-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ПГВ 21Т-157_ДК 021:2015 - 09210000-4-Мастильні засоби (олива моторна синтетична в асортименті)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Торги не відбулися
1 797 304.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 44 900.00 UAH
мін. крок: 2.5% або 44 900.00 UAH
Період уточнення:
24.06.2021 10:19 - 28.07.2021 00:00
Відповідь надана
Позиція №1
Номер:
36b6e147677548ca99baaa7eb6baff44
Дата опублікування:
22.07.2021 16:24
Опис:
Олива моторна 5W30 зі схваленнями VW 504.00/507.00 та MB 229.51 MB 229.52 відповідають класифікатору по ACEA C3, просимо прибрати з технічних умов класифікатор ACEA C2
Відповідь:
- Моторні оливи за класифікацією АСЕА:
С2 – Енергозберігаюче 2,5% Midle SAPS, Зола <0,8%, Сірка<0,3%, Фосфор<0,09%, випаровуваність<13%;
С3 – Cтандартне Midle SAPS Зола <0,8%, Сірка<0,3%, Фосфор 0,07-0,09%, випаровуваність<13%;
Вище вказані характеристики ні в якому разі не протирічать вимогам Замовника і влаштує його по АСЕА С2, або С3.
Щодо формування даного технічного завдання, то вимоги до предмету закупівлі зазначено з метою дотримання умов експлуатації обладнання згідно із особливостями його застосування.
Дата відповіді:
27.07.2021 16:10
Відповідь надана
Схвалення МАN
Номер:
90200d57a1a143c1a1a1af8fd5333e57
Дата опублікування:
22.07.2021 16:20
Опис:
Шановний замовник, просимо Вас змінити технічні вимоги по позиції №3, а саме прибрати вимогу, щодо офіційного схвалення MAN 3477 та MAN 3575. Звернувшись з офіційним запитом, щодо списку офіційних схвалень MAN 3477 та MAN 3575 до сервісної служби MAN за адросою bstinfo@man.eu нами було отримано наступну відповідь, що дані схвалення є застарілими та фактичний список є недоступний. Враховуючи вище викладене просимо виключити дані схвалення ці списку вимог.
Відповідь:
-Формування даного технічного завдання, та вимоги до предмету закупівлі зазначено з метою дотримання умов експлуатації обладнання згідно із особливостями його застосування.
Інформуємо, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/ в розділі ІНФОБОКС за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/osoblivosti-kupivli-mastilnih-zasobiv-v-prozorro наявна стаття «ОСОБЛИВОСТІ КУПІВЛІ МАСТИЛЬНИХ ЗАСОБІВ В ПРОЗОРРО», в якій вказано, що «Незважаючи на загальноприйняті методи класифікацій моторних мастил, багато автовиробників висувають свої вимоги до мастильних матеріалів для двигунів (допуски). Допуск являє собою певний стандарт якості мастила (його відповідність усім параметрам двигуна). Для цього автомобільне мастило проходить складні процедури випробувань і аналізів». Офіційне схвалення (допуск) або Аpproval для моторних олив ‒ це документ, який надається виробником техніки за результатами аналізу та випробування мастильного матеріалу, і який підтверджує можливість використання такої оливи в двигуні зазначеного виробника.
Що запитували в сервісній службі MAN за адресою bstinfo@man.eu і яку вони отримали відповідь достеменно невідомо.
В сервісних книжках на обладнання замовника чітко вказано Дозволена до застосування олива згідно зі стандартом MAN.
Тендерна документація та технічна специфікація складається Замовником відповідно до наявних у нього виробничих потреб. Визначення та оцінювання реальних виробничих потреб Замовника не належить до компетенції Учасника, оскільки жоден Учасник-Постачальник не має доступу до інформації про всі складові підприємницької діяльності Замовника-Покупця як суб’єкта господарювання, в тому числі до матеріально-технічної бази та умов її експлуатації, внутрішніх документів і т. ін.
