-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи опалення ДНЗ «Сонечко» у м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівської області
Завершена
1 403 437.02
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 017.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 017.19 UAH
Період уточнення:
01.07.2021 20:42 - 08.07.2021 20:47
Відповідь надана
Неправомірні вимоги
Номер:
dcfc98de3dc548c1b738a53d2ae59824
Дата опублікування:
08.07.2021 16:52
Опис:
Шановний Замовник.
Просимо Вас повторно, з посиланням на законодавчі підстави, надати роз’яснення про необхідність надання учасниками в складі пропозиції сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 для участі у ЗАКУПІВЛІ «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМИ ОПАЛЕННЯ ДНЗ «Сонечко» у м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівської області» згідно класифікатора (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Яке відношення вказаний сертифікат має до капітального ремонту системи опалення? Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу.
Також просимо надати відповідь на наступне запитання: Ви взагалі усвідомлюєте різницю між Відкритими торгами, які регулюються положеннями розділу IV ЗУ «Про публічні закупівлі» та спрощеною закупівлею, вимоги до якої визначені у статті 14 цього ж Закону? Чому проводячи спрощену закупівлю «Капітальний ремонт системи опалення ДНЗ «Сонечко» у м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівської області» у своїй відповіді (08.07.2021, 15:37) на запитання іншого Учасника (07-07-2021, 14:26) Ви посилаєтесь не на вимоги Оголошення даної закупівлі, а на положення статті 22, яка визначає вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (див. ЗУ)?
Відповідь:
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Разом з тим, відповідно до частини двадцятої статті 14 нової редакції Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Згідно з частиною четвертою статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Наголошуємо, що предметом закупівлі є ремонт системи опалення у дошкільному навчальному закладі, тому встановлюючи вимоги до учасників у тендерній документації, Замовник перш за все керується мотивами якнайкращого забезпечення умов перебування дітей у ДНЗ. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 11; ч. 2 ст. 16; ч. 3 ст. 34; ч. 2 ст. 38 Закону України «Про дошкільну освіту»: - заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; - заклади дошкільної освіти утворюються з урахуванням соціально-економічних, національних, культурно-освітніх, духовних і мовних потреб за наявності дітей відповідного віку, необхідної навчально-методичної та матеріально-технічної бази, педагогічних кадрів, а також з дотриманням вимог санітарного законодавства; - органи охорони здоров'я, заклади охорони здоров'я разом з органами управління освітою здійснюють контроль за дотриманням санітарного законодавства у закладах дошкільної освіти, щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд дітей, моніторинг і корекцію стану їх здоров'я, несуть відповідальність за додержання санітарно-гігієнічних норм, проведення лікувально-профілактичних заходів у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності; - вимоги до матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами. Примірні переліки матеріально-технічного оснащення закладів дошкільної освіти, ігрового, навчальнодидактичного обладнання закладу дошкільної освіти затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Дата відповіді:
08.07.2021 20:40
Відповідь надана
Разом з тим, зазначаємо, що право оскарження результатів закупівлі до органу оскарження є невід’ємним правом Учасника, передбаченим законом.
Номер:
b7e6c84fed6f43cfa83c24290f2d1ef5
Дата опублікування:
08.07.2021 15:50
Опис:
Оскаржувати в орган оскарження можна коли йде мова про відкриті торги. Тут мова йде про допорогову закупівлю. Були б відкриті торги то скарга вже була б подана в АМКУ.
Про тов Енергоекобуд, який стане переможцем закупівлі, ви прекрасно в курсі бо під нього і прописали вимоги по сертифікатах. По інших ваших закупівлях ви сертифікати ISO не вимагаєте, так поясніть чим ця закупівля відрізняється від інших? Виключно тим, що умови пишуться під ЕНЕРГОЕКОБУД. Управління захисту економіки НПУ буде доведено до відома про цю ситуацію.
Відповідь:
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Разом з тим, відповідно до частини двадцятої статті 14 нової редакції Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Згідно з частиною четвертою статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Наголошуємо, що предметом закупівлі є ремонт системи опалення у дошкільному навчальному закладі, тому встановлюючи вимоги до учасників у тендерній документації, Замовник перш за все керується мотивами якнайкращого забезпечення умов перебування дітей у ДНЗ. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 11; ч. 2 ст. 16; ч. 3 ст. 34; ч. 2 ст. 38 Закону України «Про дошкільну освіту»: - заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; - заклади дошкільної освіти утворюються з урахуванням соціально-економічних, національних, культурно-освітніх, духовних і мовних потреб за наявності дітей відповідного віку, необхідної навчально-методичної та матеріально-технічної бази, педагогічних кадрів, а також з дотриманням вимог санітарного законодавства; - органи охорони здоров'я, заклади охорони здоров'я разом з органами управління освітою здійснюють контроль за дотриманням санітарного законодавства у закладах дошкільної освіти, щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд дітей, моніторинг і корекцію стану їх здоров'я, несуть відповідальність за додержання санітарно-гігієнічних норм, проведення лікувально-профілактичних заходів у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності; - вимоги до матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами. Примірні переліки матеріально-технічного оснащення закладів дошкільної освіти, ігрового, навчальнодидактичного обладнання закладу дошкільної освіти затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Дата відповіді:
08.07.2021 20:40
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
3416595854db40a8959ae5025d466860
Дата опублікування:
07.07.2021 14:26
Опис:
Для обґрунтування спроможності якісного виконання договору Учасник надає підтвердження щодо застосування ним під час надання послуг по системи управління якістю ДСТУ EN ISO
9001 : 2018 (EN ISO 9011: 2015, IDT) за видами діяльності:
- будівництво житлових і нежитлових будівель;
- монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
Також необхідно надати сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015.та сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачанняДСТУ ISO 28000:2008.
Прописка умов під кокретно визначеного переможця - ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД. Чому в Оголошенні не вказати прямо: Замовник вимагає шоб переможець мав назву ЕНЕРГОЕКОБУД.
Договорняки виходять на якісно вищий рівень. Якщо прогноз по переможцю справдиться тоді чекайте всесторонніх перевірок.
Вимагаю видалити з оголошення вимоги по сертифікатах як дискримінаційні. Дайте зекономити бюджету гроші а не набити відкатами свої кишені.
Відповідь:
На Ваше запитання від 07.07.2021 р. повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п. 3. ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згілно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 28000.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання» - Міжнародний стандарт ISO 28000 застосовується до компаній будь-якого розміру, що працюють у будь-якій галузі і на будь-якій стадії ланцюга постачання.
Звертаємо Вашу увагу, що відсутність у учасника закупівлі вказаних у тендерній документації сертифікатів не позбавляє його можливості отримати такі сертифікати в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов закупівлі.
2. У Замовника відсутні відомості щодо можливої участі у закупівлі ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД.
Разом з тим, зазначаємо, що право оскарження результатів закупівлі до органу оскарження є невід’ємним правом Учасника, передбаченим законом.
Дата відповіді:
08.07.2021 15:37
Відповідь надана
Загальне запитання
Номер:
93ee810c906f4eecb6e7833f2177a3e6
Дата опублікування:
02.07.2021 11:26
Опис:
В тендерній документації є вимога подання "Відомості з ЄДРПОУ". Чи допускається подання Виписки з ЄДРПОУ чи Витягу з ЄДРПОУ?
Відповідь:
Доброго дня. Допускається
Дата відповіді:
02.07.2021 15:36