Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 44830000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 049 932,90 (Три мільйони сорок дев'ять тисяч дев'ятсот тридцять дві гривень 90 копійок) грн з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.07.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 91 494,00 (дев’яносто одна тисяча чотириста дев’яносто чотири грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 26.07.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 30 498,00 (тридцять тисяч чотириста дев’яносто вісім грн 00 коп) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Торги не відбулися
3 049 932.90UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 498.00 UAH
Опис:Показник "Стійкість до кліматичних впливу" повинен відповідати технічним нормам викладених в ГОСТ 12549: 2019 Вагони пасажирські магістральних залізниць колії 1520 мм. Забарвлення. Технічні умови (ГОСТ 12549-2003, IDT) Вимоги до довговічності лакофарбових покриттів. Група умов експлуатації У2, 4/1 .Термін служби (довговічність) лакофарбових покриттів на внутрішніх металевих поверхнях кузовів - 16 років, при дотриманні правил експлуатації і ремонту.
Показник "зниження шуму на конструкціях вагона в натурних випробуваннях, не менше дБ 23 " - Даної показник не є критерієм оцінки вібро-поглинаючого матеріалу по ГОСТ ІСО 10112: 2005 демпфирующие. Графічне представлення комплексних модулів пружності, а так само не відповідає критеріям оцінки величини вібрації по ДСТУ UIC 513: 2004. Вагони магістральні пасажирські. Настанова з оцінення комфорту пасажирів залежно від вібрації, а так само СОУ МПП 45.060-203: 2007 вагони пасажирські. Вібрація. Методи визначення
Таким чином технічне завдання, по предмету закупівлі, не має ніякого відповідного стандарту і є виключно сфальсифікованим документом під одного з учасників тендеру.
Відповідь:Шановний учасник!
Найближчим часом нами буде внесено зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Опис:Просимо дати пояснення щодо невідповідності найменування предмета закупівлі та технічних характеристик указанніх в технічної специфікації, а саме:
1. Відповідно до ДСТУ ISO 2245 діє до: 2013 Вироби Вогнетривкі теплоізоляційні формовані. Класифікація (ISO 2245: 2006, IDT) мастика вогнетривка повинна мати клас горючості "НГ" - негорючий матеріал, однак відповідно до технічних вимог зазначених в (Додатку А) мастика вогнетривка повинна відповідати наступним вимогам:
- Група горючості - Важкогорючий матеріал
- Коефіцієнт димоутворення, м2/кг, не більше 500
- Індекс Поширення полум'я, не більше - Чи не пошірює
- Показник токсичності продуктів горіння - мало небезпечні
Дані показники регламентуються нормами зазначеними в ГОСТ 4049-2001 «Вагони пасажирські магістральні локомотивної тяги. Вимоги безпеки. Просимо Вас визначитися з предметом закупівлі і привести технічні вимоги по предмету закупівлі в рамки діючих стандартів.
Відповідь:Шановний учасник, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Вимоги технічного завдання відповідають нормативним значенням, що вказані в пп.6.3.,6.4., 6.5, 6.6 ДСТУ 4049-2001, відповідають предмету закупівлі та не суперечать діючим стандартам. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:16.07.2021 16:19
Відповідь надана
Стосовно технічних вимог та випробувань
Номер:be04a00eff6b4d8a990030f608bba23f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:13.07.2021 15:18
Опис:1. Просимо Вас надати розширене роз'яснення по вказаним у Технічному завданні вимогам, а саме «Зниження шуму на конструкціях вагону в натурних випробуваннях, не менше ДБ 23».
2. Як можна провести натурні випробування за показником шумопоглинання, якщо на внутришні поверхні застосовуються не тільки мастичні покриття, а також мінеральна вата та інші супутні матеріали та використовується як комплексне покриття?
3. На які нормативні документи Ви посилалися при визначенні «Зниження шуму на конструкціях вагону в натурних випробуваннях, не менше ДБ 23»?
4. Чому тільки натурні випробування та немає вказівок на лабораторні випробування або інші альтернативні передбачені державними стандартами?
Відповідь:Шановний учасник!
Найближчим часом нами буде внесено зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:16.07.2021 16:19
Відповідь надана
Досвід застосування та обладнання
Номер:d7343596ac7640c1a12daf818aa5ad74
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:12.07.2021 14:00
Опис:1. Чи необхідно мати досвід застосування мастичних покриттів при КВР пасажирських вагонів в існуючих умовах Депо УЗ для участі в тендері?
