-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонт легкових автомобілів (Mercedes-Benz, Volkswagen, Skoda, Mazda, Opel, Suzuki, Toyota, Hyundai)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Завершена
1 499 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 14 994.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 994.00 UAH
Період уточнення:
01.07.2021 09:14 - 07.07.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна та недоцільна вимога
Номер:
b955b8c499c641a297ec490c4803613d
Дата опублікування:
05.07.2021 15:34
Опис:
Шановний замовник! Звертаємось до Вас із проханням прибрати дискримінаційну та необгрунтовану вимогу щодо наянвості у Учасника Дилерського/дистриб’юторського договору від офіційного імпортера/виробника в Україні на обслуговування автомобілів (не менше двох марок, які є переважною більшістю в переліку транспортних засобів Замовника). По перше, згідно переліку транспортних засобів - відсутні автомобілі, які потребують гарантійного обслуговування згідно умов заводу виробника. По-друге, перелік транспортних засобів складає 8 марок різних брендів, а ви вимагаєте спеціалізову СТО не менше двох марок! Спеціалізовані СТО окремих марок дуже обмежені у технічному оснащені та кваліфікації стосовно обслуговування непрофільних брендів виробників автомобілів.
Просимо прибрати дискримінаційне та недоцільне обмеження щодо обслуговування легкових автомобілів Mercedes-Benz, Volkswagen, Skoda, Mazda, Opel, Suzuki, Toyota, Hyundai станцією дилером/дистрибютором, яка фактично не виконує ремонти всіх зазначених марок автомобілів згідно переліку даної закупівлі.
Відповідь:
Вимога тендерної документації щодо надання дилерського/дистриб’юторського договору від офіційного імпортера/виробника в Україні на обслуговування автомобілів зумовлена доцільністю отримання ряду додаткових послуг, які не можуть надати універсальні СТО. Оскільки переважну більшість парку автомобілів складають автомобілі марки Volkswagen та Skoda, саме тому є потреба скористатись послугами дилерських центрів, які мають можливість надавати доступ до:
- найновіших заводських рішень ТРІ (технічна інформація по продукту) щодо усунення можливих недоліків, які позбавлять повторного звернення, доступ тільки офіційним дилерам через заводську інформаційну сервісну програму;
- безкоштовної перевірки або заміни вузлів по сервісних акціях (відзивні компанії) на підставі постійного контролю за якістю заводом-виробником, незалежно від віку та пробігу автомобіля;
- прямого кодованого онлайн зв’язку з системою заводу імпортера, який дає можливість кодувати блоки, які відповідають за систему безпеки автомобіля (імобілайзер, блок керування двигуном, панель приладів, ключі і т.п.);
- оперативно оновлювального каталогу запасних частин;
- найновішого обладнання та спецінстраменту, допущеного та рекомендованого заводом-виробником;
- обслуговування автомобілів сертифікованими для роботи з конкретними марками спеціалістами, які проходять регулярно навчання у офіційного представника в Україні;
- швидкої інформаційної підтримки спеціалістів заводу у складних ремонтах;
- фінансової участі в післягарантійній підтримці вартісних ремонтів (часткова компенсація вартості).
Також, беззаперечною перевагою дилерської СТО є встановлення оригінальних запасних частин та надання на них гарантії на 2 (два) роки без обмеження пробігу при здійсненні контролю якості виконаних ТО та ремонтів безпосередньо імпортером.
Проведення ремонту не на сертифікованій СТО може призвести до встановлення не оригінальних (неякісних) запасних частин, порушення норм встановлених заводом-виробником під час проведення ремонтних та регламентних робіт, що в свою чергу може призвести до аварійної ситуації із подальшою загрозою для інших учасників дорожнього руху та перших осіб керівного складу залізниці.
Встановлення не оригінальних (неякісних) запчастин призведе до порушення вимог пункту 31.1. розділу 31 Правил дорожнього руху затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, а саме: не відповідності технічного стану транспортних засобів та їх обладнання вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації.
Низка дилерських СТО достатньо розгалужена в м. Києві, а саме 5 СТО Volkswagen та 5 СТО Skoda, що дає можливість економії часу та паливно-мастильних матеріалів. Також всі сервісні центри Volkswagen та Skoda оснащені системами цілодобового відеоспостереження та здійснюється цілодобова охорона території для стоянки автомобілів клієнтів.
