.07.2021 11:52
Опис: Доброго дня шановий замовнику. Бажаємо прийняти участь у закупівлі. Ознайомившись з вимогами, листами учасників та відповідями на запитання, нас дивує тей факт, що Ви наполегливо бажаєте придбати фарбу одного виробника, і що саме важливо у самого виробника - ТОВ "ВП "ПОЛІСАН". Скориставшись даними умовами тендерної документації ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", запропонує пропозицію з найвищою ціною (це при тому, що він виробник) і буде впевнений, що пропозиція учасників, які запропонували фарбу аналогічного класу з негіршими технічними характеристиками та за нижчою ціною, ніж ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" будуть відхилені. Тому вимагаємо від Вас, з метою конкуренції і економією бюджетних коштів, внести зміни до тендерної документації, та дописати еквівалент фарби з негіршими технічними характеристиками. Надіємося на Ваше розуміння в даному питанні, і обгрунтовану відповідь, а не відповідь: "Ми таким фарбували і іншого нам не потрібно!".
Відповідь: Доброго дня. Частина 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи з вищенаведеного «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використати у власній діяльності. Тобто, це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі. Крім того, повідомляємо Вам про те, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерій оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100%). Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це Учасника процедури закупівлі та замовника. Дякуємо за запитання та сподіваємося на Ваше розуміння в даному питанні.
Дата відповіді: 08.07.2021 11:10
Відповідь надана

щодо еквівалентів

Номер: ca6cb6b9b1e046ed99226e36ddff4455
Дата опублікування: 06.07.2021 18:03
Опис: Питання щодо розглядів окремих торговим марок уповноваженими особами окремих Замовників є дискримінаційним і є маркером для контролюючих органів, щодо корупційних правопорушень. Звертаємо увагу всіх уповноважених осіб, щодо особистої відповідальності по тендерним процедурам на всіх етапах: від оголошення процедури до звіту про виконаний договір. Прохання змінити вимогу в ТД щодо розгляду аналогів до предмету закупівлі
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Доводимо до Вашого відома, що у складі штату Замовника, відсутні спеціалісти відповідної кваліфікації задля встановлення чіткого переліку необхідних технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі з метою визначення вимог до «еквіваленту». При розробленні технічної документації закупівлі Замовником було враховано думку та практику керівників ЗЗСО, в т.ч. технічне завдання, згідно з яким випливає, що посилання на конкретного виробника згідно з умовами технічної специфікації Оголошення є необхідними, оскільки за основними характеристиками товар цієї ТМ є таким, що оптимально відповідає потребам замовника за своїми наявними технічними характеристиками. Відтак, з наявних матеріалів уповноваженої особи з питань закупівель Замовника, випливає наявність обґрунтованих підстав для визначення конкретного предмету закупівлі. Як зазначалося раніше, норма Закону (ст. 14) не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Таким чином, Замовник при здійсненні своїх прав не вчиняє дій, які могли б порушити права інших осіб, не допускає дій, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі та не зловживає правом в інших формах, оскільки здійснення закупівлі з установленням відповідних вимог забезпечено актами законодавства та має при собі необхідну обґрунтованість. Тому зміни до оголошення по спрощеній закупівлі вноситись не будуть.
Дата відповіді: 07.07.2021 09:03
Відповідь надана

аналог

Номер: 12b70aa5ccdf45c8bca406d1f4cf859d
Дата опублікування: 06.07.2021 11:46
Опис: Доброго дня! Просимо обгрунтувати Ваше рішення про НЕприйняття аналогічної продукції, яка є дешевшою, не гіршою за своїми властивостями і характеристиками, які підтверджуються документами якості. Ви обмежуєте конкуренцію чим порушуєте законодавство про публічні закупівлі. Окрім цього,дотримуйтесь принципу максимальна економії коштів жержавного бюджету. Зверніть на це увагу та внесіть зміни до тендерної документації!
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до абз.2 ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано: У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи з вищенаведеного Замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару. Згідно нашого оголошення та технічного завдання, ми не вказували про можливість закупівлі аналога або еквівалента товару, тому аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі розглядатися не будуть. Якщо Ви уважно вивчали нашу документацію, то закупівля фарби для підлоги проводиться по спрощеній закупівлі, а не по процедурі відкриті торги. Крім того, при оголошенні спрощеної закупівлі було враховано практику та побажання керівників ЗЗСО, яка виявилась у придбанні саме фарби Емаль алкідна ПФ-266 жовто-коричнева для підлоги ТМ «Farbex» 2,8 кг. Тому зміни до оголошення по спрощеній закупівлі вноситись не будуть.
Дата відповіді: 06.07.2021 14:58
Відповідь надана

Еквівалент

Номер: ed04fac617e74a288728445cd4e24f46
Дата опублікування: 06.07.2021 09:59
Опис: Еквівалент приймаєте?
Відповідь: Доброго дня. Згідно нашого оголошення та технічного завдання, ми не вказували про можливість закупівлі аналога або еквівалента товару, тому аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі розглядатися не будуть.
Дата відповіді: 06.07.2021 10:11