• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт вул. Шкільної, с. Семенівка Роменського району Сумської області

Поточний ремонт вул. Шкільної, с. Семенівка Роменського району Сумської області

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період уточнення: 24.06.2021 10:48 - 01.07.2021 00:00
Відповідь надана

замовник

Номер: 2bc08b7a9abe44d4bdfa63db6485cbc8
Дата опублікування: 30.06.2021 15:08
Опис: Довідки,листи в складі тендерної пропозиції надавати -Уповноваженій особі Липоводолинської селищної ради ????
Відповідь: Доброго дня! Довідки, листи в складі тендерної пропозиції повинні бути надані на уповноважену особу Липоводолинської селищної ради Л.В. Мусієнко .
Дата відповіді: 30.06.2021 16:06
Відповідь надана

скан-копії документів

Номер: 7384c2ad3f0242e8a153b0ea56cd53d2
Дата опублікування: 30.06.2021 13:41
Опис: Стосовно вашої відповіді ,наданої 30.06.2021р, о 13:19. Якщо за Статутом покладено обов"язки на директора, то чи потрібно надавати скан-копії сторінок паспорта директора підприємства???
Відповідь: Доброго дня! Сканована копія документа паспорта повинна подаватися на особу(осіб), уповноважену( уповноважених) на підписання документів пропозиції та/або договору .Якщо згідно Статуту директор підприємства визначений уповноваженою особою на підписання документів пропозиції та/або договору то потрібно надати сканованану копію паспорта на директора підприємства.
Дата відповіді: 30.06.2021 16:10
Відповідь надана

Документ платника податку

Номер: 8c95261b888442fc96b403d1654e3a7c
Дата опублікування: 30.06.2021 13:17
Опис: В тендерній документації в п.12.1, підпункт 6, Ви просите надати ---документ платника податку. Що саме Ви маєте на увазі!!!
Відповідь: Доброго дня! Під документом платника податків мається на увазі довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.
Дата відповіді: 30.06.2021 13:43
Відповідь надана

скановані копії документів

Номер: f160f3f44d284bceaba4b55ffe05e518
Дата опублікування: 29.06.2021 13:40
Опис: Стосовно п.12.1. підпункту 3 Тендерної документації :"Сканована копія документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI (зі змінами). "На підтвердження чого має бути надана скан копія документа.Чи стосується ці інформація юридичних осіб чи фізичних осіб-підприємців????
Відповідь: Доброго дня! Сканована копія документа (сторінок паспорта (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки)), або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI (зі змінами) повинні бути надані уповноваженою особою (особами) на підписання документів пропозиції та/або договору. Ця інформація стосується фізичних-осіб –підприємців та юридичних осіб Для юридичних осіб також потрібно надати документ щодо підтвердження повноважень посадової особи якій надано право підпису документів пропозиції та право на укладення договору ( наказ, протокол загальних зборів або довіренність)
Дата відповіді: 30.06.2021 13:19
Відповідь надана

витрата АБС

Номер: 1013a3aea23e4e3c9734f87e95077bc6
Дата опублікування: 29.06.2021 11:35
Опис: стосовно вашої відповіді наданої 29-06-2021, 10:44 .Ви вказуєте,що витрата АБС по вирівнюючому шару складає 15 тн,що суперечить нормі витрат по розцінці, що повинно складати 15 ,15 тн.Яка точна витрата АБС по ПІДСУМКОВІЙ відомості рессурсів 70тн чи 70,15 тн???
Відповідь: Доброго дня! Точна витрата асфальтобетонної суміші становить 70 тн.
Дата відповіді: 29.06.2021 16:20
Відповідь надана

витрата АБС

Номер: 072d0a73cdf841a4a85774afcc9ffff2
Дата опублікування: 25.06.2021 16:23
Опис: Просимо вказати ТОЧНУ,а не орінтовну відповідь по витраті асфальтобетонної суміші по підсумковій відомості ресурсів по даному предмету закупівлі.Дякуємо
Відповідь: Доброго дня ! Загальна витрата асфальтобетонної суміші становить 70 т.( влаштування вирівнюючого шару з асфальтобетону-15,0 т., влаштувавання верхнього шару з асфальтобетону - 55,0 т.)
Дата відповіді: 29.06.2021 10:44
Відповідь надана

назва предмету закупівлі

Номер: 1f0179699f2943bbab2190c5bf927b7c
Дата опублікування: 25.06.2021 16:01
Опис: з приводу вашого питання щодо назви предмету закупівлі,В оголошенні ,в формі пропозиції,в проекті договору назва коду ДК 021...стоїть то на початку назви предмета закупівлі,то в кінці....А Ви в своїх відповідях на запитання взагалі пишите назву без коду ДК 021...так чи потрібно нам як Учаснику вказувати в назві код ДК????
Відповідь: Доброго дня ! Назва закупівлі « Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільної в с. Семенівка Роменського району Сумської області., ДК 021: 2015 45233142-6 Ремонт доріг. Незалежно від того, де стоїть код ДК –на початку предмета закупівлі чи в кінці , зміст назви предмета закупівлі не змінюється. Вам, як Учаснику, в своїй тендерной пропозиції обов’язково потрібно вказувати код ДК із зазначенням назви предмета закупівлі.
Дата відповіді: 29.06.2021 08:46
Відповідь надана

витрати АБС

Номер: 982ae6f5d51a4d43920512c042217ea5
Дата опублікування: 25.06.2021 13:58
Опис: Яка загальна витрата (в тонах) асфальтобетонної суміші передбачена відомістю ресурсів до даної тендерної документації????
Відповідь: Доброго дня! Загальна витрата асфальтобетонної суміші становить орієнтовно 70 т.
Дата відповіді: 25.06.2021 15:36
Відповідь надана

Назва предмету закупівлі

Номер: 4057b36a95a1472195ea1fb4cb0da52c
Дата опублікування: 25.06.2021 13:52
Опис: В оголошенні вказана така назва предмета закупівлі---2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільної в с. Семенівка Роменського району Сумської області» код ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг В проекті договору-- 1. Предмет договору 1.1. Підрядник бере на себе зобов’язання за завданням Замовника, своїми силами і засобами, зі своїх матеріалів виконати послуги по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільної в с. Семенівка Роменського району Сумської області». Код згідно ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»; З урахуванням: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – Правила визначення вартості будівництва; ГБН Г.1-182:2011 – Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт. В формі припозиції--- Форма пропозиції на закупівлю код ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг . «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільної в с. Семенівка Роменського району Сумської області» Яка з цих варіантів правильна НАЗВА предмету закупівлі???
Відповідь: Доброго дня! Назва предмета закупівлі « Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільної в с. Семенівка Роменського району Сумської області» В чому, на Вашу думку, невідповідність назви предмета закупівлі, яка вказана в оголошенні, проекті договору та формі пропозиції?
Дата відповіді: 25.06.2021 15:10
Відповідь надана

назва предмету закупівлі

Номер: c9eb69b2ce6d483e99e8461aef6d6023
Дата опублікування: 25.06.2021 12:59
Опис: Доброго дня,скажіть будь ласка ,яка чітка назва предмету закупівлі????адже вона відрізняється в оголошенні,в проекті договору,в технічному завданні та в формі пропозиції.
Відповідь: Доброго дня! Назва предмета закупівлі « Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шкільної в с. Семенівка Роменського району Сумської області»
Дата відповіді: 25.06.2021 13:22