-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запірна арматура, за кодом CPV за ДК 021:2015 – 42130000-9 – «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої».
Торги не відбулися
7 208 898.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 044.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 044.49 UAH
Період уточнення:
02.07.2021 08:27 - 24.07.2021 00:00
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
2830801ea8ce46d28372859ace069b04
Дата опублікування:
08.07.2021 17:39
Опис:
Доброго дня. Просимо уточнити:.Згідно Додатку 4 п.6 сертифікат або паспорта потрібні додаватися при поставці Товару чи у складі тендерної пропозиції? Дякуємо
Відповідь:
6. Якість Товару повинна відповідати сучасним вимогам міжнародних, міждержавних та національних стандартів та підтверджується сертифікатами (за необхідністю), технічними паспортами, інструкціями з монтажу (або подібним документом) та іншою необхідною інформацією у відповіді з чинними нормативними документами. Обладнання повинно бути перевірено та випробувано (протокол випробувань надається при постачанні Товару)до його постачання на об’єкт у відповідності з існуючими стандартами. Упаковка Товару повинна забезпечувати його цілісність та збереження, мати відповідне маркування. (Сертифікати надаються при постачанні товару на склад покупця).
Дата відповіді:
13.07.2021 15:45
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
c32b7a4f780d42d0882269a6cfa53b3a
Дата опублікування:
05.07.2021 20:51
Опис:
Доброго дня. Наше підприєство має бажання прийняти участь у торгах, які проводить Ваше підприємство. Просимо Вас уточнити наступне:
1. У додатку 4 п.1.3.1. Корпус, крышка, диск -сталь 35Л ДСТУ 8781:2018 / високоміцний чавун (чавун з кулястим графітом) ВЧ50 ДСТУ 3925-99 - з якого матеріалу повинно бути виготовлено?
2.Згідно Додатку 4 п.6 сертифікат або паспорта потрібні додаватися при поставці Товару чи у складі тендерної пропозиції? Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня
1 .Сталь 35Л ДСТУ 8781:2018 / високоміцний чавун (чавун з кулястим графітом) ВЧ50 ДСТУ 3925-99
2.Якість Товару повинна відповідати сучасним вимогам міжнародних, міждержавних та національних стандартів та підтверджується сертифікатами (за необхідністю), технічними паспортами, інструкціями з монтажу (або подібним документом) та іншою необхідною інформацією у відповіді з чинними нормативними документами. Обладнання повинно бути перевірено та випробувано (протокол випробувань надається при постачанні Товару)до його постачання на об’єкт у відповідності з існуючими стандартами. Упаковка Товару повинна забезпечувати його цілісність та збереження, мати відповідне маркування. (Сертифікати надаються при постачанні товару на склад покупця).
Дата відповіді:
08.07.2021 16:15
Відповідь надана
Щодо оплати
Номер:
762e1879cd33443787d53144ef0ef3f4
Дата опублікування:
02.07.2021 14:21
Опис:
Ми, ТОВ НВП «ДНІПРО-СЕРВІС» брали участь у Вашому тендері ID: UA-2021-02-01-000859-a
на закупівлю електродів, за результатами даної закупівлі було укладено договір
№ ТМО-24/21 від 10.03.2021 року. Згідно умов тендеру та договору покупець здійснює оплату отриманої партії Товару у відповідності до рахунку та видаткової накладної - фактури на Товар, на умовах:відстрочення платежу протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту поставки товару. Ми здійснили поставку електродів на Ваше підприємство згідно видаткової накладної № 376 від 22.03.2021 р. на 244 770,00 (Двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят гривень, 00 копійок ) з ПДВ.
На сьогоднішній день оплату за товар ми так і не отримали, відстрочення платежу вже пройшло.
В даному тендері 100% від вартості Договору оплачується протягом 60 календарних днів після поставки товару. Просимо надати відповідь, як будуть проводитись розрахунки , якщо у Вашого підприємства не має коштів, щоб розрахуватися зі своїми постачальникам за минулі поставки Товарів?
Відповідь:
- Шановний учасник! Повідомляємо, що поточні рахунки КП «ТМО» знаходяться в стані арешту по виконавчих провадженнях, а примусові виконання судових рішень унеможливлюють реалізацію права КП «ТМО» по самостійному погашенню заборгованості перед кредиторами.
Таким чином, часова невизначеність в питанні зняття арештів з поточних рахунків змушують підприємство звертатися за фінансовою допомогою з місцевого бюджету до Одеської міської ради.
Оплата заборгованості буде здійснена у плановому порядку у найближчі терміни, після прийняття відповідного рішення на найближчій сесії Одеської міської ради.
Дата відповіді:
06.07.2021 10:00