2. Чи можливо наносити мастичное покриття наявним в Депо УЗ обладнанням?
Відповідь:Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Предметом даної закупівлі є товар - Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона. У межах даної процедури закупівлі не закуповуються послуги щодо нанесення мастики на поверхню, яка потребує захисту.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) зазначена у Додатку №1 ТД. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:15.07.2021 18:16
Відповідь надана
Нормативні документи, на які Ви посилались при складанні Технічного завдання
Номер:7c7d9c362d3549c3b440d25c1045ed56
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:01.07.2021 12:16
Опис:Просимо Вас вказати існуючі державні стандарти, умови або інші офіційно діючі на території України, нормативні документи, на які Ви посилались при складанні Технічного завдання (Додаток А) для КВР пасажирських вагонів, а саме:
- Стійкість до кліматичних вплівів, при умові Дії УФ. випромінювання, Дії слабо агресивних хімічніх середовища та морозостійкості, понад (роки) - 30 (Чому не меншу б або не більш?)
- зниженя шуму на конструкціях вагона в натурних випробуваннях, які не менше ДБ - 23 (Чому не меншу б або не більш? Чому только в натурних випробуваннях?)
Нами було опрацьовано весь перелік нормативних документів, в яких відсутні вищевказані вимоги, що стосуються КВРов пасажирських вагонів і застосовуваних матеріалів на внутрішні поверхні пасажирських вагонів і вимог до них, а саме:
- ДСТУ 4049 Вагони пасажирські Магістральні локомотівної тяги. Вимоги безпеки.
- ЦУО 0039 Технічні вимоги щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів.
- Вимоги СЕС, щодо використання на залізнічному транспорті
- сертифікація матеріалів у Державному центрі сертифікації ДСНС України
- Вимоги та погодження у застосуванні від Головного Управління Воєнізованої охорони АТ «Українська залізниця»
- Вимоги до матеріалів, які використовуються на внутрішніх поверхнях пасажирських вагонів согласно з ДСТУ ГОСТ 12549
Вважаємо, що більш доречними повинні бути враховані фізико-механічні показники на застосовування всередині пасажирських вагонів мастичного покриття, такі як:
-удар
-еластічність
- адгезія
- стійкість до агресивних дій і температур
- гідроізоляційні властивості (подовження при розриві, водонепроникність і ін)
Просимо Вас переглянути і внести зміни до «Технічних вимог» (Додаток А) на мастичні покриття, які будуть не заангажовані і не прописані під конкретного постачальника або виробника і будуть містити чіткі, обґрунтовані і затверджені АТ «Укрзалізницею» вимоги.
Відповідь:Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Ваші запитання направлені технічним фахівцям філії «Пасажирська компанія» для опрацювання, після отримання відповіді буде розглянута можливість внесення вказаних змін. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:06.07.2021 18:16
Відповідь надана
Нанесення
Номер:0e59c6e5a939434689d17df791301897
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:30.06.2021 13:46
Опис:яким методом нанесення і яким типом та видом обладнання буде наноситися мастичне покриття в умовах депо, зазначених вами ?
Відповідь:Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Ваші запитання направлені технічним фахівцям філії «Пасажирська компанія» для опрацювання, після отримання відповіді тендерна документація буде доповнена додатком згідно Ваших запитань. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:01.07.2021 17:15
Відповідь надана
Стосовно технічних вимог (Додаток А)
Номер:4a7f01f03be244d1ac53c37d20d64d9f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:29.06.2021 16:45
Опис:1. Згідно яких нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ,ЦУО, ISO або інші), які стосуються пасажирських вагонів, встановлено срок експлуатації оброблених металевих поверхонь, у тому разі мастичним покриттям, понад 30 років, при КВР?
2. Для яких умов експлуатації (УХЛ, У, ХЛ, ТВ, ТС та інші), згідно з ГОСТ 15150, повинні проводитися прискорені випробування мастичного покриття?
3. Які методи прискорених випробувань, згідно із затвердженим державним органом нормативним документом, повинні проводитися і скільки циклів цих випробувань повинно бути, щоб термін експлуатації мастичного покриття на металевій поверхні становив не менше 30 років ?
4. Просимо надати схеми антикорозійного захисту металевих поверхонь при КВР, де використовується «Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона», із зазначенням товщини грунтовки і мастичного покриття.
Відповідь:Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Ваші запитання направлені технічним фахівцям філії «Пасажирська компанія» для опрацювання, після отримання відповіді тендерна документація буде доповнена додатком згідно Ваших запитань. Дякуємо за звернення.