-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09111100-1 Вугілля (вугілля кам’яне)
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період уточнення:
22.06.2021 12:55 - 25.07.2021 00:00
Відповідь надана
Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників тільки виробниками з видобувної промисловості, які почали свою діяльність після 18.12.2017 року та мають висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, що є порушення Закону Про публічні закупівлі
Номер:
f2ea1edf43de4a66b0d436447118729f
Дата опублікування:
26.06.2021 17:26
Опис:
Тендерною документацією від Учасників вимагається надати, зокрема, надати копію висновку з оцінки впливу на довкілля, отримання якого є обов’язковим (під час сортування або збагачення вугілля) відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VІІІ від 23.05.2017 року, виданого на ім’я вітчизняного виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (висновок має бути оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною по відношенню до себе з огляду на наступне: По-перше, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" друга категорія видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: видобувну промисловість, а саме: - видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; - перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Отже, ті виробники, які не належать до сфери видобувної промисловості та не здійснюють видобування корисних копалин та їх переробку (збагачення) не підпадають під дію Закону України "Про оцінку впливу на довкілля", а постачальники тим більше не підпадають під дію вказаного Закону. Наше підприємство співпрацює з виробником вугільної продукції ТОВ «ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС» договір поставки вугільної продукції № 15 від 20.06.2020 року – додається/. Дане підприємство не займається видобуванням корисних копалин та їх переробленням, у тому числі збагаченням, а займається легальним виробництвом сортового вугілля шляхом лише сортування вже готової придбаної товарної продукції на певні розміри (фракції) (наприклад, з сортового вугілля ДГ (13-100) шляхом сортування отримується вугілля ДГ (13-25), ДГ (13-50), ДГ (25-80), ДГ (50-100), що не є видобуванням або збагаченням вугілля, а тому вимога Закону № 2059-VIII не поширюється на його діяльність. По-друге, відповідно до вимог статті 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" від 23.05.2017 року № 2059-VIII цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання ним чинності. Дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом. Закон України "Про оцінку впливу на довкілля" є чинний з 18.06.2017 року та введено його в дію з 18.12.2017 року. Як зазначалося вище, наше підприємство співпрацює з виробником вугільної продукції ТОВ "Таврійський Альянс", цей виробник займається виробництвом вугільної продукції шляхом сортування з 05.12.2009 року /Договір оренди майнового комплексу та обладнання № 017 від 05.06.2014 року – додається/. Таким чином виробник вугільної продукції ТОВ «ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС» почав свою діяльність ще до початку функціонування Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, а тому відповідно до приписів статті 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом. Таким чином виробники, які почали свою діяльність до моменту набрання чинності Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" не зможуть надати висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Наше підприємство має можливість поставити на адресу Замовника торгів легально вироблене вугілля кам'яне, що становить предмет закупівлі за даними торгами, але із-за вимоги Замовника щодо надання висновку, оприлюдненого в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність провадження планової діяльності виробника з екологічно допустимим впливом на довкілля щодо сортування та зберігання вугільної продукції, відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VІІІ від 23.05.2017 року, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання, ми не зможемо взяти участь в цій Процедурі. З наведеного виходить, що Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників тільки виробниками з видобувної промисловості, які почали свою діяльність після 18.12.2017 року та мають висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, що є порушення Закону, тому просимо Замовника вилучити з Документації вимогу щодо надання висновку, оприлюдненого в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність провадження планової діяльності виробника з екологічно допустимим впливом на довкілля щодо сортування та зберігання вугільної продукції, відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VІІІ від 23.05.2017 року, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання.
Відповідь:
Повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля", здійснення оцінки впливу на довкілля є обов'язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Друга категорія видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає, зокрема, видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблений корисних копалин, у тому числі збагачення.
Інформуємо, що діяльність з виробництва вугілля ДГ 25-80, полягає якраз у його переробленні – сортуванні/збагаченні. Тобто, в будь-якому випадку, здійснення оцінки впливу па довкілля є обов’язковим для підприємства, яке здійснює саме виробництво вугілля шляхом його перероблення/збагачення (сортування, дроблення тощо), а як Ви зазначаєте ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" переробляє/збагачує/сортує вугілля по фракціям. Таким чином, інформація у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля повинна міститися на кожного без винятку виробника вугілля, навіть якщо такий виробник не здійснює видобування, в іншому випадку виробник порушує вимоги ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля".
Дата відповіді:
29.06.2021 15:55