• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Загородження для розміщення обвинувачених (підсудних), засуджених

зі збіркою та установкою

Торги відмінено

3 017 058.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період уточнення: 12.05.2017 13:50 - 23.05.2017 13:55
Відповідь надана

Гарантійні зобов'язання

Номер: a7e9e824616046bcbb5e5d9d8df1c2a1
Дата опублікування: 19.05.2017 11:23
Опис: Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, обмежують конкуренцію та можуть несприятливо вплинути на результати торгів, чесну оцінку, визначення переможця, а саме: Так, пунктом 2.4. договору Додатку № 2 тендерної документації Вами передбачено: «Гарантійний строк становить 10 років з моменту поставки, збірки та установки товару. Гарантійний строк розповсюджується на весь товар, що буде поставлений Замовнику незалежно від причин несправності». Тобто, розповсюдження гарантійного строку на весь товар незалежно від причин несправності. Разом із цим, така вимога протирічить чинному законодавству, є неправомірною, обмежуючою, несправедливою і порушує як принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” так і вимоги законодавства, зокрема цивільного, господарського, Закону України «Про захист прав споживачів» та інших, з огляду на наступне: Гарантійний строк на комплектуючий виріб дорівнює гарантійному строку на основний виріб і починає спливати одночасно з ним (ч. 3 ст. 676 ЦКУ, ч. 5 ст. 269 ГКУ, ч. 1 ст. 7 Закону № 1023). За загальними нормами якість товарів гарантує виробник (ч. 5 ст. 269 ГКУ, ч. 5 ст. 6, ч. 1 ст. 7 Закону № 1023). Якщо продавцем надано гарантії щодо якості товару, продавець відповідає за його недоліки, якщо він не доведе, що вони виникли після його передання покупцеві в результаті порушення покупцем правил користування або зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили (ч. 2 ст. 679 ЦКУ, ч. 6 ст. 269 ГКУ). Аналогічна норма передбачена і статтею 7 Закону України «Про захист прав споживачів» яка передбачає, що виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. При цьому, п.14 статті 8 вказаного Закону чітко визначено, що вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Також, відповідно до статті 679 Цивільного кодексу України передбачено, що продавець відповідає за недоліки товару, якщо покупець доведе, що вони виникли до передання товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту. Якщо продавцем надані гарантії щодо якості товару, продавець відповідає за його недоліки, якщо він не доведе, що вони виникли після його передання покупцеві внаслідок порушення покупцем правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили. А відповідно до «Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506, зокрема п.18 передбачено, що на гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника або виконавця на товарі, якщо це передбачено експлуатаційним документом, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням. У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона споживач втрачає право на гарантійне обслуговування. Отже, зважаючи на вищенаведене, пункт Договору 2.4. має також передбачати умову, що Виробник (Постачальник) звільняється від відповідальності за недоліки виробу, що були виявлені в період гарантійного строку, у разі їх виникнення після передачі виробу споживачеві внаслідок порушення споживачем правил використання, використання не за призначенням, недотримання споживачем вимог Виробника (Постачальника), зазначених у даному гарантійному документі та інструкції з експлуатації, тощо. Чинне законодавство також передбачає можливість визнання недійсними умов договорів, що обмежують права і є несправедливими. Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків. Зважаючи на вищезазначене, вимога щодо розповсюдження гарантійного строку на весь товар незалежно від причин несправності, зазначена в п.2.4. Договору Додатку № 2 тендерної документації має бути виключена з Документації. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Закону України «Про захист прав споживачів, ЦК, ГК України та Конституцією України, просимо надати відповідні роз’яснення та вжити заходів щодо усунення обмежувальних умови зазначених вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Відповідь: Відповідно до п.29. ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація - документація щодо умов проведення державних закупівель, що розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Виходячи з викладеного, ЗАМОВНИК сам технічні вимоги та гарантійні зобов`язання щодо предмету закупівлі (товару, послуги чи роботи).
Дата відповіді: 19.05.2017 11:45