• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (6-й поверх) Блоки №4, №6, №7, Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7)

Торги не відбулися

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 400.00 UAH
Період уточнення: 30.06.2021 11:32 - 10.07.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 8e3a5507b69a4feca241d30949e9b2fa
Дата опублікування: 05.07.2021 16:45
Опис: Шановний Замовнику! в ТД вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь: Шановний Учасник! Вимога щодо «Обстеження об’єкта» дозволяє здійснити попередній моніторинг окремих показників технічного стану об’єкту на якому безпосередньо будуть здійснюватись роботи, отримати необхідні для аналізу відомості, ознайомитися з проектною документацією, та відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на епідеміологічний стан в Україні та введені обмеження на вхід до лікарень, Акт огляду об'єкту, що вимагається в тендерній документації, містить дані про учасника і закупівлю, та є підставою на дозвіл забезпечити Вам безперешкодний доступ на територію лікарні.
Дата відповіді: 08.07.2021 11:42