• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9»

Торги відмінено

476 298 382.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 381 495.00 UAH
Період уточнення: 18.06.2021 17:53 - 13.07.2021 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: ec9377d7e0304f398916d98d9e22ba80
Дата опублікування: 12.07.2021 18:41
Опис: Пунктом 28 Технічного завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» передбачено «…Склад проектної документації стадії «Проект» (П) та стадії «Робоча документація» (Р) згідно додатку Ж ДБН А.2.2-3-2014 «Склад і зміст проектної документації на будівництво».». Повідомляємо, що додатком Ж до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» визначається склад проектної документації тільки стадії «Робоча документація» (Р). Склад проектної документації стадії «Проект» (П) визначається додатками Д та Е до ДБН А.2.2-3-2014. Враховуючи наведене вище просимо привести Технічне завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» у відповідність з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Замовником буде детально розглянуто Ваше запитання та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 14.07.2021 17:31
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: d222d4ea04af48b19749d7ea19d65627
Дата опублікування: 12.07.2021 18:40
Опис: Пунктом 19 Технічного завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» передбачено «…Здійснити оцінку впливу на довкілля (а саме виконати звіт з оцінки впливу на довкілля та отримати висновок з оцінки впливу на довкілля) у складі проектної документацій стадії «Проект» (П)». Інформуємо, що перелік розділів (томів) проектної документації стадії «Проект» (П) визначається ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Звіт з оцінки впливу на довкілля розробляється відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Керуючись додатком Е до ДБН А.2.2-3-2014 звіт з оцінки впливу на довкілля не є частиною проектної документації і не може розроблятися у її складі. Враховуючи наведене вище просимо привести Технічне завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» у відповідність з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Так, звіт з оцінки впливу на довкілля не є частиною проектної документації відповідно додатком Е до ДБН А.2.2-3-2014. Проте, відповідно до п. 6.3 ДСТУ БД.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» у складі ціни пропозиції на виконання проектних робіт можуть враховуватися кошти на відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням додаткових робіт (збір вихідних даних, передпроектні роботи, виконання функцій замовника експертизи проектної документації тощо). Уточнення договірної ціни зазначаються у договорі. Так, умовами 2.1. проекту договору підряду встановлено, що вартість проектних робіт стадії «Проект» (П) становить: __________________________грн (______________________гривень _____коп), з урахуванням вартості на здійснення топографо-геодезичних вишукувань, інженерно-геологічних вишукувань, виконання звіту оцінки навколишнього середовища (ОВД), проходження експертизи (отримання позитивного експертного звіту).
Дата відповіді: 14.07.2021 17:30
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: f6e443104d5d406f8366a072be50c878
Дата опублікування: 12.07.2021 18:38
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що вимога пункту 12 Технічного завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» «…запроектувати штучні покриття з урахуванням в майбутньому експлуатацію ПС типу А321-200 до 5 вильотів на добу з максимальною масою…» – суперечить Технічному завданню на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» в частині видів і обсягів будівельних робіт та допустимих навантажень, оскільки максимальна злітна маса ПС типу А321-200 складає 93 500 кг. Також, враховуючи необхідну мінімальну довжину ЗПС для А321-200 у стандартних умовах – 2180 м, проектовану довжину ЗПС на аеродромі для даного типу повітряного судна потрібно підтвердити розрахунком, що суперечить наступним вимогам цього ж пункту Технічного завдання. Враховуючи наведене вище просимо привести Технічне завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» у відповідність з Технічним завданням на виконання будівельних робіт по цьому ж об’єкту.
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Технічне завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9», яке наведено у Додатку 6 до Тендерної документації, сформовано відповідно до схваленої стадії проектування Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), на яке проведено експертизу та отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за техніко-економічним обґрунтуванням: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9». Крім того, в експертному звіті зазначено, що за результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог (щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; енергозбереження) і може бути затверджено в установленому порядку за техніко-економічними показниками об’єкта будівництва. Замовником буде детально розглянуто Ваше запитання та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 14.07.2021 17:29
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 94596e479e7642439df73d180f7ba012
Дата опублікування: 12.07.2021 18:38
Опис: Абзацом 2 пункту 12 Технічного завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» передбачено «…Розрахунковий тип повітряного судна – 4С. Штучні покриття запроектувати з урахуванням в майбутньому експлуатацію ПС типу А321-200 до 5 вильотів на добу з максимальною масою». Пунктом 16 цього ж Технічного завдання передбачено «…Забезпечення експлуатації повітряних суден типу 4С з кількістю злітно-посадкових операцій – 5 на добу» У відповідності з діючими документами Міжнародної організації цивільної авіації ICAO «4С» – це кодове позначення аеродрому, а не повітряного судна. Кодове позначення аеродрому складається з двох елементів. Елемент 1 є номером, що базується на довжині льотної смуги (в даному випадку – більше 1800 м), а елемент 2 є літерою, що в даному випадку відповідає розмаху крила 24-36 м і відстані між зовнішніми колесами основного шасі 6-9 м повітряного судна. Для ідентифікації розрахункового типу повітряного судна, експлуатація якого на даному аеродромі можлива без обмежень, просимо привести Технічне завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» у відповідність з документами ICAO та вказати тип ПС в п.12 та 16 Технічного завдання, (наприклад, А318-100).
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Технічне завдання на розробку проектної документації стадії «Проект» (П) по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9», яке наведено у Додатку 6 до Тендерної документації, сформовано відповідно до схваленої стадії проектування Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), на яке проведено експертизу та отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за техніко-економічним обґрунтуванням: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9». Крім того, в експертному звіті зазначено, що за результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог (щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; енергозбереження) і може бути затверджено в установленому порядку за техніко-економічними показниками об’єкта будівництва. Замовником буде детально розглянуто Ваше запитання та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 14.07.2021 17:28
Відповідь надана