Дата відповіді:
27.07.2021 16:10
Відповідь надана
щодо технічних та якісних характеристик, які встановлені Замовником за позицією №3 Олива моторна синтетична 10W40
Номер:
05e2238ff06248e586c8c3dd9ce1c19c
Дата опублікування:
14.07.2021 16:38
Опис:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, вважаємо, що технічні та якісні характеристики, встановлені Замовником за позицією №3 Олива моторна синтетична 10W40 є необґрунтованими. Зазначене пояснюємо наступним:
3.1. щодо відповідності оливи класифікатору по АРІ CJ-4 по АСЕА E4, E6, Е7, E9:
Відповідно до міжнародних вимог регламентів класифікатору по АРІ CJ-4 та АСЕА E4, E6, Е7, E9 встановлюються зовсім інші інтервали значень для технічних параметрів оливи (більш детальна інформація зазначена на офіційному сайті ACEA та API за посиланнями https://www.acea.auto/publication/acea-oil-sequences-2021 та https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/documents/api-1509-documents), аніж ті, що вказані Замовником у додатку 3, зокрема:
1. В’язкість кінематична, згідно до міжнародних вимог АРІ CJ-4 та АСЕА E4, E6, Е7, E9 становить для класу 10W-40 при 100 °C (ASTM D-445): в межах від 12,5-16,3 мм2/с;
2. Індекс в’язкості нормується з урахуванням критеріїв API 1509 до базової оливи, яку застосовує виробник оливи на своєму підприємстві для виробництва олив. Для олив, які відносяться до групи III або синтетичних груп IV та V, індекс в’язкості становить більше 120 одиниць. Інформація за посиланням: https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/documents/api-1509-documents
3. Лужне число, mg KOH/g (ASTM D-2896): для АРІ CJ-4 не встановлюється, для АСЕА E4 більше або дорівнює 12, для АСЕА E6 більше або дорівнює 7, для АСЕА E7 більше або дорівнює 9, для АСЕА E9 більше або дорівнює 7; Вбачаємо, що регламент АРІ CJ-4 є еквівалентом до АСЕА E9, тому показник лужного числа повинен бути більшим або дорівнювати 7.
4. Температура застигання не нормується. Температура застигання, згідно до критеріїв API 1509 та ACEA oil-sequences встановлюється як показник тесту на прокочуваність (Mini Rotary Viscometer (MRV)), де в'язкість визначається при температурах -15 ° С до -40 ° С. Для оливи 10W-40 він становить макс. 60000мПа*с при -30°С. Інформація за посиланням: https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/documents/api-1509-documents
5. Температура спалаху, °C (ASTM D-92) : мінімум 200 °C. Показник встановлюється згідно вимог API 1509.
Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника привести технічні та якісні за позицією №3 Олива моторна синтетична 10W40 у відповідність, а також внести зміни за позицією №3 Олива моторна синтетична 10W40 у додатку №3 тендерної документації та викласти у наступній редакції, зокрема:
«Олива моторна синтетична 10W40 відповідає вимогам класифікатору по АРІ CJ-4 по АСЕА E9 і має схвалення виробників VOLVO VDS-4; MAN 3575; MAN 3477; MB 228.51»
Технічні параметри:
В’язкість кінематична при 100 °C (ASTM D-445): в межах 12,5-16,3 мм2/с;
Індекс в’язкості (ASTM D-2270): більше 120;
Лужне число, mg KOH/g (ASTM D-2896): більше або дорівнює 7;
Температура застигання (ASTM D-6892): макс. 60000мПа*с при -30°С.
