• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютери персональні (моноблоки) в комплекті, код 30210000-4 за ДК 021:2015 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»

Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.

Завершена

7 410 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 100.00 UAH
Період уточнення: 02.07.2021 09:54 - 15.08.2021 00:00
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: f3e588f157054e748e7f40320456e89d
Дата опублікування: 02.08.2021 18:45
Опис: З метою розширення кола учасників закупівлі просимо внести наступні зміни в тендерну документацію: 1. Для більш чіткого визначення предмета закупівлі просимо викласти пункт 1.1.1 «Конструктивні особливості» Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до Тендерної документації в наступній редакцій: «Тип пристрою: "Моноблок (All-in-one) - єдиний апаратно-програмний комплекс, де в одному корпусі виробником поєднано монітор та системний блок, з одним блоком живлення (вбудованим або не вбудованим). З можливістю заміни центрального процесора, оперативної пам'яті, накопичувача даних; використання моноблоку в режимі монітора у випадку виходу з ладу електронних компонентів (системної плати, оперативної пам'яті, центрального процесору, накопичувача даних)"». 2. Вважаючи на те, що згідно Декрету Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 1 січня 2018 року не є обов'язковою та припиняє своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО). Просимо виключити з тендерної документації пункт 5.9. «Висновок(ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на модель (або лінійку моделей) комп’ютера персонального (моноблока), що пропонується до постачання, дійсний(і) на дату розкриття пропозиції» з переліка документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника умовам тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації) та пункт 7.1.9. «Висновок(ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на модель (або лінійку моделей) комп’ютера персонального (моноблока), що пропонується до постачання, дійсний(і) на дату розкриття пропозиції» пункту 7 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюються за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям та зловживанням. З огляду на вище вказане, просимо внести відповідні зміни до тендерної документація.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.08.2021 15:11
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги технічного завдання

Номер: 5aa4a499b6804b009710d03246009df0
Дата опублікування: 22.07.2021 22:50
Опис: Детально вивчивши умови закупівлі, нами було встановлено, що технічне завдання прописане під конкретну модель одного виробника. З метою розширення кола потенційних учасників просимо звернути на наступні технічні вимоги, що є дискримінаційними та виключають можливість потенційних учасників запропонувати аналог: 1. Пунктом 1.2.1 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про наявність центрального процесора Intel Core i5 10-го покоління виключаючи можливість запропонувати процесор кращий. Зважаючи на вказане вимагаємо додати вираз «не гірше»; 2. Пунктом 1.2.1 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про наявність чіпсету Intel H470 виключаючи можливість запропонувати чіпсет кращий. Зважаючи на вказане вимагаємо додати вираз «не гірше»; 3. Пунктами 1.2.9, 1.2.10 та 1.2.11 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про наявність графічних портів DisplayPort у кількості 1 шт. та с у кількості 1 шт. на задній панелі модулю системного блоку. Зважаючи на те, що відповідно до п.1.1.1 Замовнику необхідний моноблок (All-in-One), такі технічні вимоги зводяться до одного виробника та обмежують конкуренцію. В зв’язку з вище викладеним вимагаємо прибрати вимогу з наявності двох графічних портів, дати альтернативу для пропозиції одного порту DisplayPort АБО DisplayPort, та прибрати вираз «на задній панелі модулю системного блоку», оскільки вказана вимога ніяк не впливає на технічні чи якісні характеристики товару та тільки зменшує можливість запропонувати аналог; 4. Пунктом 1.2.15 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про наявність одного роз’єму M.2 2242/2280 для встановлення накопичувача даних SSD або модуля пам’яті Intel Optane виключаючи можливість запропонувати варіант кращий або аналог. Зважаючи на вказане вимагаємо додати вираз «не гірше» 5. Пунктом 1.2.20 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про наявність портів інтерфейсу USB 3.2 Gen 2 з функцією швидкої зарядки (fast charge) у кількості не менше 1. Хочемо зауважити, що формулювання «з функцією швидкої зарядки (fast charge)» є дискримінаційним та таке, що зменшує конкуренцію, оскільки функція підзарядки мають більшість виробників, однак саме формулювання «функція швидкої зарядки (fast charge)» відноситься виключно до одного виробника. Пропонуємо замінити формулювання «з функцією швидкої зарядки (fast charge)» на «з функцією зарядки». Вище вказана зміна ніяк не вплине на технічні та якісні характеристики, однак розширить коло потенційних учасників. 6. Пункти 1.2.22 та 1.2.23 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлені вимоги: 1.2.22 наявність портів інтерфейсу USB 3.2 Gen 2 на задній панелі модуля системного блоку у кількості не менше 1; 1.2.23 наявність портів інтерфейсу USB 3.2 Gen 1 на задній панелі модуля системного блоку у кількості не менше 3. Повідомляємо, що обмеження в розташуванні вище вказаних портів до лиш одного місця (на задній панелі модуля системного блоку) є дискримінаційним, оскільки зводить технічні вимоги до одного виробника, котрий використовує у виробництві таке розташування. Пропонуємо прибрати в пунктах 1.2.22 та 1.2.23 вислів «на задній панелі модуля системного блоку». Крім того, звуження всіх технічних характеристик до USB портів конкретного виду та конкретного покоління (Gen) призведе до зменшення конкуренції та є особливістю конкретного виробника, що унеможливить запропонувати аналог потенційних учасників від інших виробників. Також, просимо зменшити кількість USB портів, оскільки відповідно до технічного завдання Замовнику потрібен Моноблок, однак вказаний пристрій, як правило, не має в наявності такої великої кількості USB портів; Вище вказана зміна не вплине на технічні чи якісні характеристики, однак розширить коло потенційних учасників. 7. Пунктом 1.2.29 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про Потужність блоку електроживлення не більше 90 Вт, що є незрозумілим враховуючи конструктивні особливості (Моноблок) та технічне характеристики, а саме потужність такого обладнання, що обмежує конкуренцію та можливість запропонувати аналог потенційних учасників. Зважаючи на вказане вимагаємо змінити характеристику на «не більше 155 Вт»; 8. Пунктом 1.2.30 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо Енергоефективність системи електроживлення, а саме не менше 89%, що є незрозумілим враховуючи той факт, що відповідно до міжнародного стандарту 80 PLUS вказаний Замовником показник є значно вищим та невиправданим. Зважаючи на вказане вимагаємо змінити характеристику на «не менше 80% та відповідати міжнародному стандарту 80 PLUS»; 9. Пунктом 1.3.5 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про тип екрану (матриці) IPS виключаючи можливість запропонувати такий аналог, як WVA. Вказані вище типи екрану матриці неможливо відрізнити оком та не впливають на технічні/якісні характеристику обладнання. Зважаючи на вказане вимагаємо додати вираз «або еквівалент»; 10. Пунктом 1.3.12 Технічних та якісних характеристик Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про час відгуку не більше 4 мс. Враховуючи вимоги пункту 1.3.1 (тип монітору - рідкокристалічний), стає незрозумілою вище вказана вимога, оскільки в рідкокристалічних екранах час відгуку як правило не буває дуже швидким і коливається в районі від 10 до 30 мс. Вказана вимога можлива у випадку закупівлі моноблоку з світлодіодним екраном, та аж ніяк не рідкокристалічним. В зв’язку з чим вимагаємо змінити технічні вимоги на «не більше 30 мс», що є реальним з огляду на технічне завдання та створить конкурентне середовище для потенційних учасників. В цілому, для офісного використання моноблоку відрізнити час відгуку 4 мс від 30 мс неможливо, тобто вказані вимога є не коректною та такаю, що не впливає на технічні/якісні показники товару. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюються за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям та зловживанням. З огляду на вище вказане, просимо внести відповідні зміни до тендерної документація. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Повідомляємо, що по пунктам 1-2 поставленого запитання будуть внесенні зміни до тендерної документації. Що стосується інших питань, зазначаємо, що встановлені Замовником технічні вимоги до предмету закупівлі містять загальні мінімальні технічні вимоги до товару, який є необхідним Замовнику.
Дата відповіді: 27.07.2021 17:26
Відповідь надана