Щодо строку ввиконання робіт

Номер: 0b5e77194adf4e9a80ee4a486f579dcf
Дата опублікування: 07.07.2021 18:12
Опис: Згідно п. 4.4. розділу І тендерної документації, строк виконання робіт - до 31.12.2021 р. Згідно опублікованого оголошення про проведення процедури закупівлі, строк виконання робіт становить від 13 вересня 2021 до 31 грудня 2021. Тобто приблизно 3,5 місяців. Згідно визначених Законом України «Про публічні закупівлі» етапів процедури закупівлі, зокрема строків розгляду та оцінки тендерних пропозицій, аукціону (наразі визначено системою як 30.08.2021 р.) та укладання договору (за відсутності скарг та переносів кінцевого строку подання тендерних пропозицій), договір про закупівлю може бути укладено приблизно у період з 10 по 19 вересня (з розрахунку аукціону 30.08. та акцепту у той же день). Тобто, на виконання робіт залишається всього трохи більше трьох місяців. При цьому, у разі оскарження умов тендерної документації, чи рішень замовника за результатами розгляду та оцінки тендерних пропозиції, цей строк буде зменшуватись щонайменше на 10 робочих днів. Тобто, фактично, на виконання робіт за предметом закупівлі може залишитись менше трьох місяців, ще й осінньо-зимового періоду. Технічним завданням, окрім власне виконання значного комплексу будівельних робіт, передбачено розробку проектної документації (Стадії «П» та «Р»), без виконання який початок будівельних робіт є неможливим. Відповідно до технічного завдання ( Додатку 6 до тендерної документації), строк виконання проектних робіт становить 60 календарних днів з моменту підписання Договору. Тобто, з урахуванням усіх процедур та навіть розроблення і затвердження проектної документації за ці 60 календарних днів, початок будівельних робіт, у кращому випадку, можливий лише у грудні 2021 року! Виконати усі роботи за предметом закупівлі у встановлені строки, з дотриманням технології їх виконання є об’єктивно неможливим! Шановний Замовник, просимо пояснити, чим саме Ви керувались при обрахуванні строків виконання робіт за предметом закупівлі? У разі, якщо Ви дійсно маєте намір здійснити якісну закупівлю робіт з реконструкції аеродромного комплексу, наполегливо просимо переглянути строк виконання робіт за предметом закупівлі та продовжити їх до 31.12.2022 року. Крім того, звертаємо увагу, що пунктом 1.2. проекту договору (додаток 5 до тендерної документації), передбачено, що «термін виконання будівельних робіт – до ___.___.______, що становить 5 (п’ять) календарних місяців з дня укладення Договору.». Тобто, такі умови договору не узгоджуються з іншими умовами тендерної документації та оголошенням про проведення процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, Замовником буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації та зазначена інформація буде оприлюднена відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 12.07.2021 17:26
Відповідь надана