Температура застигання (ASTM D-6892): видалити або встановити як Температура прокочуваності: макс. 60000 мПа*с при -30°С
Температура спалаху, °C (ASTM D-92) : мінімум 200 °C
В тарі об’ємом180- 210 л. та/або 10-20л.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
15.07.2021 17:09
Відповідь надана
щодо технічних та якісних характеристик, які встановлені Замовником за позицією №2 Олива моторна синтетична 5W40
Номер:
8b60c461725e4cffb99e3c8bea4c744f
Дата опублікування:
14.07.2021 13:35
Опис:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, вважаємо, що технічні та якісні характеристики, встановлені Замовником за позицією №2 Олива моторна синтетична 5W40 є необґрунтованими, а саме:
щодо відповідності оливи класифікатору по АРІ SN/CF по АСЕА А3/В4:
Відповідно до міжнародних вимог регламентів класифікатору по АРІ SN/CF та по АСЕА А3/В4 встановлюються зовсім інші інтервали значень для технічних параметрів оливи (більш детальна інформація зазначена на офіційному сайті ACEA та API за посиланнями https://www.acea.auto/publication/acea-oil-sequences-2021 та https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/documents/api-1509-documents), аніж ті, що вказані Замовником у додатку 3, зокрема:
1. В’язкість кінематична відповідно до міжнародних вимог АРІ SN/CF та АСЕА А3/В4 становить для класу 5W-40 при 100 °C (ASTM D-445): в межах від 12,5-16,3 мм2/с;
2. Індекс в’язкості нормується з урахуванням критеріїв API 1509 до базової оливи, яку застосовує виробник оливи на своєму підприємстві для виробництва олив. Для олив, які відносяться до групи III або синтетичних груп IV та V, індекс в’язкості становить більше 120 одиниць. Інформація за посиланням: https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/documents/api-1509-documents
3. Лужне число, mg KOH/g (ASTM D-2896): більше або дорівнює 10;
4. Температура застигання не нормується. Температура застигання встановлюється як показник при імітації холодного запуску (Cold Crank Simulator (CCS)), цей метод визначає максимальну динамічну в'язкість моторного масла, при якій гарантований запуск двигуна забезпечується штатними системами запуску при низьких температурах або як показник тесту на прокочуваність (Mini Rotary Viscometer (MRV)), де в'язкість визначається при температурах -15 ° С до -40 ° С. Інформація за посиланням: https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/documents/api-1509-documents
5. Температура спалаху, °C (ASTM D-92) : мінімум 200 °C. Показник встановлюється згідно вимог API 1509.
Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника привести технічні та якісні за позицією №2 Олива моторна синтетична 5W40 у відповідність, а також внести зміни за позицією №2 Олива моторна синтетична 5W40 у додатку №3 тендерної документації та викласти у наступній редакції, зокрема:
Олива моторна синтетична 5W40 відповідає вимогам класифікатору по АРІ SN/CF по АСЕА А3/В4, і має схвалення виробників: VW 502.00/505. 00.RN 0700, RN 0710.
Технічні параметри:
В’язкість кінематична при 100 °C (ASTM D-445): в межах 12,5-16,3 мм2/с;
Індекс в’язкості (ASTM D-2270): більше 120;
Лужне число, mg KOH/g (ASTM D-2896): більше або дорівнює 10
Температура застигання (ASTM D-6892): видалити або встановити як Температура прокочуваності: макс. 60000 мПа*с при -35°С
Температура спалаху, °C (ASTM D-92) : мінімум 200 °C
В тарі об’ємом180- 210 л. та/або 10-20л.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
15.07.2021 17:09
Відповідь надана
щодо технічних та якісних характеристик, які встановлені Замовником за позицією №1 Олива моторна синтетична 5W30
Номер:
b33fcffc230c40c69876247cc2ff1404
Дата опублікування:
14.07.2021 11:20
Опис:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, вважаємо, що технічні та якісні характеристики, встановлені Замовником за позицією №1 Олива моторна синтетична 5W30 є необґрунтованими та деякі з них суперечать один одному.
Зазначене пояснюємо наступним:
1. позиція №1 Олива моторна синтетична 5W30:
1.1. щодо відповідності оливи класифікатору АСЕА C2, С3:
Класифікатори АСЕА C2 та АСЕА C3 не сумісні між собою, тому що за кожним класифікатором встановлюються окремі вимоги стосовно відповідності олив. Більш детальна інформація зазначена на офіційному сайті ACEA за посиланням https://www.acea.auto/publication/acea-oil-sequences-2021/), зокрема:
1. Для олив ACEA C2 індекс HTHS становить ≥ 2.9, для олив ACEA C3 ≥ 3.5 мПа*с;
2. В’язкість кінематична при 100 °C для олив за класифікатором ACEA C2\С3 встановлюється згідно міжнародних вимог SAE J 300 та становить від 9,3 до 12,5. Ця інформація доступна в багатьох відкритих джерелах;
3. Лужне число TBN становить не менше 6 одиниць, для класу С3, а для класу С2 взагалі не нормується;
4. Зольність сульфатна для обох класів повинна бути меншою або дорівнювати 0,8.
