• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по вул. Шевченка (0,345 км) в с. Білоскірка Тернопільського району Тернопільської області

Завершена

946 258.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 731.29 UAH
Період уточнення: 25.06.2021 19:06 - 02.07.2021 13:00
Без відповіді

Вимоги тендерної документації

Номер: 3d30a6ff10e84ba392ad714eefa56a6d
Дата опублікування: 02.07.2021 12:49
Опис: Доброго дня! Ставлю вас до відома, що таблиця 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 (зміна №1) «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» визначає максимальну відстань транспортування асфальтобетонних сумішей, яка, зокрема, за умови транспортування по автомобільних дорогах з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу складає 150км., з перехідним типом дорожнього одягу – 110км., в межах населеного пункту-75км. При цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. З огляду на вказані норми асфальтобетонна суміш не втрачає свої якісні характеристики в разі її транспортування в проміжок часу до трьох годин. Отже встановлюючи вимогу щодо відстані розташування АБЗ (50км. від місця виконання робіт) замовник свідомо зменшує встановлену ДБН В.2.3-4-2015 можливу відстань транспортування асфальтобетонних сумішей, і цим самим штучно обмежує коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі. При цьому замовник, ані в документації, ані у відповіді на запитання не наводить об’єктивних обставин, які б обґрунтовували необхідність встановлення такої вимоги. Замовник у відповіді посилається на те, що така вимога встановлена «…аби забезпечити швидку поставку сумішей для підтримання високого рівня якості даного матеріалу, а також унеможливити його псування через недотримання строків доставки. Оскільки АБЗ буде знаходитись у радіусі 50 км, Замовник самостійно зможе контролювати технічні та якісні показники матеріалів, що будуть поставлятись..». Також, замовник зазначає: «…Вважаємо за доцільне наголосити і на тому, що Замовником було проведено дослідження місцевості на предмет наявності АБЗ в межах населених пунктів (радіусом в 50 км) та встановлено, що станом на сьогодні наявні як мінімум, 4 АБЗ. Таким чином, дана вимога не може вважатися дискримінаційною. Додатково зазначимо, що ми не бачимо перешкод у тому аби потенційний Учасник уклав договір з одним із АБЗ на поставку матеріалів для виконання робіт». З огляду на викладене прошу надати роз’яснення щодо наступного: - Якими державними будівельними нормами, стандартами, іншими нормативними актами, чи будь-якими іншими документами визначено, що асфальтобетонні суміші втрачають свої якісні характеристики і стають непридатними для укладання в разі їх транспортування на відстань що перевищує 50км., якщо при цьому дотримані вимоги ДБН В.2.3-4-2015 щодо відстані та часу транспортування ? - Що перешкоджає замовнику контролювати технічні та якісні показники матеріалів, (асфальтобетонної суміші), що будуть поставлятись з відстані понад 50км. з дотриманням меж щодо часу та відстані встановлених ДБН В.2.3-4-2015? - Зважаючи на те, що ДБН В.2.3-4-2015 дозволяє транспортування асфальтобетонних сумішей на відстань більше 50км. за умови, якщо час транспортування не перевищує трьох годин то висловлювання замовника про укладання договірних відносин із одним із АБЗ розташованих в радіусі 50км від місця виконання робіт є ніщо інше, як нав'язування споживачам примусового асортименту товарів, що суперечить вимогам ст.34 Господарського кодексу України. Кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів у здійсненні господарської діяльності. Такі висловлювання замовника, за відсутності належного обґрунтування для встановлення згаданої вимоги, свідчать про його корисливу зацікавленість в укладені договорів на поставку асфальтобетону саме з АБЗ розташованих в радіусі 50км. від місця виконання робіт або ж участі саме таких учасників які мають можливість залучити такі АБЗ…!?? - Чи може замовник гарантувати укладення одним із АБЗ, які розташовані в радіусі 50км. від місця виконання робіт договірних відносин на постачання асфальтобетону із потенційним учасником закупівлі ??
Без відповіді