Щодо строку виконання робіт за предметом закупівлі

Номер: b1fc20b848ca43cd887c64656ae72bb4
Дата опублікування: 07.07.2021 17:50
Опис: Згідно п. 4.4. розділу І тендерної документації, строк виконання робіт - до 31.12.2021 р. Згідно опублікованого оголошення про проведення процедури закупівлі, строк виконання робіт становить від 13 вересня 2021 до 31 грудня 2021. Згідно визначених Законом України «Про публічні закупівлі» етапів процедури закупівлі, зокрема строків розгляду та оцінки тендерних пропозицій, аукціону (наразі визначено системою як 30.08.2021 р.) та укладання договору (за відсутності скарг та переносів кінцевого строку подання тендерних пропозицій), договір про закупівлю може бути укладено у період з 10 по 19 вересня (з розрахунку аукціону 30.08. та акцепту у той же день). Яким чином Замовник визначив початок строку виконання робіт як 13 вересня 2021 року та як діяти учасникам, якщо договір про закупівлю буде укладено пізніше 13.09.2021 року?
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Відповідно до ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення по намір укласти договір про закупівлю. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином, Замовник виходив з того, якщо аукціон відбувається 30.08.2021 (у разі відсутності скарг та перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій), то в цей день Замовником приймається рішення про намір укласти договір про закупівлю, а протягом одного дня з дати такого рішення, тобто 31.08.2021 Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення по намір укласти договір про закупівлю. Тобто укласти договір про закупівлю Замовник може не раніше 10.09.2021. Враховуючи те, що 11.09.2021 та 12.09.2021 вихідні дні, то укласти договір про закупівлю Замовник може в межах з 13.09.2021 по 20.09.2021.
Дата відповіді: 12.07.2021 17:22
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 0d26cdad334b445b8e27b341651cfbf8
Дата опублікування: 07.07.2021 17:21
Опис: Абзацом 2 Розділу 1 Додатку 6 до тендерної документації вимагається наступне: «…Проектна документація стадії «Проект» (П) та стадії «Робоча документація» (Р) має бути розроблена з урахуванням будівельних норм та стандартів, чинних на час її передачі Замовнику та відповідно Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 ТА ВИКОНАТИ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ…». Оскільки даний розділ стосується інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик проведення проектних робіт по об’єкту «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9» просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити слова «...та виконати будівельні роботи».
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Замовником буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації та зазначена інформація буде оприлюднена відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 12.07.2021 17:22
Відповідь надана

