• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марок АМ, АС, пелети (лушпиння соняшника пресоване гранульоване)

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ, АС, пелети (лушпиння соняшника пресоване гранульоване). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: 27100, Кіровоградська обл., Новоукраїнський район, місто Новоукраїнка, вул. Соборна, будинок 55. Мова складання документів: українська. Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 30 750,00 грн. (тридцять тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії (детально в тендерній документації). Розмір, вид та умови забезпечення виконання Договору: Замовник даних торгів має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією, на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, у вигляді коштів грошової застави в розмірі п’яти відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем процедури закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом не більше ніж десяти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією (в тому числі з наданням двох примірників договору застави), та із зазначенням суми грошової застави, що має бути перерахована переможцем на рахунок Замовника, та реквізитів відповідного рахунку Замовника, відкритого органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, на який має бути здійснено зарахування коштів грошової застави переможцем.(детально в тендерній документації)

Завершена

1 025 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 250.00 UAH
Період уточнення: 05.07.2021 14:56 - 11.07.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: a1612460c82f44f48bcf6eb449787fa8
Дата опублікування: 05.07.2021 22:45
Опис: Умови ТД містять дискримінаційні вимоги щодо "Учасники повинні надати документальне підтвердження стосовно проходження ними сертифікації уповноваженою організацією відповідності їх діяльності охороні здоров’я та безпеці праці за OHSAS 18001:2007 або ISO 45001:2018; успішного проходження сертифікації систем екологічного менеджменту учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів з наданням відповідних сертифікатів та звіту результатів аудиту. " Вимогами ст. 16 Закону не встановлено такої кваліфікаційної ознаки. Внесіть зміни до ТД, видаливши цю вимогу.
Відповідь: Потенційний учасник вважає незаконною наступну вимогу за тендерною документацією: «Учасники повинні надати документальне підтвердження стосовно проходження ними сертифікації уповноваженою організацією відповідності їх діяльності охороні здоров’я та безпеці праці за OHSAS 18001:2007 або ISO 45001:2018; успішного проходження сертифікації систем екологічного менеджменту учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів з наданням відповідних сертифікатів та звіту результатів аудиту.» - пункт 7 Приміток до частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Законом передбачено необхідність дотримання учасниками закупівлі законодавства у сфері охорони довкілля та навколишнього середовища. Поряд з цим, спосіб підтвердження такої вимоги покладено визначити Замовнику закупівлі. Аналогічно наявність кваліфікаційного критерію щодо підтвердження працівників учасника Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як Замовника, так і Постачальника твердого палива, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит» та Закону України "Про охорону праці". Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Щодо опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, повідомляємо наступне: відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», – місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуючи те, що вживання необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку зокрема, підприємств, установ, організацій – є вимогою вищезазначеного закону, ми, як Замовник закупівлі маємо право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища. У зв’язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства – для нас, як для Замовника є необхідністю. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання твердого палива, а також для повної відповідності закупівлі твердого палива вимогам природоохоронного законодавства, – вимагає у складі тендерної документації від учасників надання вищевказаних документів. В Україні діють низка державних та приватних екологічних інспекцій та аудиторів, що здійснюють верифікацію суб’єктів господарювання на ризики ведення їхньої діяльності та вплив на довкілля та навколишнє середовище. Зміст вимоги за тендерною документацією не обмежує учасників закупівлі в виборі способу проведення екологічного аудиту та безпосередньої компетентної організації, що уповноважена на таку перевірку. З огляду на це, суб’єкти господарювання вільні у виборі контрагента, щодо підтвердження їх діяльності нормам екологічного законодавства. Серед профільних аудиторських установ у сфері екології можемо навести наступні: - Міністерство екології та природних ресурсів України та його структурні підрозділи на місцях; - хіміко-аналітичні лабораторії (далі – хімлабораторії); - Низка приватних підприємств та окремих аудиторів, що мають відповідні свідоцтва на право зайняття екологічним аудитом. - Уповноважені акредитовані установи щодо проведення сертифікації діяльності суб’єктів господарювання. Скаржник стверджує, що вимога про проведення аудиту із безпеки праці та екологічної безпеки не застосовується статтею 16 Закону. Проте Скаржник документально не довів та не спростував обставини, що ним вчинялись дії стосовно укладання договору на проведення екологічного аудиту та аудиту із безпеки і охорони праці своєї діяльності з будь-якою із компетентних організацій і Скаржнику було відмовлено у проведенні такої інспекції, що призвело до неможливості оформлення відповідного запитуваного документу Замовником. Аналогічні системи, екологічний аудит і аудит із безпеки і охорони праці проведено вже такими підприємствами як АТ "Укртрансгаз" та його філіями УМГ; АТ «УКРНАФТА»; НЕК «УКРЕНЕРГО»; НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ», групою компаній ДТЕК, та низкою компаній постачальників твердого палива. Жоден суб’єкт господарювання не ставив під сумнів необхідність проведення аудиту діяльності свого підприємства в рамках законодавства України та стандартів ЄС. Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 26.01.2021 року № 1317-р/пк-пз відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ПОЛІПРОМ СЕРВІС" від №30/12-1 від 30.12.2020 року (номер скарги UA-2020-12-23-004045-a.c1 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ)» (номер закупівлі UA-2020-12-23-004045-a) (надалі – Процедура закупівлі) Відділом освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради з аналогічного питання. Далі цитата із висновку Органу оскарження: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 18.09.2019 року №13208 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a)) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання. З огляду на вказане у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.07.2021 13:02