Щодо постачання товару,що не повинен перевищувати 45 (сорок пʼять) календарних днів

Номер: f6f926dce8f84854b8c14fb92559a8a2
Дата опублікування: 02.07.2021 17:20
Опис: Шановний Замовник! Просимо видалити з Проєкту договору до тендерної документації (ТД) вимогу щодо поставки товару Учасником , а саме, строк поставки товару не повинен перевищувати 45 (сорок пʼять) календарних днів з дати отримання письмового замовлення на поставку товару від Покупця . Ця вимога є дискримінаційною та штучно обмежує кількість потенційних Учасників цієї закупівлі , тобто, згідно з оголошенням про закупівлю, кінцевий термін постачання товару має бути 30.11.2021 року . Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення ми будемо вимушені подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: На Ваше питання від 02.07.2021 щодо строків поставки товару закупівлі: Комп’ютери персональні (моноблоки) в комплекті, код 30210000-4 за ДК 021:2015 «Машини для обробки даних (апаратна частина)», повідомляємо наступне. Відповідно частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається «строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг». Пунктом 5.2. розділу 5 «Порядок здійснення поставки товару» Додатку 3 до тендерної документації передбачено: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом _______(______) календарних днів з дати отримання письмового замовлення на поставку товару від Покупця (строк поставки товару визначається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 45 (сорок пʼять) календарних днів). Строк поставки товару встановлено з урахуванням виробничих потреб та за результатом проведеного моніторингу цін, де умови закупівлі (умови оплати, поставка товару, гарантії тощо) є обов’язковими показниками для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Тобто, товар повинен бути поставлений у строк який визначається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 45 (сорок пʼять) календарних днів та не пізніше 30.11.2021 кінцевого терміну поставки товару. Виходячи із вищезазначеного, задовольнити запропоновану вимогу, а саме: видалити з проєкту договору строк поставки товару, неможливо.
Дата відповіді: 07.07.2021 15:20