Необгрунтована вимога тендерної документації

Номер: d2088c7fc52646ccbdb0c0378cb4149b
Дата опублікування: 02.07.2021 12:34
Опис: Доброго Дня! Вами, як Замовником в Додатку 1 до документації встановлена вимога про перелік мінімальної техніки, якою повинен володіти Учасник, зокрема: 5. Автогідропідіймач – 1 шт. Однак, Додатком №2 "Технічне завдання" до оголошення, в переліку видів робіт не передбачено виконання робіт (надання послуг) автогідропідіймачем. В зв'язку з чим, вказана вимога є необгрунтованою та такою, яка штучно обмежує коло учасників, обмежує конкуренцію за цією процедурою закупівлі, що призводить до дискримінації учасників. Враховуючи викладене прошу привести документацію щодо проведення процедури закупівлі у відповідність до вимог Закону та інших нормативних актів шляхом виключення з документації вимоги про наявність в учасника Автогідропідіймача.
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: ef7c7d1737794bb7adf69154d24b8571
Дата опублікування: 01.07.2021 10:22
Опис: Доброго дня! Замовником встановлена вимога про те, що асфальтобетонний завод повинен знаходитись в межах 50 км від місця виконання робіт. Відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати 3-ьох годин. За таких умов, у даній закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які мають власний, орендований, чи на умовах поставки АБЗ, який розташований на відстані 50км. від місця виконання робіт. В той же час, участь в процедурі закупівлі не зможуть взяти участь учасники, які мають у власності/користуванні/на умовах поставки АБЗ, який відповідає вимогам ДБН В.2.3-4-2015 щодо відстані та часу транспортування асфальтобетонної суміші, але розташований на відстані більшій ніж 50км. від місця виконання робіт. Вимога замовника, щодо відстані розташування АБЗ (50км. від місця виконання робіт) суперечить положенням ДБН В.2.3-4-2015 та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Встановлюючи таку вимогу замовник свідомо, без будь-яких об’єктивних підстав, штучно обмежує коло учасників, обмежує конкуренцію за цією процедурою закупівлі, що призводить до дискримінації учасників. Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 4 статті 5 Закону замовникам заборонено встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене прошу привести документацію щодо проведення процедури закупівлі у відповідність до вимог Закону та інших нормативних актів шляхом вилучення з документації вимоги щодо розташування АБЗ в межах 50км. від місця виконання робіт, або надати пояснення про причини порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Відповідь: Доброго дня! Замовником встановлена вимога про те, що асфальтобетонний завод повинен знаходитись в межах 50 км від місця виконання робіт. Відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати 3-ьох годин. За таких умов, у даній закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які мають власний, орендований, чи на умовах поставки АБЗ, який розташований на відстані 50км. від місця виконання робіт. В той же час, участь в процедурі закупівлі не зможуть взяти участь учасники, які мають у власності/користуванні/на умовах поставки АБЗ, який відповідає вимогам ДБН В.2.3-4-2015 щодо відстані та часу транспортування асфальтобетонної суміші, але розташований на відстані більшій ніж 50км. від місця виконання робіт. Вимога замовника, щодо відстані розташування АБЗ (50км. від місця виконання робіт) суперечить положенням ДБН В.2.3-4-2015 та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Встановлюючи таку вимогу замовник свідомо, без будь-яких об’єктивних підстав, штучно обмежує коло учасників, обмежує конкуренцію за цією процедурою закупівлі, що призводить до дискримінації учасників. Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 4 статті 5 Закону замовникам заборонено встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене прошу привести документацію щодо проведення процедури закупівлі у відповідність до вимог Закону та інших нормативних актів шляхом вилучення з документації вимоги щодо розташування АБЗ в межах 50км. від місця виконання робіт, або надати пояснення про причини порушення принципів здійснення публічних закупівель. Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що Замовником не порушено Правила та норми ДБН, оскільки останні не містять обмежень у відстані. Правила ДБН містять норму стосовно перевищення ліміту по часових межах, а не відстані по кілометражу. Замовник не погоджується із твердженням про те, що «Вимога замовника, щодо відстані розташування АБЗ (50км. від місця виконання робіт) суперечить положенням ДБН В.2.3-4-2015 та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Встановлюючи таку вимогу замовник свідомо, без будь-яких об’єктивних підстав, штучно обмежує коло учасників, обмежує конкуренцію за цією процедурою закупівлі, що призводить до дискримінації учасників.» Замовник вправі встановлювати дану вимогу на підставі ст. 14 Закону, враховуючи потреби та технічне завдання, а також норми, яким повинна відповідати виконувана робота. Вважаємо за доцільне наголосити і на тому, що Замовником було проведено дослідження місцевості на предмет наявності АБЗ в межах населених пунктів (радіусом в 50 км) та встановлено, що станом на сьогодні наявні як мінімум, 4 АБЗ. Таким чином, дана вимога не може вважатися дискримінаційною. Додатково зазначимо, що ми не бачимо перешкод у тому аби потенційний Учасник уклав договір з одним із АБЗ на поставку матеріалів для виконання робіт. Дана вимога встановлена також і для того, аби забезпечити швидку поставку сумішей для підтримання високого рівня якості даного матеріалу, а також унеможливити його псування через недотримання строків доставки. Оскільки АБЗ буде знаходитись у радіусі 50 км, Замовник самостійно зможе контролювати технічні та якісні показники матеріалів, що будуть поставлятись. Звертаємо Вашу увагу і на те, що Ви не вправі посилатися на норму ст. 22 Закону, оскільки вона стосується саме процедури закупівлі, а отже – відкритих торгів. Замовником оголошено спрощену закупівлю, яка в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» не є процедурою та регулюється лише приписами ст. 14 Закону. Також, Замовником не оприлюднювалось тендерної документації, оскільки, повторимось, що тендерна документація та вимоги до неї оприлюднюються у тендерах, а не у спрощених закупівлях.
Дата відповіді: 02.07.2021 11:21