Щодо формлення документів тендерної пропозиції

Номер: 9d19cd75660344a6a579715abfbff67f
Дата опублікування: 07.07.2021 17:17
Опис: Відповідно до п. 1.8. р.1 ч.3 Тендерної документації, усі сторінки документів, поданих у складі Тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, повинні містити розбірливі кольорові зображення, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника (за наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Відповідна вимога виключає можливість надання сканованих оригіналів документів, складених Учасником у попередніх періодах або складених за участі Учасника (напр. документи що підтверджують повноваження керівника, статут, аналогічні договори разом з актами і т.д.). Так, оскільки перелічені вище документи і подібні їм не є документами, що видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), а Учасника зобов’язано проставляти підпис та печатку на кожній сторінці таких документів, то замість подання оригіналів таких документів, на виконання вимоги Замовника Учасник буде змушений оформити копії відповідних документів, - Учасник змушений буде власноручно завірити та відсканувати великий об’єм документів, що, фактично, тільки призведе до погіршення якості сканованого документу; в той час як незрозуміло, чому надання сканованих оригіналів тих самих документів не може бути прийнято Замовником. Відповідно, з метою оптимізації процесу підготовки тендерної пропозиції учасниками та зменшення формальних підстав для відхилення тендерних пропозицій, просимо Замовника виключити вимогу щодо наявності підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника (за наявності) на усіх сторінках документів, поданих у складі Тендерної пропозиції учасника, у разі, якщо такі документи будуть подані у вигляді сканованих оригіналів документів.
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Відповідно до п. 1.13 п. 1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено умови щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції документів, а саме: Якщо замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: 1) копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені таким чином: підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, ПІБ, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу. Фізичними особами та фізичними-особами підприємцями вимагається завіряти підписом уповноваженої особи учасника з зазначенням посади, ПІБ. 2) оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. 3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень дозволів та ін.), то такий документ має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). З огляду на вищенаведене, учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають можливість надати скановані оригінали документів
Дата відповіді: 12.07.2021 17:20
Відповідь надана

Щодо мови тендерної документації

Номер: feccb8000dbd4270b88bc58ffff48348
Дата опублікування: 07.07.2021 16:56
Опис: Відповідно до п. 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Так, Замовником, серед іншого, було опубліковано Додаток 6 до Тендерної документації, окремі позиції якого викладені російською мовою без перекладу на українську мову (наприклад, позиції 108-198 технічного завдання на виконання будівельних робіт по об’єкту), а також містять фрагменти з порушеним форматуванням (наприклад, «Т_ТЕКСТ1-ТЕКСТ» замість безпосередньо тексту). Тому, для уникнення виникнення порушень вимог Закону, а також задля уникнення невизначеності чи сумнівів учасників щодо окремих позицій Технічного завдання, просимо Замовника надати відповідним чином відкориговане технічне завдання.
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Технічне завдання на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9», яке наведено у Додатку 6 до Тендерної документації, сформовано відповідно до стадії проектування як Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), на яке проведено експертизу та отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за техніко-економічним обґрунтуванням: «Реконструкція аеродромного комплексу за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вулиця Авіаторів, 9». У зв’язку із виявленням невідповідностей ( а саме викладення окремих позицій російською мовою) у кошторисній документації на Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) на підставі якого було сформовано технічне завдання на виконання будівельних робіт, проектувальником, яким було розроблено Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) та проведено експертизу, будуть внесені відповідні зміни. На підставі чого Замовником буде внесено відповідні зміни до Технічного завдання та зазначена інформація буде оприлюднена відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 12.07.2021 17:20
Відповідь надана

Щодо асфальтобетонного заводу

Номер: 67db45300b0b44b69532f3dd8c23d7f5
Дата опублікування: 07.07.2021 16:54
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації: Відповідно до Технічного завдання (Додаток 6 до Тендерної документації) орієнтовний обсяг асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС складає 9600 тон/день. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист, яким гарантує дотримання вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» (зі зміною 1) в обсязі 9600 тон/день відповідно до Технічного завдання, виходячи із своїх виробничих потужностей (наявності власного асфальтобетонного(их) заводу(ів), або орендованого(них) асфальтобетонного(их) заводу(ів), або договору(ів) поставки асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС).». Якщо виходити з середньої продуктивності асфальтобетонного одного заводу в 240 т/год при 8-годинному робочому дні, для транспортування а/б сумішей в обсязі 9600 тон в день, необхідно залучення 5 асфальтобетонних заводыв зводів, що на момент подання тендерної пропозиції повинні знаходитись на відстані не більше 150 км від об’єкту будівництва. Просимо уточнити, чи дійсно замовник вимагає саме таку продуктивність АБЗ та чи не допущена в цій частині арифметична помилка?
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке. Враховуючи специфіку предмета закупівлі та допущенням арифметичної помилки , Замовником буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації та зазначена інформація буде оприлюднена відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 12.07.2021 17:27