• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ділянки правобережних заплавних прогонів мосту через р. Сула, км 170+867 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь, Полтавська область

Завершена

364 280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 821 400.00 UAH
Період уточнення: 30.06.2021 10:18 - 23.07.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо реєстрів

Номер: 2be616bbca884cf4b88a57019bb9a919
Дата опублікування: 16.07.2021 08:16
Опис: п1. розділу ІІІ ТД " Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника, які містять інформацію (у тому числі документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані), повинні бути пронумеровані." Тобто всі документи тендерної пропозиції, розміщені в усіх окремих файлах, що будуть подані, повинні мати єдину наскрізьну нумерацію, а окремі файли, зі своїми реєстрами будуть частиною загального реєстру. Наприклад нумерація реєстру документів про відповідність кваліфікаційним критеріям буде починатись не з "1", а буде мати нумерацію, що відповідає номеру у загальному реєстрі документів тендерної пропозиції . Чи може кожен окремий реєстр на окремий файл повинен починатись з цифри "1" ?
Відповідь: Кожен окремий реєстр на окремий файл повинен мати свою нумерацію.
Дата відповіді: 18.07.2021 13:12
Відповідь надана

Наявність техніки

Номер: a7c4a4de3ff34854a0146086020724fb
Дата опублікування: 14.07.2021 13:33
Опис: Добрий день. Умовами тендерної документації вимагається наявність тягачів сідлових. Наша компанія є потенційним учасником, яка має в своєму автопарку достатню кількість тягачів сідлових. Під поняттям «сідельний тягач» мається на увазі автомобіль, створений для буксирування напівпричіпної техніки за допомогою сідельно-зчіпного пристрою. Сідловий тягач — вид тягача, який працює з напівпричепами, що приєднуються до машини за допомогою спеціального зчіпного механізму — сідлового (сідла). Тобто за своїми характеристиками що сідловий, що сідельний тягач є еквівалентами, однаково виконують свою функцію. Для коректної підготовки тендерної пропозиції та не обмеження кола учасників просимо вас внести зміни до тендерної документації стосовно тягачів, де зазначити або еквівалент. Завчасно дякуємо.
Відповідь: п.1 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (із змінами), визначено: «Сідельний тягач - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для буксирування напівпричепа»
Дата відповіді: 16.07.2021 09:26
Відповідь надана

Щодо працівників

Номер: 794b7b21f9ea44c99aa41760fa2b491e
Дата опублікування: 14.07.2021 09:10
Опис: Доброго ранку! Шановний замовнику, в Додатку 2 до тендерної документації ви вимагаєте що "Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років". В той же час Додатком 2 вами вимагається перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників до яких вивідносите: головний інженер* або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); начальник дільниці* або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (2 особа); інженер енергетик** (1 особа); геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (1 особа); майстер (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо; електрогазозварник або електрозварник (10 осіб); монтажник (15 осіб); бетоняр (6 осіб); арматурник (10 осіб); електромонтер (4 особи). Даною вимогою відсутнє розмежування посад на інженерно-технічних працівників та на працівників робітничих спеціальностей. Для уникнення помилок при підготовці тендерної пропозиції просимо внести зміни до тендерної документації та розмежувати перелік основних ключових посад. А також, просимо пояснити че є неообхідною обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо для таких посад як: інженер енергетик, або інша особа яка виконує його функції; геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт? Так як вищеперераховані спеціальності вимагають фахової відповідної освіти.
Відповідь: Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Щодо розмежування посад на інженерно-технічних працівників та на працівників робітничих спеціальностей будуть внесенні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.07.2021 09:26
Відповідь надана

Дерева

Номер: 15961bd018a3435b853ab2fca62339d3
Дата опублікування: 30.06.2021 15:04
Опис: Чим вам там завадили аж 72 дерева? Чому в ТД немає вимог до компенсаційної посадки? Бо це можуть бути і однорічні деревця метр заввишкки, а не 5-7 років з закритою кореневою системою. Чому обрані саме акації та клени, чи були консультації з дендрологами? Наскільки добре ці дерева будуть рости в кам'янистому грунті на узбережжі? Дякую.
Відповідь: У тендерній документації передбачені компенсаційні посадки. Проект за об’єктом капітального ремонту пройшов комплексну державну будівельну експертизу. Проектом передбачено дотримання вимог щодо міцності, надійності та довговічності споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки.
Дата відповіді: 05.07.2021 11:36
Відповідь надана

Уточнення до подання пропозиції

Номер: ff17e218adb34378bbb3d530c6a4e36b
Дата опублікування: 30.06.2021 12:48
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації не зазначаться про підтвердження наявності асфальтобетонногу заводу чи потрібно в складі тендерної пропозиції надави підтверджуючі документи стосовно АБЗ?не буде підставою відхилення,якщо підтверджуючі документи наявності асфальтобетонногу заводу будуть відсутні в складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Підтвердження наявності асфальтобетонного заводу вимогами тендерної документації не передбачено.
Дата відповіді: 05.07.2021 08:52