-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки АС фракції 6-13 мм, та АОМ фракції 13-50мм
Завершена
1 776 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 760.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 760.00 UAH
Період уточнення:
22.06.2021 15:12 - 06.07.2021 00:00
Відповідь надана
Незаконні вимоги
Номер:
90ac2e4a15674391b18bcff0f3864089
Дата опублікування:
26.06.2021 19:22
Опис:
Пунтктом 1Додатку 4 Ви вимагаєте надати Оригінал посвідчення про якість (виданого вуглехімічною лабораторією) на минулу партію вугілля пропонованих марок, споживачем в якому повинен бути вказаний учасник процедури торгів (або постачальник учасника), із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля (згідно вимог щодо показників вказаних у Додатку 4 та Таблиці 1 ДСТУ 7146:2010);
Практика АМКУ визначає таку вимогу дискримінаційною оскільки Ви вимагаєте від учасника закуповувати вугілля до визначення переможця.
Відповідь:
Замовник не наполягає на закупівлі вугілля заздалегідь. Мова йде про минулі партії, до того ж, не обовязковим є отримання минулих партій відповідного вугілля саме учасником.
Дата відповіді:
01.07.2021 10:56
Відповідь надана
Замовник встановив дискримінаційну вимогну про надання сертифікату походження країни видобування, отримувачем в якому має бути зазначений виробник вугілля або постачальник, або учасник, або тощо та лист-дозвіл від отримувача згідно сертифікату, щодо використання даного сертифікату у процедурі закупівлі
Номер:
1d8126ca49d242d59f25a8d7426907d0
Дата опублікування:
26.06.2021 17:46
Опис:
Відповідно до частини 1 статті 36 Митного кодексу України країна походження товару визначається з метою оподаткування товарів, що переміщуються через митний кордон України, застосування до них заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, заборон та/або обмежень щодо переміщення через митний кордон України, а також забезпечення обліку цих товарів у статистиці зовнішньої торгівлі. Згідно з частиною 1 статті 43 Митного кодексу України документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару, засвідчена декларація про походження товару, декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару. Крім того, відповідно до частини 1 статті 46 Митного кодексу України у разі вивезення товарів з митної території України сертифікат про походження товару з України в тих випадках, коли він необхідний і це відображено у національних правилах країни ввезення чи передбачено міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку, видається органом або організацією, уповноваженими на це відповідно до закону. Враховуючи зазначене, можна дійти висновку, що сертифікат про походження товару є документом, що видається компетентним органом, підтверджує країну походження товару та використовується з метою оподаткування товарів, що переміщуються через митний кордон України, застосування до них заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, заборон та/або обмежень щодо переміщення через митний кордон України, а також забезпечення обліку цих товарів у статистиці зовнішньої торгівлі. Отже сертифікат про походження товару використовується у експортно-імпортних операціях, відповідно даний сертифікат використовується, коли вугілля експортується або імпортується.
Водночас, ті виробники чи постачальники вугілля, які придбавають вугілля з українських шахт безпосередньо в Україні, не мають даного сертифікату, оскільки вугілля не задіяно у експортно-імпортній операції і не перетинає кордон України. Просимо привести документацію у відповідність.
Відповідь:
У разі постачання вугілля українського виробництва необхідно надати сертифікат походження на сировину, яка є імпортною, в будь-якому випадку, оскільки вугілля марки А не видобувається на сьогоднішній день на підконтрольній Україні території.
Дата відповіді:
01.07.2021 11:04
Відповідь надана
Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників тільки виробниками з видобувної промисловості, які почали свою діяльність після 18.12.2017 року та мають висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, що є порушення Закону Про публічні закупівлі
Номер:
6d1c3f1d69ae4914a614ba25ae888143
Дата опублікування:
26.06.2021 17:34
Опис:
від Учасників вимагається надати оригінал або копію висновку з оцінки впливу на довкілля або посилання на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 р, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання.
Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною по відношенню до себе з огляду на наступне:
По-перше, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" друга категорія видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: видобувну промисловість, а саме:
- видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням;
- перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення.
Отже, ті виробники, які не належать до сфери видобувної промисловості та не здійснюють видобування корисних копалин та їх переробку (збагачення) не підпадають під дію Закону України "Про оцінку впливу на довкілля", а постачальники тим більше не підпадають під дію вказаного Закону.
Наше підприємство співпрацює з виробником вугільної продукції ПП "ІМЛОР" /договір поставки вугільної продукції № 040321 від 04.03.2021 року – додається/. Дане підприємство не займається видобуванням корисних копалин та їх переробленням, у тому числі збагаченням, а займається легальним виробництвом сортового вугілля шляхом лише сортування вже готової придбаної товарної продукції на певні розміри (фракції) (наприклад, з сортового вугілля макри А шляхом сортування отримується вугілля А (13-25), АС (6-13), АО (25-50), АК (50-100)), що не є видобуванням або збагаченням вугілля, а тому вимога Закону № 2059-VIII не поширюється на його діяльність.
По-друге, відповідно до вимог статті 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" від 23.05.2017 року № 2059-VIII цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання ним чинності. Дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом.
Закон України "Про оцінку впливу на довкілля" є чинний з 18.06.2017 року та введено його в дію з 18.12.2017 року.
Як зазначалося вище, наше підприємство співпрацює з виробником вугільної продукції ПП "ІМЛОР", цей виробник займається виробництвом вугільної продукції шляхом сортування з 05.12.2017 року. Таким чином виробник вугільної продукції ПП "ІМЛОР" почав свою діяльність ще до початку функціонування Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, а тому відповідно до приписів статті 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом.
Таким чином виробники, які почали свою діяльність до моменту набрання чинності Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" не зможуть надати висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля.
Наше підприємство має можливість поставити на адресу Замовника торгів легально вироблене вугілля кам'яне, що становить предмет закупівлі за даними торгами, але із-за вимоги Замовника щодо надання висновку, оприлюдненого в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність провадження планової діяльності виробника з екологічно допустимим впливом на довкілля щодо сортування та зберігання вугільної продукції, відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VІІІ від 23.05.2017 року, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання, ми не зможемо взяти участь в цій Процедурі.
З наведеного виходить, що Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників тільки виробниками з видобувної промисловості, які почали свою діяльність після 18.12.2017 року та мають висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, що є порушення Закону, тому просимо Замовника вилучити з Документації вимогу щодо надання висновку, оприлюдненого в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність провадження планової діяльності виробника з екологічно допустимим впливом на довкілля щодо сортування та зберігання вугільної продукції, відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VІІІ від 23.05.2017 року, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання.
Відповідь:
Закон України "Про оцінку впливу на довкілля" є обовязковим до виконання для усіх без виключення виробників вугілля, які займаються переробкою вугілля. Сортування - є самостійним процесом переробки вугілля.
Дата відповіді:
01.07.2021 11:09