1.2. щодо параметру «Індекс в’язкості»:
Індекс в’язкості нормується з урахуванням критеріїв API 1509 до базової оливи, яку застосовує виробник оливи на своєму підприємстві для виробництва олив. Для олив, які відносяться до групи III або синтетичних груп IV та V, індекс в’язкості становить більше 120 одиниць. Інформація за посиланням: https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/documents/api-1509-documents.
1.3. щодо параметру «Температура застигання»:
Температура застигання як окремий показник не нормується. Вона встановлена як «Температура прокочуваності за тестом MRV», з показником не більше 60000мПа*с при -35°С для олив 5W-XX.
Пункт 1.13 вимог АСЕА C2 та АСЕА C3 « Low-Temperature Pumpability» визначається зідно з SAE J 300. Інформація за посиланням: https://www.acea.auto/publication/acea-oil-sequences-2021/.
1.4. щодо параметру «Температура спалаху»:
Температуру спалаху встановлюється згідно вимог API 1509 та становить: не менше 200°С. Інформація за посиланням: https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/documents/api-1509-documents.
1.5. щодо наявності у оливи схвалення VW504.00/507.00:
Необхідно зауважити, що схвалення VW504.00/507.00 розробляється виробником Volkswagen на підставі вимог класифікатору АСЕА С3 та не мають ніякого відношення до вимог класифікатору АСЕА С2.
Зазначене схвалення регламентує, що у оливи повинні бути показники за технічними параметри, зокрема: «Зольність сульфатна, %(m/m): менше або дорівнює 1,5» та «Лужне число, mg KOH/g: більше або дорівнює 6», що суперечить вимогам, які встановлені Замовником.
1.6. щодо наявності у оливи одночасно схвалень VW504.00/507.00 та MB 229.51, MB 229.52:
Замовником встановлена вимога, що олива повинна мати одночасно схвалення виробників: VW504.00/507.00; MB 229.51, MB 229.52, що не відповідає дійсності.
Необхідно зазначити, що олива одночасно не може мати вищезазначені схвалення, тому що за кожним схваленням встановлюються окремі вимоги щодо технічних характеристик олив, зокрема:
1. Сульфатна зольність для схвалення VW504.00/507.00 складає менше або дорівнює 1,5, а для MB 229.51, MB 229.52 – менше або дорівнює 0,8;
2. Лужне число для схвалення VW504.00/507.00 складає більше або дорівнює 6,а для MB 229.51, MB 229.52 – більше або дорівнює 8;
3. Кожне схвалення регламентує різні значення показників щодо вмісту сірки та фосфору.
Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника привести технічні та якісні за позицією №1 Олива моторна синтетична 5W30 у відповідність, а також внести зміни за позицією №1 Олива моторна синтетична 5W30 у додатку №3 тендерної документації та викласти у наступній редакції, зокрема:
Олива моторна синтетична 5W30, відповідає вимогам класифікатору по АСЕА С3 і має схвалення виробників: VW504.00/507.00;
Технічні параметри:
В’язкість кінематична при 100 °C (ASTM D-445):в межах 9,3-12,5 мм2/с;
Індекс в’язкості (ASTM D-2270): більше 120;
Лужне число, mg KOH/g (ASTM D-2896): не менше 6;
Температура застигання (ASTM D-6892): видалити або встановити як Температура прокочуваності: макс. 60000 мПа*с при -35°С.
Температура спалаху, °C (ASTM D-92) : не менше 200 °C
Зольність сульфатна, %(m/m)( ASTM D874) менше або дорівнює 1,5;
В тарі об’ємом180- 210 л. та/або 10-20л.
АБО
Олива моторна синтетична 5W30, відповідає вимогам класифікатору по АСЕА С3 і має схвалення виробників: MB 229.51, MB 229.52.
Технічні параметри:
В’язкість кінематична при 100 °C (ASTM D-445): в межах 9,3-12,5 мм2/с;
Індекс в’язкості (ASTM D-2270): більше 120;
Лужне число, mg KOH/g (ASTM D-2896): більше або дорівнює 8;
Температура застигання (ASTM D-6892): видалити або встановити як Температура прокочуваності: макс. 60000 мПа*с при -35°С;
Температура спалаху, °C (ASTM D-92): не менше 200 °C
Зольність сульфатна, %(m/m)( ASTM D874): менше або дорівнює 0,8;
В тарі об’ємом180- 210 л. та/або 10-20л.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
15.07.2021 17:09