-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Модуль автоматичного аудіо інформування заявника про наявність аварії за адресою (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення)
Завершена
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Період уточнення:
02.07.2021 13:56 - 15.08.2021 00:00
Відповідь надана
Надання уточнень
Номер:
17764d94250f463dadb119915dcfa4b2
Дата опублікування:
08.07.2021 11:40
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.4.11. Додатку 2 та п. 4.11 Додатку 2 проекту договору ви зазначаєте, що Програмні модулі інформаційного обміну повинні забезпечити автоматизований обмін інформацією між компонентами та між суміжними інформаційними системами для забезпечення виконання завдань та функцій ділових процесів, що підлягають автоматизації. Однак у Додатку 2 тендерної документації та Додатку 2 проекту договору не зазначено перелік таких компонентів та інформаційних систем.
Оскільки, предмет закупівлі стосується впровадження Модулю автоматичного аудіо інформування заявника про наявність аварії за адресою, просимо вас вказати конкретний та вичерпний перелік компонентів та суміжних інформаційних систем, забезпечення обміну інформацією між якими вимагається в рамках предмету закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон)встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
На Ваш запит щодо:
«Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.4.11. Додатку 2 та п.4.11 Додатку 2 проекту договору ви зазначаєте, що Програмні модулі інформаційного обміну повинні забезпечити автоматизований обмін інформацією між компонентами та між суміжними інформаційними системами для забезпечення виконання завдань та функцій ділових процесів, що підлягають автоматизації. Однак у Додатку 2 тендерної документації та Додатку 2 проекту договору не зазначено перелік таких компонентів та інформаційних систем. Оскільки, предмет закупівлі стосується впровадження Модулю автоматичного аудіо інформування заявника про наявність аварії за адресою, просимо вас вказати конкретний та вичерпний перелік компонентів та суміжних інформаційних систем, забезпечення обміну інформацією між якими вимагається в рамках предмету закупівлі.»,
повідомляємо наступне:
Згідно частини 1 статті 23Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Додатком 2 до Тендерної документації та додатком 2 до проекту договору додатка 3 Тендерної документації для учасників надано повну та достатню інформацію щодо опису усіх необхідних характеристик послуги по створенню модулю автоматичного аудіо інформування заявника про наявність аварії за адресою та функцій, які повинні виконуватись даним модулем.Дане технічне завдання по закупівлі послуги:Модулю автоматичного аудіо інформування заявника про наявність аварії за адресою, погоджено з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Крім того, технічне завдання містить інформацію про те, що вимоги не є вичерпними і можуть бути уточнені в процесі надання послуг. Так як, продукт закупівлі є специфічною послугою зі створення модулю, і технічні можливості щодо обміну інформацією між компонентами та між суміжними інформаційними системами для забезпечення виконання завдань та функцій ділових процесів, що підлягають автоматизації, передбачити не можливо, так як може бути змінений чи доповнений.Тому, програмний модуль повинен забезпечити функцію обміну
інформацією, при цьому список компонентів та суміжних інформаційних систем для забезпечення виконання завдань та функцій ділових процесів, буде погоджений з переможцем даної закупівлі, під час надання таких послуг зі створення модулю.
З повагою,
Голова тендерного комітету
Дата відповіді:
13.07.2021 22:27
Відповідь надана
Надання уточнень
Номер:
6601a076b8a54028a7910fa5d0eba3cd
Дата опублікування:
08.07.2021 11:39
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації, Замовник вимагає від учасника на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка містися в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок та копії наказів на призначення на посаду та/або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником для виконання договору про закупівлю на працівників, та надати кваліфікаційні сертифікати на працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачою відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Просимо конкретно зазначити, які саме кваліфікаційні сертифікати на працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачою відповідного кваліфікаційного сертифіката ви маєте на увазі.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон)встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
На Ваш запит щодо:
«Відповідно до умов тендерної документації, Замовник вимагає від учасника на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка містися в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок та копії наказів на призначення на посаду та/або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником для виконання договору про закупівлю на працівників, та надати кваліфікаційні сертифікати на працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачою відповідного кваліфікаційного сертифіката. Просимо конкретно зазначити, які саме кваліфікаційні сертифікати на працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачою відповідного кваліфікаційного сертифіката ви маєте на увазі.»,
повідомляємо наступне:
Згідно частини 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 1 статті 16 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із таких кваліфікаційних критеріїв в Тендерній документації є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, Тендерною документацією встановлено, що на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду та/або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником для виконання договору про закупівлю на працівників, та надати кваліфікаційні сертифікати на працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачою відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Замовник не може заздалегідь передбачити наявність в учасників працівників, які мають спеціальну освіту та які повинні обов’язково мати кваліфікаційні сертифікати. Замовником під час оцінки та розгляду тендерних пропозицій буде перевірено інформацію та обов’язкову наявність у фахівців відповідних кваліфікаційних сертифікатів, що повинні бути у відповідності до діючого законодавства з питань обов’язкового проходження навчання та підвищення кваліфікації фахівців.
З повагою
Голова тендерного комітету
Дата відповіді:
13.07.2021 22:20
Відповідь надана
Надання уточнень
Номер:
a9da0bccfedc4f49ab3cc0aa0301c5f1
Дата опублікування:
08.07.2021 11:38
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації, Замовник зазначає, що аналогічними є договори про надання послуг зі створення модулів автоматичного аудіо інформування заявника про наявність аварії за адресою чи опрацювання звернень з каналів комунікації або розробкою програмного забезпечення для надання онлайн консультацій та прийому звернень, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Під аналогічними договорами розуміється надання послуг за кодами ДК 021:2015-48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення чи 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення. Надані аналогічні договори повинні підтвердити обсяг наданих послуг у розмірі не менше ніж 85% від очікуваної вартості даної закупівлі. При цьому надані аналогічні договори повинні обов’язково підтвердити факт надання послуг схожих за природою послуг, що зазначені в технічних вимогах по даній закупівлі. Учасники надають інформацію про підтвердження факту проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником, як про аналогічні, зазначаючи посилання на публічне розміщення інформації про укладені договори.
