-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Портативні комп’ютери (ноутбуки), в тому числі для НУШ (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015 30213100-6 Портативні комп’ютери)
Контактна особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками під час проведення процедури відкритих торгів - Уповноважена особа з публічних закупівель Соколюк Лариса Василівна, тел. +38(050)5041010, e.mail nedoboivtsitg@gmail.com Портативні комп’ютери (ноутбуки), в тому числі для НУШ (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015 30213100-6 Портативні комп’ютери), кількістю 10 одиниць
Завершена
222 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 111.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 111.00 UAH
Період уточнення:
25.06.2021 14:51 - 09.07.2021 00:00
Відповідь надана
Тема 1
Номер:
6be5bee5c72147b0bf067b004fbaa852
Дата опублікування:
01.07.2021 19:24
Опис:
Шановний Замовник, ми плануємо взяти участь у закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаціного листа.
Чи знаєте Ви, що авторизаційний лист видає тільки виробник. Дистриб’ютор, представник не має не це право. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист видається одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте проект вже захищений іншим учасником.
Тому просимо внести зміни та убрати вимоги щодо авторизації або даний тендер дійсно прописаний під конкретного учасник, що є фактом порушення Заокну України «Про публічні закупівлі», ст. 5. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа може свідчити про наявність та лобіювання своїх корисних намірів, обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідь:
Доброго дня шановний учаснику! Дякую за запитання. Надаємо Вам обгунтовану відповіль.
Щодо дискримінаційної вимоги на надання Листа авторизації виробника (або його офіційного представника) портативного комп’ютера( ноутбука), із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в складі тендерної документації та додатків до неї вважаємо,що немає жодних зазначених вами «дискримінаційних» вимог, які б Учасник повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому.
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва надає підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів. Замовником передбачена можливість надання авторизаційного листа як від виробника багатофункціональних пристроїв, так і від офіційного представництва в Україні. Завдання тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника або офіційних представництв жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
02.07.2021 10:05
Відповідь надана
Тема 1
Номер:
1ad5b6d049af4b23a8fb1234923ac1be
Дата опублікування:
01.07.2021 19:24
Опис:
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь:
Доброго дня шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі та наждаємо відповідь по суті.
Встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) допускається.
Щодо дискримінаційної вимоги на надання Листа авторизації виробника (або його офіційного представника) портативного комп’ютера( ноутбука), із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в складі тендерної документації та додатків до неї вважаємо,що немає жодних зазначених вами «дискримінаційних» вимог, які б Учасник повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому.
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва надає підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів. Замовником передбачена можливість надання авторизаційного листа як від виробника багатофункціональних пристроїв, так і від офіційного представництва в Україні. Завдання тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника або офіційних представництв жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі.
Дякуємо за запитання. Беріть учать у закупівлі з метою вибору для нас як Замника, найбільш вигідної пропозиції.
Дата відповіді:
02.07.2021 10:01