Дата відповіді:
07.07.2021 14:04
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
413b85738c104885958904ee80cc35a3
Дата опублікування:
02.07.2021 15:34
Опис:
Шановний Замовник! Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п.3 Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання Дилерського/дистриб’юторського договору від офіційного імпортера/виробника в Україні на обслуговування автомобілів (не менше двох марок, які є переважною більшістю в переліку транспортних засобів Замовника). Відповідно до додатку №1 Тендерної документації транспортні засоби Замовника не перебуває на даний час на гарантійному обслуговуванні. У зв’язку з цим виникає питання щодо прозорості Вимог Замовника, оскільки автомобілі не підлягають під гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування і можуть обслуговуватись на інших сервісах. Вимога Замовника щодо наявності Дилерського/дистриб’юторського договору від офіційного імпортера/виробника на обслуговування автомобілів що згідно року випуску не перебувають на гарантійному обслуговуванні та можуть обслуговуватися на інших сервісах, які в порівнянні з вартістю дилерського обслуговування можуть надавати послуги значно дешевше, наводить на припущення, що Вимога написана під конкретного учасника. Вказаною вимогою Замовник свідомо обмежує коло учасників, що за результатами аукціону можуть надати найбільш економічно вигідну пропозицію. Тобто, вимога Додатку 5 тендерної документації щодо надання Дилерського/дистриб’юторського договору від офіційного імпортера/виробника в Україні на обслуговування автомобілів є дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного очікуваного учасника/переможця закупівлі.
Тим самим, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» » (в редакції від 17.03.2020 р.) Відповідно до ч. 1 ст. 3 закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наполягаємо на Виключені даної вимоги з тендерної документації, та дозволити більшій кількості учасників з великими досвідом роботи та значними потужностями і можливістю надавати якісні послуги за прийнятними цінами, приймати участь у закупівлі, в протилежному випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного Комітету України аби Замовник вніс зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Вимога тендерної документації щодо надання дилерського/дистриб’юторського договору від офіційного імпортера/виробника в Україні на обслуговування автомобілів зумовлена доцільністю отримання ряду додаткових послуг, які не можуть надати універсальні СТО. Оскільки переважну більшість парку автомобілів складають автомобілі марки Volkswagen та Skoda, саме тому є потреба скористатись послугами дилерських центрів, які мають можливість надавати доступ до:
- найновіших заводських рішень ТРІ (технічна інформація по продукту) щодо усунення можливих недоліків, які позбавлять повторного звернення, доступ тільки офіційним дилерам через заводську інформаційну сервісну програму;
- безкоштовної перевірки або заміни вузлів по сервісних акціях (відзивні компанії) на підставі постійного контролю за якістю заводом-виробником, незалежно від віку та пробігу автомобіля;
- прямого кодованого онлайн зв’язку з системою заводу імпортера, який дає можливість кодувати блоки, які відповідають за систему безпеки автомобіля (імобілайзер, блок керування двигуном, панель приладів, ключі і т.п.);
- оперативно оновлювального каталогу запасних частин;
- найновішого обладнання та спецінстраменту, допущеного та рекомендованого заводом-виробником;
- обслуговування автомобілів сертифікованими для роботи з конкретними марками спеціалістами, які проходять регулярно навчання у офіційного представника в Україні;
- швидкої інформаційної підтримки спеціалістів заводу у складних ремонтах;
- фінансової участі в післягарантійній підтримці вартісних ремонтів (часткова компенсація вартості).
Також, беззаперечною перевагою дилерської СТО є встановлення оригінальних запасних частин та надання на них гарантії на 2 (два) роки без обмеження пробігу при здійсненні контролю якості виконаних ТО та ремонтів безпосередньо імпортером.
Проведення ремонту не на сертифікованій СТО може призвести до встановлення не оригінальних (неякісних) запасних частин, порушення норм встановлених заводом-виробником під час проведення ремонтних та регламентних робіт, що в свою чергу може призвести до аварійної ситуації із подальшою загрозою для інших учасників дорожнього руху та перших осіб керівного складу залізниці.
Встановлення не оригінальних (неякісних) запчастин призведе до порушення вимог пункту 31.1. розділу 31 Правил дорожнього руху затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, а саме: не відповідності технічного стану транспортних засобів та їх обладнання вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації.
Низка дилерських СТО достатньо розгалужена в м. Києві, а саме 5 СТО Volkswagen та 5 СТО Skoda, що дає можливість економії часу та паливно-мастильних матеріалів. Також всі сервісні центри Volkswagen та Skoda оснащені системами цілодобового відеоспостереження та здійснюється цілодобова охорона території для стоянки автомобілів клієнтів.
Дата відповіді:
07.07.2021 14:04