Просимо роз’яснити, Учаснику необхідно по наданим аналогічним договорам підтвердити обсяг наданих послуг у розмірі не менше ніж 85% від очікуваної вартості даної закупівлі по кожному окремому одному договору чи по двом договорам сукупно?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон)встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
На Ваш запит щодо:
«Відповідно до умов тендерної документації, Замовник зазначає, що аналогічними є договори про надання послуг зі створення модулів автоматичного аудіо інформування заявника про наявність аварії за адресою чи опрацювання звернень з каналів комунікації або розробкою програмного забезпечення для надання онлайн консультацій та прийому звернень, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Під аналогічними договорами розуміється надання послуг за кодами ДК 021:2015-48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення чи 72210000-0 –Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення. Надані аналогічні договори повинні підтвердити обсяг наданих послуг у розмірі не менше ніж 85% від очікуваної вартості даної закупівлі. При цьому надані аналогічні договори повинні обов’язково підтвердити факт надання послуг схожих за природою послуг, що зазначені в технічних вимогах по даній закупівлі. Учасники надають інформацію про підтвердження факту проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником, як про аналогічні, зазначаючи посилання на публічне розміщення інформації про укладені договори. Просимо роз’яснити, Учаснику необхідно по наданим аналогічним договорам підтвердити обсяг наданих послуг у розмірі не менше ніж 85% від очікуваної вартості даної закупівлі по кожному окремому одному договору чи по двом договорам сукупно?»,
повідомляємо наступне:
Згідно частини 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 1 статті 16 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із таких кваліфікаційних критеріїв в Тендерній документації є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів.
При цьому, Тендерною документацією встановлено, що на підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору в складі пропозиції учасник надає довідку встановленої форми про досвід виконання аналогічних** договорів, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. На підтвердження досвіду виконання аналогічних** договорів, учасник має надати НЕ МЕНШЕ ДВОХ копій договорів, зазначених в інформаційній довідці.Надані аналогічні договори повинні підтвердити сукупно обсяг наданих послуг у розмірі не менше ніж 85 % від очікуваної вартості даної закупівлі.
З повагою,
Голова тендерного комітету
Дата відповіді:
13.07.2021 22:09
Відповідь надана
Надання інформації
Номер:
7b89c977341843c281e6045184eca346
Дата опублікування:
08.07.2021 11:38
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними разом з пропозицією згоду та довіреність (доручення) на ім’я голови тендерного комітету Замовника зі стоком дії тендерної пропозиції для можливості отримання інформації та документів в органах держаної влади, підприємствах, організаціях відповідно до їх компетенції. Просимо Вас надати вичерпний перелік інформації та документів, які саме ви плануєте запитувати в органах держаної влади, підприємствах, організаціях відповідно до їх компетенції. А також, просимо зазначити, чи можливо, щоб строк дії зазначеної вище згоди та довіреності (доручення) був більше ніж строк дії тендерної пропозиції.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон)встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
На Ваш запит щодо:
«Відповідно до умов тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними разом з пропозицією згоду та довіреність (доручення) на ім’я голови тендерного комітету Замовника зі стоком дії тендерної пропозиції для можливості отримання інформації та документів в органах держаної влади, підприємствах, організаціях відповідно до їх компетенції. Просимо Вас надати вичерпний перелік інформації та документів, які саме ви плануєте запитувати в органах держаної влади, підприємствах, організаціях відповідно до їх компетенції. А також, просимо зазначити, чи можливо, щоб строк дії зазначеної вище згоди та довіреності (доручення) був більше ніж строк дії тендерної пропозиції»,
повідомляємо наступне:
Згідно абзацу 2частини 15статті 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тому надати вичерпний перелік інформації та документів, які саме Замовник планує запитувати/уточнити інформацію в органах держаної влади, підприємствах, організаціях відповідно до їх компетенції на сьогодні не можливо, список документів та інформації формується під час розгляду безпосередньо поданої учасником тендерної пропозиції, в період розгляду та оцінки пропозиції. Все залежить від інформації, яка буде зазначена в пропозиції учасника та потребуватиме можливо перевірки чи уточнення у відповідних органах.
Тендерна документація не містить обмежень чи заборон щодо строку дії згоди та довіреності (доручення)на більший строк ніж строк дії тендерної пропозиції.
З повагою,
Голова тендерного комітету
Дата відповіді:
13.07.2021 22:03
Відповідь надана
щодо надання документації
Номер:
e22927bc15194f069f8f4fcfa775e0ce
Дата опублікування:
08.07.2021 11:37
Опис:
Для зручнішої підготовки тендерної пропозиції просимо Вас надати тендерну документацію в форматі «Word» з розширенням *.doc.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до відкритих торгів повідомляємо наступне: Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення відкритих торів та тендерної документації закріплені у розділі IV статтях 21 та 22 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мало б оприлюднюватися оголошення про проведення відкритих торгів та Тендерна документація Замовником, а отже Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. Всі суб’єкти господарювання повинні користуватись ліцензованими програмними продуктами (офісними програмами для роботи з офісними документами), які надають можливість відкривати/зберігати документи в зручний спосіб будь-якому учаснику.
Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовником зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію та оголошення, було розміщено у форматі «.pdf.». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
З повагою,
Голова тендерного комітету
Дата відповіді:
12.07.2021 11:24