• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Електромонтажні роботи» на капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (СПС) та системи керування евакуювання на об’єкті: КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8 Лисичанської міської ради Луганської області» за адресою: м. Лисичанськ, вул. Шкільна, 5 (коригування).

45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації»

Торги не відбулися

621 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 107.60 UAH
Період уточнення: 29.06.2021 13:21 - 05.07.2021 14:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: bd7d5167c4464672aebbe538613b3536
Дата опублікування: 05.07.2021 12:02
Опис: Шановний Замовнику у оголошенні до закупівлі наявна наступна вимога: надати оригінал відгуку від Замовника, який має містити «Відгук надається на бланку замовника, завірений підписом керівника такого замовника, або особи, що виконує його функції та повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, іншу інформацію, зокрема про: дотримання учасником умов договору в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, а використаних матеріальних ресурсів вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектно-кошторисній документації, суму (вартість) виконаних робіт, інформацію про встановлення відповідності або невідповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником.»! Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про дотримання учасником умов договору в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, а використаних матеріальних ресурсів вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектно-кошторисній документації, суму (вартість) виконаних робіт, інформацію про встановлення відповідності або невідповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником та інше! Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах, аби зазначити в ньому ту інформацію яку вимагає Замовник! Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленим змістом, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з іншим текстом? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з тим змістом який уже є від того який Ви вимагаєте, якщо сам факт отримання позитивного відгуку про співпрацю, свідчить про якісне та вчасне виконання договору? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись в контролюючі органи – Дозоро та Моніторинг!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 05.07.2021 13:22
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6c77e9d5aae84320acfffb0fc6f3d46a
Дата опублікування: 01.07.2021 10:07
Опис: На вимогу Замовника надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника протипожежного обладнання, що буде змонтоване учасником (або представництва чи філії виробника, або імпортера іноземного виробника), щонайменше двох працівниківповідомляємо наступне: Відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" не зазначено ніякого обов'язку щодо проходження відповідного навчання щодо виконання робіт з монтажу, налаштування та обслуговування навчання відповідно до конкретної марки. Працівники відповідно до Ліцензійних умов провадження протипожежної діяльності проходять відповідне спеціальне навчання, куди і входить безпосередньо робота з контрольно-приймальними приладами, обладнанням що включає в себе протипожежна система та система оповіщення, без зазначення посилань на конкретну торгівельну марку. Тобто, працівники мають право надавати "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)" на основі БУДЬ-ЯКОГО пожежного обладнання. Дані документи надаються учасником у складі тендерної пропозиції, під час участі у закупівлі. Дана вимога звужує коло учасників та призводить до дискримінації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб'єкти господарювання, які можуть надати документальне підтвердження від виробників протипожежного обладнання щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Просимо ознайомитись з позицією АМКУ щодо такого роду умов: Рішення АМКУ від 18.09.2020 №17644 по скарзі UA-2020-08-05-000834-b.a1 та Видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 01.07.2021 15:32
Відповідь надана

Уточнення вимог.

Номер: deb9dca595654e43bc212b2c5ca725e8
Дата опублікування: 01.07.2021 10:00
Опис: На вимогу надати інформацію щодо наявності інженера-кошторисника відповідної кваліфікації, повідомляємо, що для виконання робіт, що є предметом закупівлі, замість інженера-кошторисника може бути залучено інженера-проектувальника, зідно Листа Мінрегіонбуду від 25.07.2012 № 7/17-12127. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати змогу надати інформацію про інженера-проектувальника.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Згідно з Листом Мінрегіонбуду від 25.07.2012 № 7/17-12127 у разі виконання проектної документації на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, основними складовими якої є дефектний акт та кошторис, наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифіката є обов'язковою умовою. Оскільки предметом нашої спрощеної закупівлі є саме капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (СПС) та системи керування евакуювання, вимога про надання інформації щодо інженера-кошторисника повністю відповідає нормам закону. Додатково зазначаємо, що за відсутності документу, який вимагається документацією оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник може надати лист – роз’яснення з обґрунтуванням причин не надання певного документу (із зазначенням відповідних підстав).
Дата відповіді: 01.07.2021 14:42