• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги фізичної охорони

Торги не відбулися

265 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 652.00 UAH
Період уточнення: 02.07.2021 11:05 - 09.07.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: c87ee7f3746a4693aebe059742d1caf6
Дата опублікування: 07.07.2021 11:57
Опис: Шановний Замовнику. Просимо виключити дискримінаційні вимоги щодо наявності власного транспорту в кількості не менше 10 що використовується групами реагування обладнаний засобами засобами зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами, оскільки суб’єкт охоронної діяльності може використовувати (залучати) як транспорт так і групи швидкого реагування на підставі цивільно-правових угод, зокрема договору оренди або ж договору про надання послуг з реагування та технічного обслуговування та надати у складі тендерної пропозиції копії договорів, які підтверджують право користування вказаним транспортом та групами швидкого реагування. Також абсолютно необґрунтованою є вимога стосовно наявності транспорту в кількості не менше 10, адже Додатком №3 до тендерної документації (Технічні вимоги) передбачено лише 1 пост фізичної охорони за адресою: Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Медична,6, у зв’язку з чим вважаємо вимогу щодо наявності транспорту саме в кількості не менше 10 явно завищеною та такою що не відповідає предмету закупівлі: код ДК 021:2015 - 79710000-4 охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони ( послуги фізичної охорони). Наявність зазначених в Додатку 1 до тендерної документації вимог значно звужує коло потенційних учасників тендеру, залишаючи можливість взяти участь у закупівлі лише суб’єктам охоронної діяльності, що мають саме власний транспорт в кількості не менше 10 що використовується групами реагування обладнаний засобами засобами зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами. Таким чином, Замовником порушено при складанні ТД принцип здійснення публічних закупівель (ст.5 ЗУ “Про публічні закупівлі”), а саме забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, не дискримінації учасників та рівного ставлення до них. На нашу думку дані вимоги прописані під заздалегідь визначеного переможця та мають дискримінаційний підхід до учасників торгів та суттєво скорочує їх кількість участі в тендерній закупівлі. Встановивши дані вимоги у тендерній документації, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має саме власний транспорт в кількості не менше 10 що використовується групами реагування.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п.1. ст. 16. Кваліфікаційні критерії ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. П.2 цієї ж статті передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до п. 3 ст. 22 Тендерна документація ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності власного транспорту в кількості не менше 10 що використовується групами реагування обладнаний засобами зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами не є дискримінаційною, вимоги щодо її наявності, передбачені законодавством та яку вважаємо за необхідне включити до тендерної документації для підтвердження в Учасника процедури закупівлі наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Крім цього залучення суб’єктом охоронної діяльності не власного, а орендованого оперативного транспорту груп швидкого реагування, що належить третім особам, може привести до невиконання договірних зобов'язань, оскільки в будь який момент право орендаря може бути втрачено. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.2 п.3 ст. 16. Кваліфікаційні критерії ЗУ "Про публічні закупівлі" якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 08.07.2021 10:00
Відповідь надана

Щодо пункту централізованого спостереження

Номер: 4fb10e69db604ddc92cdbcba0aef8ad4
Дата опублікування: 07.07.2021 11:33
Опис: Шановний Замовнику! Додатком №1 до тендерної документації передбачено «наявність в місті Калуш, Івано-Франківськ, Івано-Франківській області власного пункту централізованого спостереження (ПЦС), на які виводиться сигналізація (вказати фактичну адресу). Чи можливо Ви мали на увазі пульту централізованого спостереження? Пульт централізованого спостереження (ПЦС) - це технічний засіб (або сукупність засобів), який дозволяє користувачеві збирати, розшифровувати, систематизувати і зберігати дані, які надходять від окремих приладів, підключених до системи безпеки, в той час як пункт централізованого спостереження (далі - ПЦС) - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень. Просимо надати відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до положень чинного законодавства та відповідає установленим вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закон України "Про охоронну діяльність" у статті 1 дає чітке визначення терміну "пункт централізованого спостереження" - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень. В законі також зустрічається термін "технічні засоби охорони" - технічні засоби, що використовуються під час здійснення охоронної діяльності: системи, прилади та обладнання для виявлення, оповіщення і попередження про наявність небезпеки для життя людей та/або майна. В зазначеному Законі термін "пульт централізованого спостереження" відсутній. Отже, в розумінні тендерного комітету, пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень, що використовуються під час здійснення охоронної діяльності для виявлення, оповіщення і попередження про наявність небезпеки для життя людей та/або майна.
Дата відповіді: 07.07.2021 13:03